abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2008 @ 17:18:06 #226
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63454125
The streets of heaven are too crowded with angels, but every time we think we've measured out our capacity to meet a challenge, we look up and we're reminded that the capacity may be limitless.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 23 november 2008 @ 21:12:49 #227
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63460496
Da's ook een goeie ja.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_63463479
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
The streets of heaven are too crowded with angels, but every time we think we've measured out our capacity to meet a challenge, we look up and we're reminded that the capacity may be limitless.
Da's een hele toffe idd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 24 november 2008 @ 06:16:38 #229
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_63469109
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bruno: When did you write that last part?
Sam: In the car.
Bruno: Freak.

[ Bericht 0% gewijzigd door BrainOverfloW op 24-11-2008 06:25:17 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_63714929
Afgelopen zaterdag de allerlaatste aflevering gekeken. Daarna de extra's DVD, beginnend bij seizoen 1. Dan zie je pas goed wat een ontwikkeling de serie heeft doorgemaakt. Niet noodzakelijkerwijs beter of slechter dan het begin, maar die acht jaar zijn zichtbaar.

Wat quotes betreft, dit is mijn absolute favoriete scene:
quote:
President Josiah Bartlet: Good. I like your show. I like how you call homosexuality an abomination.
Dr. Jenna Jacobs: I don't say homosexuality is an abomination, Mr. President. The Bible does.
President Josiah Bartlet: Yes it does. Leviticus.
Dr. Jenna Jacobs: 18:22.
President Josiah Bartlet: Chapter and verse. I wanted to ask you a couple of questions while I have you here. I'm interested in selling my youngest daughter into slavery as sanctioned in Exodus 21:7. She's a Georgetown sophomore, speaks fluent Italian, always cleared the table when it was her turn. What would a good price for her be? While thinking about that, can I ask another? My Chief of Staff Leo McGarry insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly says he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself or is it okay to call the police? Here's one that's really important because we've got a lot of sports fans in this town: touching the skin of a dead pig makes one unclean. Leviticus 11:7. If they promise to wear gloves, can the Washington Redskins still play football? Can Notre Dame? Can West Point? Does the whole town really have to be together to stone my brother John for planting different crops side by side? Can I burn my mother in a small family gathering for wearing garments made from two different threads? Think about those questions, would you? One last thing: while you may be mistaking this for your monthly meeting of the Ignorant Tight-Ass Club, in this building, when the President stands, nobody sits.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:49:28 #231
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63721469
Ja, die was ietsje te lang voor mijn boek.

Maar ik heb er twee WW-quotes instaan en ik leg ook uit wat de link tussen WW en de presidentsverkiezingen was. Heb overigens vandaag de eerste drukproef binnen gehad. Ziet er goed uit.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 3 december 2008 @ 14:29:34 #232
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63725490
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:52 schreef Argento het volgende:
Afgelopen zaterdag de allerlaatste aflevering gekeken. Daarna de extra's DVD, beginnend bij seizoen 1. Dan zie je pas goed wat een ontwikkeling de serie heeft doorgemaakt. Niet noodzakelijkerwijs beter of slechter dan het begin, maar die acht jaar zijn zichtbaar.
Ik was aan het begin heel benieuwd wat 9/11 met de serie zou doen, aangezien die vóór die datum begon en daarna doorging. Niet zozeer het gebeuren an sich, maar als je ziet wat het met internationale politiek heeft gedaan weet je gewoon dat dat in de serie ook naar voren gaat komen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:51:55 #233
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63738135
wat ik heel interessant vond, was de speciale 9/11 aflevering die Aaron Sorkin maakte, minder dan 3 weken na 9/11. Ik zag die aflevering vorig jaar, vond het steengoed, en ongelooflijk knap dat hij zo kort na de aanslagen al zo een evenwichtig verhaal wist neer te zetten waar de heftigste emoties vandaan werden gehouden.... en toen las ik hoe er in de VS gereageerd was op die aflevering: met woede! Mensen vonden het vreselijk wat Sorkin had gedaan. Waren nog in de 'wij willen wraak' fase, zonder daarbij onderscheid te willen maken tussen mogelijke goede en slechte moslims. Echt verbijsterend om te lezen hoeveel commentaar er was, EN dat Sorkin daarna zei: goh, jullie hebben gelijk denk en het was een slechte aflevering!! Dat was het dus niet...
pi_63738325
Isaac en Ishmael is niet direkt de beste aflevering, maar vergeleken met de hersenloze kneejerk reacties die verder de media domineerden op dat punt? Shakespeare.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 3 december 2008 @ 23:07:15 #235
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63741348
my point exactly
  woensdag 3 december 2008 @ 23:42:00 #236
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63742510
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef darktower het volgende:
wat ik heel interessant vond, was de speciale 9/11 aflevering die Aaron Sorkin maakte, minder dan 3 weken na 9/11.
Ik wist niet dat die uitzending zo was afgekraakt!
Vond het inderdaad een goed/interessant verhaal en dus eng om te zien dat de publieke hysterie dan zo ver gaat dat je alleen nog maar zwart of wit kan zeggen en dat alles dat enigzinds naar grijs neigt gelijk mis is dan. Las laatst nog zo'n stukje van Maarten van Rossem die ook maanden na 9/11 geen studio van binnen had gezien omdat hij in antwoord op de vraag of nu de 3e wereldoorlog zou uitbreken had gezegd dat dat wel een beetje overdreven was...

Anyway: maar het ging mij ook vooral om de reguliere uitzendingen die na 9/11 zijn gemaakt. Zijn alle terroristen ineens Moslims bijvoorbeeld (zie Holywoodfilms door de jaren heen: van Russen naar Arabieren).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 4 december 2008 @ 02:09:09 #237
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_63744767
quote:
Bartlet: why were you in the closet
Ainsley haines: I had to pee
Bartler: They won't let me smoke inside but you can pee in leo's closet
  donderdag 4 december 2008 @ 10:19:07 #238
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63748683
arme leo
  donderdag 4 december 2008 @ 10:19:32 #239
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63748691
ik ben trouwens elke keer zo trots als ik john spencer in ww zie... hij heeft echt iets fantastisch achtergelaten
pi_63748742
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:19 schreef darktower het volgende:
ik ben trouwens elke keer zo trots als ik john spencer in ww zie... hij heeft echt iets fantastisch achtergelaten

't Is idd een mooie erfenis En ik blijf het zo knap vinden om te zien hoe ze dat in de serie hebben verwerkt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 december 2008 @ 15:09:02 #241
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63756428
Wanneer is je boek klaar, darktower? Ik wil 't wel lezen hoor!

Ainsley was cool, jammer dat ze niet meer afleveringen had.

Ik ben inmiddels alweer in seizoen 5 (gezien het feit dat ik nu precies 2 maanden de serie in bezit heb vind ik dat best een prestatie . Ik heb 1.55 aflevering per dag gekeken ). Zat vanmorgen de rebelse actie te bekijken van Toby en Will...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb echt he-le-maal in een deuk gelegen.
  donderdag 4 december 2008 @ 15:14:15 #242
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63756569
Overigens: kan iemand nu eens goed uitleggen wat de Whip is? Ik heb het al opgezocht, maar ik snap het nog steeds niet echt...
  donderdag 4 december 2008 @ 18:56:45 #243
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63761983
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Hik het volgende:
Wanneer is je boek klaar, darktower? Ik wil 't wel lezen hoor!
Boek is af, ligt nu bij de 'zetter' zoals dat heet, eerste drukproef heb ik al thuisgehad. Maar het komt formeel pas 20 januari uit, de inauguratiedag van Obama. Het is nu in de voornotering al te bestellen, tijdelijk zonder verzendkosten blabla, zie www.vanrotterdamnaarhetwittehuis.nl

Ik moet dit weekend nog even foutjes eruit halen enzo. Ik krijg ontzettend de neiging om nog dingen over West Wing toe te voegen nu ik weer afleveringen zit te kijken, maar dat moet ik maar niet doen, er staat al veel in.
pi_63762056
Ik moet ineens aan een stukje denken van "Josh" tegen een Trekkie. Ben benieuwd voor hoeveel van hier dat ook opgaat
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 4 december 2008 @ 19:00:25 #245
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63762068
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Hik het volgende:
Overigens: kan iemand nu eens goed uitleggen wat de Whip is? Ik heb het al opgezocht, maar ik snap het nog steeds niet echt...
Beetje lastig uit te leggen functie. Komt er op neer dat de whip degene is die er voor moet zorgen dat er voldoende mensen aanwezig zijn voor stemmingen, zodat je niet ineens een stem tekort komt omdat iemand al naar huis is, ziek is, of om andere redenen afwezig is.
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:10:10 #246
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63776955
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef darktower het volgende:
Ik moet dit weekend nog even foutjes eruit halen enzo. Ik krijg ontzettend de neiging om nog dingen over West Wing toe te voegen nu ik weer afleveringen zit te kijken, maar dat moet ik maar niet doen, er staat al veel in.
Er staan toch geen spoilers in over de laatste twee seizoenen hè, want dan moet ik nog even rap doorkijken...
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:13:57 #247
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_63777026
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:00 schreef darktower het volgende:

[..]

Beetje lastig uit te leggen functie. Komt er op neer dat de whip degene is die er voor moet zorgen dat er voldoende mensen aanwezig zijn voor stemmingen, zodat je niet ineens een stem tekort komt omdat iemand al naar huis is, ziek is, of om andere redenen afwezig is.
Maar als ik het goed begrijp is hij/zij ook de tweede man/vrouw in de majority/minority van de senaat? Dat verklaart beter waarom de whip zoveel wordt genoemd in de ww. Want alleen een headcounter klinkt niet echt heel spannend wellicht...
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:59:52 #248
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63795581
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:10 schreef Hik het volgende:

[..]

Er staan toch geen spoilers in over de laatste twee seizoenen hè, want dan moet ik nog even rap doorkijken...
ik denk dat je even snel door moet kijken... boek komt 20 januari pas uit, dus kan makkelijk... ik keek de hele serie in twee weken

(morgen komt als het goed is eindelijk de dvdbox met alle afleveringen in de bus. Die downloadversies zijn toch maar crappy en de Beste Serie Op De Planeet wilde ik toch wel echt hebben)
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:01:48 #249
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_63795632
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:13 schreef Hik het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp is hij/zij ook de tweede man/vrouw in de majority/minority van de senaat? Dat verklaart beter waarom de whip zoveel wordt genoemd in de ww. Want alleen een headcounter klinkt niet echt heel spannend wellicht...
Officieel is de whip de 4e in lijn ofzo, in de praktijk wordt ie vaak als 2e genoemd. Maar om nou te zeggen dat het echt heel erg denderend spannend is, nah.. het was mij overigens niet zo opgevallen dat de whip heel vaak wordt genoemd in ww..
  zaterdag 6 december 2008 @ 09:47:25 #250
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_63800819
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef darktower het volgende:

[..]

ik denk dat je even snel door moet kijken... boek komt 20 januari pas uit, dus kan makkelijk... ik keek de hele serie in twee weken

(morgen komt als het goed is eindelijk de dvdbox met alle afleveringen in de bus. Die downloadversies zijn toch maar crappy en de Beste Serie Op De Planeet wilde ik toch wel echt hebben)
In twee weken alle 7 seizoenen? Dan mag je jezelf oprecht een beetje verslaaft noemen
Welke box heb je besteld, de Nederlandse of de Amerikaanse?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')