abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56099834
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Er moet toch ergens bij Ajax in de organisatie een verdediger rondlopen die misschien op papier minder "goed" is dan Urby maar die je door hem strak 1 opdracht te geven (dus niet mee naar voren etc) gewoon kan spelen tegen NEC?
Is Slijngard geblesseerd ofzo dat die geen kans krijgt?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:43:43 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56099951
Davids op de backpositie zondag. Verliep tegen AZ uit vorig jaar ook goed. Tot de 40e minuut ofzo, toen moest ie wieberen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56099960
Kunnen we Blind niet uit de A1 plukken.
AFC AJAX
pi_56099972
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Er moet toch ergens bij Ajax in de organisatie een verdediger rondlopen die misschien op papier minder "goed" is dan Urby maar die je door hem strak 1 opdracht te geven (dus niet mee naar voren etc) gewoon kan spelen tegen NEC?

Urby kost je elke week punten, ik had hem echt niet meer opgesteld. Al blijf ik erbij dat Koster hem echt een keihard op zijn lazer moet geven. "JE STAAT HIER EN NERGENS ANDERS!!!"
Urby is zo stoned als een garnaal die snapt dat niet.

MOKUM XXX RATED
pi_56100042
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef Wooldoor het volgende:
Zondag met Davids er weer bij en Leonardo en beter begint hij met Luque of Leonardo in de basis in plaats van Kennedy.
Leonardo had last van een stijve knie, daarom speelde hij niet.

En wat ook opviel: telkens roept Urby iemand bij zich om vervolgens z'n eigen man te laten lopen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:48:26 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56100064
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Urby is zo stoned als een garnaal die snapt dat niet.

.

Nee serieus, waarom mag hij nog steeds mee opkomen van Koster?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56100076
Uit het Bruno Silva topic:
quote:
'Ajax ziet in Melchiot alternatief voor Bruno Silva'

Indien de transfer van Bruno Silva niet doorgaat, heeft Ajax een lijstje met namen opgesteld met alternatieven. Mario Melchiot is de eerste kandidaat, weten Engelse media.

Martin van Geel's zoektocht naar een verdediger verloopt vooralsnog niet bepaald soepel. Groningen werkt vooralsnog niet mee aan de transfer van Bruno Silva. Indien Groningen voet bij stuk houdt heeft de technisch directeur Mario Melchiot op het oog als alternatief.

De rechtsback is bezig aan zijn eerste seizoen bij Wigan Athletic en werd aan het begin van het voetbaljaar gelijk aangewezen als aanvoerder van de Engelsen.

In het verleden speelde de Oranje-international al voor de Amsterdammers. Hij begon zijn carrière in 1996 bij Ajax en vertrok in 1999 naar Chelsea. Hij speelde 73 competitiewedstrijden voor Ajax en scoorde één maal.

goal.com
Met dank aan Venom.
pi_56100107
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Denk dat Koster vaak zat heeft gezegd dat hij dat niet moet doen.
Maar ja, als je middenlijntjes gaat dekken ipv achteruit lopen naar je eigen doel
pi_56100178
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Ik zou het bij god niet weten. Telkens als ie voorin te vinden was had hij nog van die kut passes die iedereen voorbij ging of niemand snapte.

2e helft stond hij meer op het middenveld wat eigenlijk zijn plaats zou moeten zijn maar nog komt er niks bij die gozer uit. Dus het gelul dat verdedigen niet zijn positie is is ook gelul op het middenveld komt er ook niks van hem uit.
Gewoon lekker op de bank pleuren

En inderdaad het viel me ook telkens op dat hij hulp vroeg van andere maar telkens met zijn sufgenaaide kop zijn man liet lopen.
Die gozer was gisteren echt niet goed voor mijn hart
MOKUM XXX RATED
pi_56100263
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Uit het Bruno Silva topic:
[..]

Met dank aan Venom.
Waar gaat het heen . Melchiot .
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:02:40 #211
82589 S-Two
barba macacu
pi_56100355
Ik dacht dat Melchiot aan had gegeven nog niet terug te willen naar Ajax? Anyway, wel een zeer bruikbare speler denk ik.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56100360
Melchiot heeft laatst zelf al gezegd dat ie niet wil.
pi_56100575
Ga maar ff PES2008 spelen met me master league ;')
MOKUM XXX RATED
pi_56100591
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef xFriendx het volgende:
Ajax heeft geld, heeft verdedigers nodig = shoppen.
Daarom begrijp ik niet dat ze eens in scandinavie of rusland gaan rondkijken. De competities daar lopen van augustus tot october, zodat de spelers daar rond deze tijd makkelijker te halen zijn dan spelers uit west/zuid europa. Het is niet voor niets dat clubs uit Engeland en Duitsland nu in de winterstop ineens alle goede spelers uit rusland weg aan het kopen zijn. En als je bedenkt dat de scandinavische landen verdedigend in orde zijn moet een kapitaal-krachtige club zoals Ajax toch wel in staat zijn om daar 1 of 2 spelers te vinden? En met scandinaviers heb je geen mentaliteit of klimaats aanpassingen van de spelers (in tegenstelling tot spelers uit zuid-amerika of zuid-europa). En ze spreken allemaal engels, dus geen echte taal-barriere.
pi_56100630
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:11 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Daarom begrijp ik niet dat ze eens in scandinavie of rusland gaan rondkijken. De competities daar lopen van augustus tot october, zodat de spelers daar rond deze tijd makkelijker te halen zijn dan spelers uit west/zuid europa. Het is niet voor niets dat clubs uit Engeland en Duitsland nu in de winterstop ineens alle goede spelers uit rusland weg aan het kopen zijn. En als je bedenkt dat de scandinavische landen verdedigend in orde zijn moet een kapitaal-krachtige club zoals Ajax toch wel in staat zijn om daar 1 of 2 spelers te vinden? En met scandinaviers heb je geen mentaliteit of klimaats aanpassingen van de spelers (in tegenstelling tot spelers uit zuid-amerika of zuid-europa). En ze spreken allemaal engels, dus geen echte taal-barriere.
Om maar wat te noemen ja. Al koop je 2 verdedigers van elk 8 miljoen. Lekker boeiend. De zak met geld is goed gevuld en dat verdien je zo weer terug als je de rest van het seizoen dan stabiel kan ballen.
pi_56100650
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:11 schreef dronkeykong het volgende:
Ga maar ff PES2008 spelen met me master league ;')
Verwijder je Oga en Furby dan ook even uit het playerprofile?
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:20:05 #217
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56100800
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In dat spel voetballen ze vast beter
pi_56100836
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef OssieMan het volgende:

[..]

Emanuelson is inderdaad best goed in PES2008
pi_56100848
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Melchiot heeft laatst zelf al gezegd dat ie niet wil.
Toppers komen niet (meer) en met talenten weet je nooit of die wél een versterking zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56100856
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef OssieMan het volgende:

[..]

Niet als de AI met hen speelt
pi_56100933
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zijn ze inderdaad uit verwijdert

Voor de rest Defour en Diego op het middenveld, voorin Odonkor, Huntelaar en Rommedahl. Kluivert maar terug gehaald voor de invalbeurten en nog veel scoren ook

Verdediging heb ik Bos(rookie of the year ofzo), Van der Wiel, Vermealen, C. Rodrigiuez(een snelle en goede rechtsback) en ene B Mendy.

Lekker droomelftal
MOKUM XXX RATED
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:21 #222
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56100997
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet als de AI met hen speelt
Slechter kan het niet worden
pi_56101012
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef BonJovi het volgende:
Kunnen we Blind niet uit de A1 plukken.
We moeten een ervaren kracht erbij hebben! 1tje die de klappen van de zweep kent en er een keer doorheen schreeuwt in t veld.. Zoiets als Johnny !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_56101167
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef OssieMan het volgende:

[..]

Slechter kan het niet worden
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:45:42 #225
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56101494
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

We moeten een ervaren kracht erbij hebben! 1tje die de klappen van de zweep kent en er een keer doorheen schreeuwt in t veld.. Zoiets als Johnny !
Gooi Johnny in de kloonmachine van Professor Barabas!
Beste idee van de dag.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')