dat wordt gewoon weer 0-3quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Ordinair het volgende:
Lijkt erop dat je ook nog ingemaakt word door NEC.
Wat moet je anders?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef jna het volgende:
Dan maar kampioen en een jaartje niet de beker
Ja ik probeer het positief te bekijken
dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef jna het volgende:
Dan maar kampioen en een jaartje niet de beker
Ja ik probeer het positief te bekijken
je op gaan laden voor de play offsquote:
American football seizoen afgelopen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je op gaan laden voor de play offs
eeuhh.. nee.. wat wij zijn Ajaxquote:
Het leidsche plein bedoel jequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je op gaan laden voor de play offs
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Enchanter het volgende:
Gaat lekker snel zo die topics.
Als van Geel nu nog niet inziet dat ie toch echt snel een verdediger moet gaan halen , dan weet ik het ook niet meer
quote:Steven Defour kan een persoonlijke prijs aan zijn palmares bijschrijven. De negentienjarige middenvelder van Standard won vandaag met een straatlengte voorsprong op zijn concurrenten de Gouden Schoen van België.
Gaan van der Wiel en Vemaelen dan op de vleugel spelen en laten we Heitinga en Verthongen centraal staan ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!
Ik ben niet diegene die denkt dat we het wel redden zonder versterkingen in de achterhoede. Als het aan mij ligt komen er een links- en rechtsback bij en gaan Vermaelen, van der Wiel en Heitinga het centraal achterin maar uitvechten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertonghen centraal? Ben je wel lekker?
Zit je dus nog slapjes in de vleugelverdedigers. Ik vind Heitinga of van der Wiel rechtsachter of Vermaelen linksachter ook maar noodverbanden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:49 schreef F1Bas het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je wel spelers kan halen maar met al die blessure's kan je daar niet tegenop kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |