quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:21 schreef King_of_Kool het volgende:
Ook al ben je dan misschien een vieze Harry, ruim in ieder geval die remsporen op, gadverdarrie
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:43 schreef Oblivion het volgende:
Op de weg geeft het geen zier,
Remmen doen we daar met plezier,
De borstel zou daar nooit werken,
Daarom vind je/u deze hier!
Hoe is het met okseltje....![]()
Sorry hè!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef buzzer het volgende:
Leuke plaatjes hoor, maar IONZ is een paar deuren verderop
Je zit goddomme in je eigen topic te baggeren![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef Oksel het volgende:
[..]Hij's leuk.
Ja, eigenlijk heel goed..! Mijn emigratietopic al gezien?
Slogans hoeven ook niet per se te rijmen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef Oksel het volgende:
Uitgekakt? Wees zeker dat je niet op de rem hebt getrapt!
Rijmt niet.
Ach jezus, moest naar de url kijken want dacht echt dat het een reclamestunt van Filip Dewinter was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef hamkaastosti het volgende:
Last van aankoekende vegen?
Geef dan de pot met de borstel alle zegen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik kan me vergissen
maar straks loop ik weer je sporen weg te pissen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Dat u heeft gescheten hoeft niet iedereen te weten.
Draai u daarom nogmaal om en haal de borstel door de kom.
Godverdomme jij bent geinaal!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef Heatseeker het volgende:
Geachte collega's
Voorkom dat ons bedrijf failliet gaat door het remspoor terreur.
Uitleg: Als u niet u remspoor verwijdert ontmoedigd u uw collega's om gebruik te maken van het toilet. Gevolg is dat mensen het inhouden en vervolgens een dag later ziek op bed liggen ivm hevige buikpijnen. Gevolg is veel collega's die ziek thuis zijn en u heeft zo meer werk, u kunt vanwege stress het achterstallig werk van uw collega's niet aan en ook u zit ziek thuis. Gevolg is geen werknemers meer op de vloer en ons mooie bedrijfje gaat failliet. Daarom wis u remspoor voor dat het te laat is.
Met vriendelijke groet,
Een collega met een hart voor de zaak.
weet ze ff uit dr hoofdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij een vriendin van mij hangt in de wc zoeen gedichtje:
Als je hebt gescheten
Hoeft niet iedereen het te weten
Draai je dan nog eenmaal om
En haal de borstel door de kom
Niet gezien moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef ForumGek het volgende:
Neuh, heeft ze gewoon van pagina 1 gekopieerd!
Als je drie jaar lang een aantal keer per week bij iemand over de vloer komt weet je dat na een tijdje welquote:
ow ja ik dacht al dat ik dat rook voordat ik die opmerking maaktequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je drie jaar lang een aantal keer per week bij iemand over de vloer komt weet je dat na een tijdje welniet zo moeilijk toch lijkt me.
Die hangt bij mij op het werk ook aan de binnenkant van de wc deur whehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij een vriendin van mij hangt in de wc zoeen gedichtje:
Als je hebt gescheten
Hoeft niet iedereen het te weten
Draai je dan nog eenmaal om
En haal de borstel door de kom
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:58 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan de pleeborstel erin photoshoppen en op de deur, op de binnenkant, plakken...
mjaquote:
Je moet 'm ook schuin naar rechtboven in zetten...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:09 schreef Ronalld het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als iemand kwalitatief beter plaatje van een closetborstel heeft,.
Daarom moet je 'm er ook en doen en draaien, en niet heen en weer gaan zitten schuiven...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef Drijfzand het volgende:
Trouwens, die wc-borstels met hun stijve haren... Nooit gehoord van "spattering"? Een manier van schilderen met een oude tandenborstel. Zonder dat de tandenborstel het papier raakt.. Hetzelfde effect krijg je dus ook als je met een pleeborstel in de pot roert. Je ziet het misschien niet, maar het is er wel.
Wat dan weer geinaal is?quote:
Welke smerige kankerlijer ruimt zijn stront niet achter zich opquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:10 schreef Oksel het volgende:
Wat ik dus zoek is een ijzersterke slogan,
Vuile smerige potentaat! Pleevegen behoort tot de exclusieve bevoegdheid van het pleevegend personeel! Wij zijn lid van de Teamsters Union, als één iemand het waagt ons werk over te nemen leggen we het bedrijf plat!quote:Op zondag 3 februari 2008 17:48 schreef UZN het volgende:
[..]
Welke smerige kankerlijer ruimt zijn stront niet achter zich opAls ik die ranzbak te pakken krijg volgt ontlslag op staande voet. U zeit gewaarschuwd
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 06:45 schreef r2dGeert het volgende:
Ruim je eigen stront op, klootzak.
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |