Ja, en daar gaat het om hequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iemand laten lachen vandaag
* Sgele mompelt iets met topic en whole lotta lovequote:
Nee, dat waren die lui in die witte jassen die me vertelden dat ik beter geen sex kon hebben met de automaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je baas of een van de artsen in het gekkenhuis?
Whehehequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets met topic en whole lotta love
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Nee, dat waren die lui in die witte jassen die me vertelden dat ik beter geen sex kon hebben met de automaat
enquote:Kun je mevrouw terugbellen?
Ze heeft iets over grofvuil van de buren van 38, dat zij hebben neergegooid (een mandje en een trekker-ding geloof ik) en dat willen ze niet weghalen, en ze schaamt zich voor hoe het eruit ziet…
quote:Ja, hallo, met mevrouw bla bla..
Ze boren..
-ja?
En nu kan ik de tv niet meer horen
-ja.. da's vervelend...
En nu?
-ja, wat wilt u dat ik er aan doe
Het verbieden! het is toch al verboden om tussen de middag te boren! Uberhaupt te boren!
-nee mevrouw.. dat mag gewoon...
Ja maar..
-nee mevrouw, ik kan er niets aan doen
Klik, tuut tuut tuut..
zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
een greep uit vandaag:
[..]
en
[..]
1?? Heftig hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Vandaag wel helemaal 1 (ja 1 !!!!!!!!!!!) telefoontje gehad,
niemand heeft problemen, dus ik verveel me weer de tering
same here :dquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Vandaag wel helemaal 1 (ja 1 !!!!!!!!!!!) telefoontje gehad,
niemand heeft problemen, dus ik verveel me weer de tering
Ja inderdaad!quote:
Zet hier net mijn eigen muziek opquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAH UIT JE PLAAT
walking on sunshine
heb knal goede zin, geen fuck te doen, en goede muziek .....
Whehehe geniaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Moest vanochtend naar een beamer die het niet meer deed,
nee *stoepsnol*, misschien moet je hem aanzetten *klik*
roflpantoffelquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Moest vanochtend naar een beamer die het niet meer deed,
nee *stoepsnol*, misschien moet je hem aanzetten *klik*
mja, verplicht aanwezig zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:12 schreef tuvokki het volgende:
Ik probeer mezelf een beetje bezig te houden, maar ik heb helemaal geen goeie zin. Beter blijf ik thuis om niks te doen. Ik voel me een beetje een scholier tijdens een ophoktussenuur.
???quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef Arjan007 het volgende:
kennen jullie dat van als je de bladzijden van 2 telefoonboeken op elkaar legt dat het dan onmogelijk is om ze uit elkaar te trekken?
Net ff geprobeerd met 2 dikke catalogussen, het werkt haha
Van de week nog over gehad, en mijn "kut" collega geloofd het nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef Arjan007 het volgende:
kennen jullie dat van als je de bladzijden van 2 telefoonboeken op elkaar legt dat het dan onmogelijk is om ze uit elkaar te trekken?
Net ff geprobeerd met 2 dikke catalogussen, het werkt haha
kijk ik thuis welquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
Hier is een filmpje ervan
http://www.youtube.com/watch?v=6sIB2kL-BWc
Die gasten die dat getest hebben, mogen bij Mythbusters komen was vorige week bij EditieNLquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van de week nog over gehad, en mijn "kut" collega geloofd het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |