abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 14:04:51 #176
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_62881504
Nu de verkiezingen op zijn einde loopt ben ik maar weer begonnen aan seizoen 6. Ben nu bijna bij het punt dat Santos en Josh besluiten de strijd tegen Russel en Hoynes aan te gaan.

Ik ben het trouwens met Man_in_a_Shed, en ook Richard Schiff zelf overingens, eens dat de verhaallijn van Toby een ander einde had moeten hebben. Al vond ik de scene tussen Toby en Babish wel leuk gedaan.

Wat ik trouwens ook een erg goede aflevering vind is Noël
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 2 november 2008 @ 18:45:30 #177
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_62888070
Nu op nederland 2 een stuk over de president. En natuurlijk beelden van Bartlet
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 2 november 2008 @ 20:43:24 #178
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_62891733
Beelden van Bartlet? Wat, waar? Wat voor programma? Details!

Ik heb in de trein 7 afleveringen kunnen kijken, waaronder Isaac en Ishmael, de speciale aflevering na 9/11. Is toen ontzettend veel negatief commentaar op geweest, maar ik vind de aflevering steengoed, toont enorm veel lef en heeft een goede boodschap..
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_62898333
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Nu op nederland 2 een stuk over de president. En natuurlijk beelden van Bartlet
Als het goed is is het dit:

http://player.omroep.nl/?aflID=8210994

Toch?

-Update

Ah tof! Ben nu aan het kijken. Eli Attie en John Wells kwamen net langs! En die scene uit Dave die voorbij kwam zag ik toevallig vanmorgen net op een Duitse zender. Wel bizar, duits sprekende mensen in de Oval Office. Nu nog wachten op Bartlett, dan is de docu helemaal top...

[ Bericht 23% gewijzigd door Man_in_a_Shed op 03-11-2008 00:46:35 ]
pi_62898990
Gezien, en goede documentaire. Leuk verhaal dat op een gegeven moment elke politicus met Martin Sheen op de foto wilde, om iets van het 'idee' van Bartlet mee te krijgen. En, zoals al eerder in teksten is beschreven, de overeenkomst tussen Santos en Obama. Ik kan me herinneren dat een of twee jaar geleden Richard Schiff ook al eens opmerkte dat Obama in de buurt kwam van Barlet qua intellect en uitstraling. Laten we het hopen...
  maandag 3 november 2008 @ 09:09:24 #181
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_62900701
Alleen was het orginele plan van The West Wing wel dat Vinnick de verkiezingen zou winnen.
Tot het moment dat.. nouja dat weten we allemaal wel
pi_62900891
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alleen was het orginele plan van The West Wing wel dat Vinnick de verkiezingen zou winnen.
Tot het moment dat.. nouja dat weten we allemaal wel
die aflevering zit er voor mij aan te komen. ik zie er huizenhoog tegenop.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 3 november 2008 @ 22:06:12 #183
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_62920149
Oke. Ik had vanmorgen sowieso te weinig tijd om iets over west wing te zeggen bij goedemorgen nederland, maar ik zit morgen in zo ongeveer elk radioprogramma dat je kunt bedenken, dus dan wil ik wel wat namedropping doen. Iemand nog leuke ideeen?

Ik weet wel dat het eerste wat ik ga zeggen nadat ze morgen verklaren dat Obama de winnaar is (hopefully), een quote van Bartlet is die we allemaal goed kennen:

WHAT'S NEXT?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:46:39 #184
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_62929693
[off-topic] Ontzettend veel plezier daar (*jaloers is!). Zelfs mijn moeder stuurt me Yes-we-can-mailtjes, dus het moet goedkomen daar. Mijn Obama shirt ligt er klaar voor iig! [/off-topic]
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_62930119
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef darktower het volgende:
Ik weet wel dat het eerste wat ik ga zeggen nadat ze morgen verklaren dat Obama de winnaar is (hopefully), een quote van Bartlet is die we allemaal goed kennen:

WHAT'S NEXT?
Hehehehehe....das wel stoer

Kom je na de verkiezingen weer richting NL? Of krijg je nog een functie in het overgangsteam daaro?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_62936026
Door al die berichtgeving over dat kleine dorp in New Hampshire met 21 inwoners, wat nu overal op de nieuwssites staat heb ik Hartfield's Landing maar eens gekeken. Ook een mooie.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:20:24 #187
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_62944739
@Darktower: Ik hoorde net bij de wereld draait door dat de boodschap aan het einde van Obama's 30min commercial was "Ik ben geen perfect mens". Die boodschap komt wel overeen met de speech die Santos maakt in de seizoensfinale van seizoen 6 als hij een laatste poging doet stemmen te winnen bij de DNC. Misschien heb je daar nog wat aan?
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 5 november 2008 @ 07:13:57 #188
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_62959845
President-Elect Obama
Gefeliciteerd Darktower
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 6 november 2008 @ 00:00:05 #189
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62987586
Ben een tijdje geleden begonnen met deze serie, en het is echt fantastisch. Ik heb zojuist de laatste aflevering van seizoen 2 gezien, en ik denk dat dat een van de mooiste stukjes televisie ooit gemaakt is.
  donderdag 6 november 2008 @ 03:55:25 #190
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_62989448
@ Hik: Je shirt heeft geholpen.
@ PdeHoog: Ik vlieg 11 november weer naar NL, 13 november bij Goedemorgen Nederland, 17-25 november in Frankrijk om mijn boek over de campagne af te schrijven ('Van Rotterdam naar het Witte Huis') en daarna... nog helemaal open.
@Man_in_a_Shed: Ja da's een leuke aflevering. Ik ben tijdens de voorverkiezingen DANKZIJ die aflevering speciaal naar Dixville Notch gegaan EN naar Bartlett Elementary School in New Hampshire.
@ BrainOverfloW: DWDD mailde me vandaag dat ze me misschien als ik terug ben in NL nog in de uitzending willen hebben over de verkiezingen (maar ik gok dat ze dat niet doen omdat de verkiezingen volgende week natuurlijk alweer prehistorie zijn). Als dat doorgaat, dan kan ik daar op die manier nog een West Wing link maken misschien. Of op een andere manier. I'll think of something.
@ Terecht: Welkom to The Addiction. Die specifieke aflevering is inderdaad erg goed. Blijf kijken t/m seizoen 7 en lees GEEN SPOILERS!!

Anyhow. Had ik al gezegd... WE WON!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik blog morgen op www.locuta.nl over de laatste dag, die heel bizar was en eindigde bij het Witte Huis. Maar nu eerst ZzZzZ, ben al 875845 uur wakker geloof ik.

What's next?
pi_62989752
quote:
Op donderdag 6 november 2008 03:55 schreef darktower het volgende:
@ PdeHoog: Ik vlieg 11 november weer naar NL, 13 november bij Goedemorgen Nederland, 17-25 november in Frankrijk om mijn boek over de campagne af te schrijven ('Van Rotterdam naar het Witte Huis') en daarna... nog helemaal open.
Cool
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_62996352
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:54 schreef darktower het volgende:
Emanuel Rahm doet de debatorganisatie voor Obama dit najaar. Daar was Josh op gebaseerd.
Being considered for: White House chief of staff.

http://www.nytimes.com/2008/11/06/us/politics/06emanuel.html
pi_63002627
quote:
Op donderdag 6 november 2008 03:55 schreef darktower het volgende:
Ja da's een leuke aflevering. Ik ben tijdens de voorverkiezingen DANKZIJ die aflevering speciaal naar Dixville Notch gegaan EN naar Bartlett Elementary School in New Hampshire.

Anyhow. Had ik al gezegd... WE WON!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik blog morgen op www.locuta.nl over de laatste dag, die heel bizar was en eindigde bij het Witte Huis. Maar nu eerst ZzZzZ, ben al 875845 uur wakker geloof ik.

What's next?
Oh tof! Heb je blog gelezen; erg tof, je ontmoeting met Obama. En ga je nu binnen 8 dagen je boek afschrijven? Ben wel benieuwd. Sinds de West Wing ben ik wel benieuwd in hoeverre de serie de werkelijkheid benaderd.

Maar in ieder geval, van harte gefeliciteerd met de overwinning! Hoewel je zelf zegt in je blog dat Obama nu ook weer niet zo machtig is als iedereen denkt, denk dat zowieso het gevoel van optimisme wat overal heerst onbetaalbaar is. Een beetje een zelfde soort enthousiasme wat uit de West Wing spreekt. Dat is ook geen realisme, maar het doet wel hopen op het goede van democratie. Dat is toch altijd het gevoel als ik de serie kijk.
pi_63011281
Net de laatste afleveringen van S7 opgezet Vanaf Election Day. Ik moet oppassen dus een tof tijdverdrijf
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:59:34 #195
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63040044
Heb net eindelijk die presidential special gekeken, is wel leuk ja. Lekker veel aandacht voor de WW.
Op vn.nl heb ik in mijn laatste blog trouwens de WW gequote! Zie http://www.vn.nl/Verhalen(...)uitObamasWarRoom.htm (en let ook op de titel van het bericht).
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:37:52 #196
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63045468
Check Richard Schiff's (Toby Ziegler) stuk van vandaag; http://www.huffingtonpost(...)s-next_b_142124.html
pi_63062797
Mooi artikel van the Schiff! Wat een held is hij ook. Toby en Richard Schiff ontlopen elkaar wat betreft schrijverskwaliteiten blijkbaar niet.
  maandag 10 november 2008 @ 22:41:10 #198
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63116550
Ik was eerder vandaag bij het Witte Huis, voor een laatste keer (vlieg morgen eindelijk naar Nederland) en was daar net op tijd om Obama per helikopter te zien arriveren. Heb heb welkom toegezwaaid. Was een leuk laatste moment om daar te zijn.

Afijn. In het vliegtuig maar weer verder kijken in seizoen drie. Leuk dat Rahm Emanuel inderdaad CoS is geworden.
pi_63185022
Ik heb geprobeerd om deze te volgen (een vriend van mij ZWEERT erbij, maar goed, hij vind The Wire weer niks), maar het lukt me niet om er echt 'in' te komen, vooral niet omdat het best moeilijk te volgen is als je het politieke systeem niet helemaal kent (het huis, senaat, congres, 200 soorten advisors, lokale overheden etc). Dan word er ook nog gestrooid met namen ("die en die heeft hier tegen gestemd en moet worden rechtgetrokken door die en dat", ja dus? Wat heeft dat voor consequenties).

Kom je daar op een gegeven ogenblik nou 'in'?
pi_63185495
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef LaTiNo het volgende:
Kom je daar op een gegeven ogenblik nou 'in'?
Geen problemen mee gehad Maar goed....ben bij aflevering #1 begonnen. En veel neem je in eerste instantie gewoon voor kennisgeving aan.

Klein beetje kennis van het Amerikaans politieke systeem is denk ik wel handig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')