Vind tegenlicht foto's vaak wel leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef robbolo het volgende:
Eerste keer dat ik een foto hier post, en sta open voor suggesties! Ben trouwens net begonnen met fotograferen
[ afbeelding ]
Heb m wel geresized, maar zo ziet het er ook goed uit:)
Ik weet niet precies wat de bedoeling van de foto was, maar ik vind het wel leuk dat ie zo nonchalant weg kijktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Sorry Mystical_moonlight![]()
Voor mij ziet de foto er mooi uit, zie niet meteen wat beter kan omdat ik pas begonnen ben met fotografie![]()
Pas begonnen met fotografie:
[ afbeelding ]
Ik had liever de twee gebouwen alleen op foto gezien. zonder schip.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:32 schreef Dickies het volgende:
Commentaar op mijn foto?
- Je hebt de OP niet gelezenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:37 schreef the_cosmic_gate het volgende:
Ik wilde ook nog een duit in het zakje doen, hierbij mij foto :[ afbeelding ]
De lucht vind ik mooi geworden en de compositie is ook goed!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Dickies het volgende:
[..]
Vind tegenlicht foto's vaak wel leukIs wat donker alleen en jammer van de lens flare.
[ afbeelding ]
Coolhaven Twins
Is het voor een kaartje, poster, website oid?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:25 schreef psy_icon het volgende:
Ja die letters hingen aan onzichtbaar visdraad en dat moest van de baas. Nou het was niet de bedoeling dat het stormde, maar ja, binnen was het niets qua licht en decor en het moest binnen 10 minuten gebeurd zijn, dus was toch maar de storm/regen in. Achtergrond was niet echt ideaal, maar het kon erger.
Aangepast. Voor de ware grootte ff de link kopieren, want zo wert ie ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:11 schreef psy_icon het volgende:
Nee, is voor een kranteninterview. Dus de achtergrond zwart maken is niet de bedoeling. Jammer dat de foto hierboven het niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |