Zijn de data van spelen al bekend?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:10 schreef OssieMan het volgende:
Finale wordt denk NAC - Feyenoord
Waar NAC ook van Feyenoord wint
ff erbij gezetquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef borisz het volgende:
de laatste dagen van februari is de volgende ronde
Zeker, NAC of Roda uit, walk-over.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
en halve finale moet ook lukken
Waarom niet Haarlem?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker, NAC of Roda uit, walk-over.
NAC walk-over?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker, NAC of Roda uit, walk-over.
Ik bedoelde het sarcastischquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:00 schreef OssieMan het volgende:
[..]
NAC walk-over?
Herinner me mooie wedstrijden van NAC tegen Feyenoord vorig jaar, waar NAC 2x won in 3 weken tijd ofzo
Misschien krijgen ze nog wel een boete van de KNVBquote:
Was wel sneu inderdaad. Voorafgaand aan de wedstrijd veel vuurwerk (met een paar pijlen) vanaf de duinen (maar is de club daar ook verantwoordelijk voor?). Tijdens het fluitsignaal aan het begin van de wedstrijd werd er daar nog een laatste vuurpijl (de lucht in) afgestoken, die dus na 3 seconden ongeveer op een metertje of 2 van de scheidsrechter naar beneden stort. Wilde die meteen het veld af....quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:24 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze nog wel een boete van de KNVB
Kwam gister een vuurpijl neer iets naast die scheids, daarna werd de wedstrijd paar tellen stilgelegd
waar van minimaal 2 thuisquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch. Net of Feyenoord de beker al heeft, nog drie wedstrijden hoor.
Ik heb geen idee wat er precies beschikbaar was, er werd gewoon gespeeld op het eigen sportcomplex van Quick Boys. Was een deel van de overdekte tribune afgezet voor bezoekers, echter konden we in principe ook gewoon overal rond het veld staan. Er was in ieder geval ruimte voor een 200-300 bezoekers aan de linten (afzetting op tribune) te zien...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef OssieMan het volgende:
Hoeveel kaarten waren er beschikbaar voor het uitvak Proud2beDiepfries?
Wat een zwartkijkerij. Dat is toch het mooiste aan de beker? Als de kleine clubs ver komen. Nog leuker: de KNVB kan niet meer 'perongeluk' de topclubs elkaar laten ontlopen, want daar hebben de clubs zelf al voor gezorgd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Beker van de armoede
Een beker van de armoede bestaat niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Beker van de armoede
Zou jnk18 nog in dit topic komen?quote:Op zondag 4 november 2007 13:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En waarom niet? Omdayt nac zo sterk en heftig is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |