Auto's daar kan ik dus echt niet over mee pratenquote:
tja, ik deed op 6 zoeken in googlequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Auto's daar kan ik dus echt niet over mee praten
Ik mag er niet eens in rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Auto's daar kan ik dus echt niet over mee praten
ikke welquote:
Ik lachquote:
Niet echt handig natuurlijk...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ook, maar ik rij ze in de prak altijd.
Helaas niet mijn autoquote:
1e keer was het niet mijn schuld!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet echt handig natuurlijk...
"Ah, kom op joh, geef me ff een bakkie. Ik heb het nodig. Ik betaal je een andere keer wel, ok? Nu heb ik echt ff een cafeïne nodig. Ik heb niks te doen en wil wakker blijven, kom op. Eh, jij heb heel veel koffie, en je drinkt het niet, ik heb geen koffie, en ik drink het wel. kunnen we geen deal maken. Zorg ik er voor dat jij je koffie kwijt raakt, en blijf ik wakker om je koffie te kunnen drinken."quote:
Thuis geef ik de voorkeur aan een 69je ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik neem altijd een 4tje of een 12tje of een 32tje
Heb ik toch nog iemand laten lachen vandaagquote:
Je baas of een van de artsen in het gekkenhuis?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:30 schreef tuvokki het volgende:
[..]
"Ah, kom op joh, geef me ff een bakkie. Ik heb het nodig. Ik betaal je een andere keer wel, ok? Nu heb ik echt ff een cafeïne nodig. Ik heb niks te doen en wil wakker blijven, kom op. Eh, jij heb heel veel koffie, en je drinkt het niet, ik heb geen koffie, en ik drink het wel. kunnen we geen deal maken. Zorg ik er voor dat jij je koffie kwijt raakt, en blijf ik wakker om je koffie te kunnen drinken."
Op dat moment bleek dus dat mijn baas achter me stond, en kon ik op zoek naar een andere baan.
Met het koffiezetapparaat... apart?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:31 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Thuis geef ik de voorkeur aan een 69je ...
Wat was er gebeurd dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
1e keer was het niet mijn schuld!Dat deed ook pijn.
Ja, en daar gaat het om hequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iemand laten lachen vandaag
* Sgele mompelt iets met topic en whole lotta lovequote:
Nee, dat waren die lui in die witte jassen die me vertelden dat ik beter geen sex kon hebben met de automaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je baas of een van de artsen in het gekkenhuis?
Whehehequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets met topic en whole lotta love
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Nee, dat waren die lui in die witte jassen die me vertelden dat ik beter geen sex kon hebben met de automaat
enquote:Kun je mevrouw terugbellen?
Ze heeft iets over grofvuil van de buren van 38, dat zij hebben neergegooid (een mandje en een trekker-ding geloof ik) en dat willen ze niet weghalen, en ze schaamt zich voor hoe het eruit ziet…
quote:Ja, hallo, met mevrouw bla bla..
Ze boren..
-ja?
En nu kan ik de tv niet meer horen
-ja.. da's vervelend...
En nu?
-ja, wat wilt u dat ik er aan doe
Het verbieden! het is toch al verboden om tussen de middag te boren! Uberhaupt te boren!
-nee mevrouw.. dat mag gewoon...
Ja maar..
-nee mevrouw, ik kan er niets aan doen
Klik, tuut tuut tuut..
zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
een greep uit vandaag:
[..]
en
[..]
1?? Heftig hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Vandaag wel helemaal 1 (ja 1 !!!!!!!!!!!) telefoontje gehad,
niemand heeft problemen, dus ik verveel me weer de tering
same here :dquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Vandaag wel helemaal 1 (ja 1 !!!!!!!!!!!) telefoontje gehad,
niemand heeft problemen, dus ik verveel me weer de tering
Ja inderdaad!quote:
Zet hier net mijn eigen muziek opquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAH UIT JE PLAAT
walking on sunshine
heb knal goede zin, geen fuck te doen, en goede muziek .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |