Als het goed is is het dit:quote:Op zondag 2 november 2008 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Nu op nederland 2 een stuk over de president. En natuurlijk beelden van Bartlet
die aflevering zit er voor mij aan te komen. ik zie er huizenhoog tegenop.quote:Op maandag 3 november 2008 09:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alleen was het orginele plan van The West Wing wel dat Vinnick de verkiezingen zou winnen.
Tot het moment dat.. nouja dat weten we allemaal wel
Hehehehehe....das wel stoerquote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef darktower het volgende:
Ik weet wel dat het eerste wat ik ga zeggen nadat ze morgen verklaren dat Obama de winnaar is (hopefully), een quote van Bartlet is die we allemaal goed kennen:
WHAT'S NEXT?
Coolquote:Op donderdag 6 november 2008 03:55 schreef darktower het volgende:
@ PdeHoog: Ik vlieg 11 november weer naar NL, 13 november bij Goedemorgen Nederland, 17-25 november in Frankrijk om mijn boek over de campagne af te schrijven ('Van Rotterdam naar het Witte Huis') en daarna... nog helemaal open.
Being considered for: White House chief of staff.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:54 schreef darktower het volgende:
Emanuel Rahm doet de debatorganisatie voor Obama dit najaar. Daar was Josh op gebaseerd.
Oh tof! Heb je blog gelezen; erg tof, je ontmoeting met Obama. En ga je nu binnen 8 dagen je boek afschrijven? Ben wel benieuwd. Sinds de West Wing ben ik wel benieuwd in hoeverre de serie de werkelijkheid benaderd.quote:Op donderdag 6 november 2008 03:55 schreef darktower het volgende:
Ja da's een leuke aflevering. Ik ben tijdens de voorverkiezingen DANKZIJ die aflevering speciaal naar Dixville Notch gegaan EN naar Bartlett Elementary School in New Hampshire.
Anyhow. Had ik al gezegd... WE WON!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik blog morgen op www.locuta.nl over de laatste dag, die heel bizar was en eindigde bij het Witte Huis. Maar nu eerst ZzZzZ, ben al 875845 uur wakker geloof ik.
What's next?
Geen problemen mee gehadquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef LaTiNo het volgende:
Kom je daar op een gegeven ogenblik nou 'in'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |