abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:38:08 #201
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56115647
Hebben jullie net Tineke Huizinga gezien bij Nova? Het huilen stond haar nader dan het lachen.
Een Nova journalist fikte haar gewoon af door alleen maar wat normale vragen te stellen over het OV chipsysteem. Zelfs Wijnand Duyvenkak voelde zich even machtig toen hij kon dreigen in het debatje in de kamer
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_56117128
Rutte bij P&W zal wel gaan roepen dat we hier terug gaan naar het stenen tijdperk door dit kabinet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56117230
Wat een lul is Rutte ook. Die man probeert expres een recessie aan te praten voor electoraal gewin. Roep het maar hard genoeg, maak mensen onzeker, en de recessie komt er nog ook. Wat een klootzak, electoraal proberen te profiteren door ellende over het land proberen uit te storten.

En hij komt weer natuurlijk met een standaardriedel over het ontslagrecht...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56117311
"De regering moet maatregelen treffen tegen een recessie"

Hij legt het helaas niet uit maar het kan twee dingen betekenen:

1) het kabinet moet de koopkracht repareren ---> dat deed de VVD bij de vorige recessie ook niet.
2) hij verkeert in de illusie dat Nederland zich kan af sluiten van een mondiale recessie ---> Rutte moet maar terug naar de schoolbanken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:34:15 #205
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56117367
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:29 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een lul is Rutte ook. Die man probeert expres een recessie aan te praten voor electoraal gewin. Roep het maar hard genoeg, maak mensen onzeker, en de recessie komt er nog ook. Wat een klootzak, electoraal proberen te profiteren door ellende over het land proberen uit te storten.

post dat in het P&W topic, dan leert Golfer misschien ook nog wat
pi_56117611
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:

[..]

post dat in het P&W topic, dan leert Golfer misschien ook nog wat
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat zo iemand in de politiek zit en P&W niet eens een kritische vraag stellen. "Het kabinet moet maatregelen treffen tegen de recessie". Zo'n uitspraak vraagt toch om een kritische vraag? Dat is net zo iets als roepen "Het kabinet moet maatregelen nemen tegen het slechte weer" of "het kabinet moet zorgen voor betere rookworsten". Je kunt als politici wel zoveel roepen. Maar nee, P&W vragen niet door en laten hem gewoon verder raaskallen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:54:08 #207
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56117924
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik vind het echt onvoorstelbaar dat zo iemand in de politiek zit en P&W niet eens een kritische vraag stellen. "Het kabinet moet maatregelen treffen tegen de recessie". Zo'n uitspraak vraagt toch om een kritische vraag? Dat is net zo iets als roepen "Het kabinet moet maatregelen nemen tegen het slechte weer" of "het kabinet moet zorgen voor betere rookworsten". Je kunt als politici wel zoveel roepen. Maar nee, P&W vragen niet door en laten hem gewoon verder raaskallen.
Daarom moet de staat van verwarring ook weer terug op televisie, dan leer je tenminste het weer weer op waarde te schatten, en wie weet, het nieuws ook
pi_56117939
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:38 schreef Aoristus het volgende:
Hebben jullie net Tineke Huizinga gezien bij Nova? Het huilen stond haar nader dan het lachen.
Een Nova journalist fikte haar gewoon af door alleen maar wat normale vragen te stellen over het OV chipsysteem. Zelfs Wijnand Duyvenkak voelde zich even machtig toen hij kon dreigen in het debatje in de kamer
Bij Tineke Huizinga moet ik altijd denken aan een (christelijke) kleuterjuf. En dan in debat met Wynand onze nationale nitwit. Soms lijkt de kamer op een aflevering van Knoop in je zakdoek. Je krijgt vooral veel medelijden .
pi_56117976
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
P&W vragen niet door en laten hem gewoon verder raaskallen.
Ik zweer het je ..ik zeg het al jaren... bah... rechtse media
pi_56118010
'De staat van verwarring' was een leuk programma. Vooral hoe de wat meer deuzige presentator (die met die bril) voortdurend afgezeken werd.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:58:20 #211
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118019
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Bij Tineke Huizinga moet ik altijd denken aan een (christelijke) kleuterjuf. En dan in debat met Wynand onze nationale nitwit. Soms lijkt de kamer op een aflevering van Knoop in je zakdoek. Je krijgt vooral veel medelijden .
Prima toch? Dat maakt de staatshuishouding tenminste begrijpelijk voor iedereen. Dat is me best een flater van 150 mln waard hoor
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:59:31 #212
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118043
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
'De staat van verwarring' was een leuk programma. Vooral hoe de wat meer deuzige presentator (die met die bril) voortdurend afgezeken werd.
Heb jij het wel eens gezien ?

Ronald zijn vriendin woont bij mij in de straat. Dat maakt het de straat van verwarring, denk ik?
pi_56118044
Ik vind het wel een buitengewoon innovatief idee. Je neemt een kaart met daarop een chip en daarmee kun je dan reizen met het openbaar vervoer. Maar daar stopt het niet! Misschien kun je later met die kaart met daarop een chip zelfs wel in de supermarkt betalen, bijvoorbeeld. De toekomst is nu. Dat ze er niet eerder aan gedacht hebben. Kans van slagen? 100%.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:00:12 #214
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118069
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:59 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het wel een buitengewoon innovatief idee. Je neemt een kaart met daarop een chip en daarmee kun je dan reizen met het openbaar vervoer. Maar daar stopt het niet! Misschien kun je later met die kaart met daarop een chip zelfs wel in de supermarkt betalen, bijvoorbeeld. De toekomst is nu. Dat ze er niet eerder aan gedacht hebben. Kans van slagen? 100%.
Daar hebben we toch al een chipknip voor? Dat is ook eerst mislukt en nu doet ie het ineens weer.
pi_56118075
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:58 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Prima toch? Dat maakt de staatshuishouding tenminste begrijpelijk voor iedereen. Dat is me best een flater van 150 mln waard hoor
Het (dreigend) falen van die hele OV chipknip is vooral heel lachwekkend. Dat is dan ook wel weer mooi .

Eerst bouw je dat hele systeem op, in ieder geval in Rotterdam, en dan blijkt het eigenlijk maar een onbetrouwbare ellende te zijn .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:04:00 #216
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118126
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het (dreigend) falen van die hele OV chipknip is vooral heel lachwekkend. Dat is dan ook wel weer mooi .

Eerst bouw je dat hele systeem op, in ieder geval in Rotterdam, en dan blijkt het eigenlijk maar een onbetrouwbare ellende te zijn .
Dat wist iedereen. Op het moment dat je met droge ogen gaat beweren dat het een aanwinst is om met 2 verschillende niet-compatibele betaalmethoden te reizen binnen een stad, ben je gewoon een klootzak die geen knip voor zijn neus waard is. Ik hoop dat Mark van der Horst (VVD) dit leest.
Net als met stemmen, werkt het papier nog steeds het allerbest. Wat kost een stukje geperst karton met een reliëfje nou? Vast geen 150 mln ..
pi_56118139
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Heb jij het wel eens gezien ?

Ronald zijn vriendin woont bij mij in de straat. Dat maakt het de straat van verwarring, denk ik?
Ik keek het vrijwel altijd, maar het werd dan ook uitgezonden op een tijdstip dat de meeste mensen gaan slapen en ik de tv aanzet. Die aflevering met Yolanthe was leuk (en vooral hoe de bril haar probeerde te versieren ). Maar die met die oud-programmadirecteur van RTL4 was ook leuk ('we gaan een zelfanalyse maken').
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56118157
, .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:06:55 #219
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118180
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik keek het vrijwel altijd, maar het werd dan ook uitgezonden op een tijdstip dat de meeste mensen gaan slapen en ik de tv aanzet. Die aflevering met Yolanthe was leuk (en vooral hoe de bril haar probeerde te versieren ). Maar die met die oud-programmadirecteur van RTL4 was ook leuk ('we gaan een zelfanalyse maken').
Laten we een vuist maken ! Als de publieke omroep dan toch zonodig moet hervormen, dan moet dat wel voor iedereen gelden. Een of andere klootzak van de ncrv heeft er voor gezorgd dat het weg moest
pi_56118204
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:04 schreef Aoristus het volgende:
Dat wist iedereen. Op het moment dat je met droge ogen gaat beweren dat het een aanwinst is om met 2 verschillende niet-compatibele betaalmethoden te reizen binnen een stad, ben je gewoon een klootzak die geen knip chip voor zijn neus waard is. Ik hoop dat Mark van der Horst (VVD) dit leest.
Net als met stemmen, werkt het papier nog steeds het allerbest. Wat kost een stukje geperst karton met een reliëfje nou? Vast geen 150 mln ..
De strippenkaart is blijkbaar te ouderwets en zorgt ervoor dat mensen niet met het OV gaan. Er is goed over nagedacht, dat is zeker .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:09:43 #221
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118247
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De strippenkaart is blijkbaar te ouderwets en zorgt ervoor dat mensen niet met het OV gaan. Er is goed over nagedacht, dat is zeker .
Als je je gsm bij je chippies houdt, dan zijn ze ineens niets meer waard, hoor ik net bij P&W
pi_56118279
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:09 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als je je gsm bij je chippies houdt, dan zijn ze ineens niets meer waard, hoor ik net bij P&W
Zou dat ook gelden voor haar hersens. Opmerkelijke vrouw.
pi_56118293
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:06 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Laten we een vuist maken ! Als de publieke omroep dan toch zonodig moet hervormen, dan moet dat wel voor iedereen gelden. Een of andere klootzak van de ncrv heeft er voor gezorgd dat het weg moest
De NCRV is de meest humorloze omroep die er bestaat, dus dat viel te verwachten. Erger is het dat er geen enkel programma is overgebleven waar ik om kan lachen. Ik bedoel, je bent behoorlijk triest als je de Rotterdamse SCH lookalike verkiest boven De staat van verwarring. 8)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:12:39 #224
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118307
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zou dat ook gelden voor haar hersens. Opmerkelijke vrouw.
Zeker opmerkelijk. Dat wil ze ook graag zijn
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:13:29 #225
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118321
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:11 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De NCRV is de meest humorloze omroep die er bestaat, dus dat viel te verwachten. Erger is het dat er geen enkel programma is overgebleven waar ik om kan lachen. Ik bedoel, je bent behoorlijk triest als je de Rotterdamse SCH lookalike verkiest boven De staat van verwarring.
Loek heet ie ofzo. Ben jij ook een televisie extremist?
pi_56118370
Ik bedoelde eigenlijk Paul de Leeuw.

Wat is een tv-extremist?
pi_56118372
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:12 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zeker opmerkelijk. Dat wil ze ook graag zijn
Dat lukt haar dan aardig. Ik dacht eerst dat ze een ernstige ziekte had vanwege haar broodmagere uiterlijkmaar ze bleek dus een schrijfster te zijn .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:17:30 #228
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118410
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk Paul de Leeuw.

Wat is een tv-extremist?
gewoon, iemand die fundamtalistische gedachten heeft bij televisieprogramma's.
pi_56118414
Hm, m'n zus heeft m'n muist geleend en ik ben aangewezen op de tab. Wat zijn computers toch vreselijke apparaten.
pi_56118519
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hm, m'n zus heeft m'n muist geleend en ik ben aangewezen op de tab. Wat zijn computers toch vreselijke apparaten.
Of zussen. Zij heeft immers je muis.
pi_56118533
Nou ja, de meeste programma's zijn om te huilen zo slecht en als er dan eens een juweeltje tussen zit, verdwijnt het binnen een jaar terwijl de PO juist voor aparte programma's moet zorgen. In ernst, er is geen enkel programma waar ik eens goed voor ga zitten. Vroeger was er Met het mes op tafel, maar dat bestaat ook niet meer, dacht ik.
pi_56118603
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nou ja, de meeste programma's zijn om te huilen zo slecht en als er dan eens een juweeltje tussen zit, verdwijnt het binnen een jaar terwijl de PO juist voor aparte programma's moet zorgen. In ernst, er is geen enkel programma waar ik eens goed voor ga zitten. Vroeger was er Met het mes op tafel, maar dat bestaat ook niet meer, dacht ik.
Joost Prinsen zat deze week nog bij De wereld draait door. Volgens mij kwam er gewoon weer een nieuw seizoen aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:28:19 #233
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118620
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat bestaat nog steeds hoor en Milou zingt nog steeds vals
pi_56118634
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Of zussen. Zij heeft immers je muis.
Ze is duivels.
pi_56118680
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:28 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat bestaat nog steeds hoor en Milou zingt nog steeds vals
Echt? Briljant. Is de verlopen pianist er nog steeds?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:32:17 #236
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118707
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:31 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Echt? Briljant. Is de verlopen pianist er nog steeds?
denk het wel ja. Volgens mij was het laatst nog.
pi_56118785
Joost is een onderschat talent. Er zijn maar weinig presentators waar je je zo vreselijk aan kan ergeren maar die er tegelijkertijd voor zorgen dat je juist daarom naar een programma kijkt. En vergeet zijn sketches voor Klokhuis niet.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:37:23 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56118826
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Joost is een onderschat talent. Er zijn maar weinig presentators waar je je zo vreselijk aan kan ergeren maar die er tegelijkertijd voor zorgen dat je juist daarom naar een programma kijkt. En vergeet zijn sketches voor Klokhuis niet.
Hahaha, hij had een leeftijdsgenoot een keer bij zich, voor het goede doel ofzo, die speelde met hem theater in de jaren 70 ofzo. Zegt ie ineens zoiets als: Zoals vroeger bij het afscheid nemen in het hotel: vind u het goed als ik aan u denk bij het masturberen?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:06:14 #239
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56119380
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:29 schreef Klopkoek het volgende:

Als Balkenende zegt dat er geen recessie komt, dan komt 'ie er niet, tenzij Rutte zegt van wel.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2008 @ 07:01:31 #240
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56120988
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 01:06 schreef Gabry het volgende:
Als Balkenende zegt dat er geen recessie komt, dan komt 'ie er niet, tenzij Rutte zegt van wel.
Alles wat Balkenende heeft gezegd in zijn vier kabinetten is waar gebleken!*

* Deze uitspraak is niet correct.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2008 @ 07:10:14 #241
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56121016
Carpe Libertatem
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:58:58 #242
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56121223
moggel
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:50:59 #243
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56121651
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56122176
bochel
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2008 @ 09:52:45 #245
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56122564
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:28 schreef Autodidact het volgende:
bochel
Carpe Libertatem
pi_56122567
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop, vanaf de wieg al geleerd dat "rechts" slecht is.

Als je in de pubertijd komt zal je wel bijdraaien, ga je je afzetten tegen je ouders enzo
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2008 @ 09:56:44 #247
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56122644

Carpe Libertatem
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:00:47 #248
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56122719
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56122772
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:58 schreef Aoristus het volgende:
moggel
Mensen die dit zeggen mogen per direct tegen de muur.
pi_56122818
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop, vanaf de wieg al geleerd dat "rechts" slecht is.

Als je in de pubertijd komt zal je wel bijdraaien, ga je je afzetten tegen je ouders enzo
Dat werkt om de één of andere reden alleen andersom. Rechts opgevoede kinderen willen nog weleens in een kraakpand terecht komen. Andersom gebeurt pas op veel latere leeftijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')