abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56121641
WAUW wat een morgen ! Gefeliciteerd met Vera en Yara! Goed gedaan, moeders!!!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 januari 2008 @ 09:16:06 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56121975
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:39 schreef GI het volgende:

[..]

Ow, het is niet zo dat ik een zwaar minderwaardigheidscomplex heb hoor . Ik heb zo mijn nut wel. Maar tijdens de bevalling is het juist weer een moment dat je echt weer wat kan doen.
Sterker nog... ik heb 'm zelfs in het ziekenhuis laten slapen de eerste tijd. Op dat moment vond ik het erg prettig om in alle rust in mezelf gekeerd alles op te vangen. En ik was blij dat hij redelijk helder en uitgerust was toen ik dat niet meer was
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:18:52 #153
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56122018
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Sterker nog... ik heb 'm zelfs in het ziekenhuis laten slapen de eerste tijd. Op dat moment vond ik het erg prettig om in alle rust in mezelf gekeerd alles op te vangen. En ik was blij dat hij redelijk helder en uitgerust was toen ik dat niet meer was
Ik snap het laten slapen ook wel, maar ik zou pissig zijn als ik erachter kwam dat mijn vrouw ondertussen al 3 uur aan het 'bevallen' was .

[ Bericht 0% gewijzigd door GI op 18-01-2008 09:29:03 (typo) ]
pi_56122045
Daar help je je vrouw op dat moment echt niet mee hoor Als ze je nodig heeft roept ze wel. Tis nou eenmaal zo dat de vrouw de bevalling doet en de man niet veel meer kan doen dan wat hem toegeblaft gevraagd wordt.
Saartje
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 januari 2008 @ 09:20:32 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56122050
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:18 schreef GI het volgende:

[..]

Ik snap het laten slapen ook wel, maar ik zou pissig zijn als ik erachter kwam dat mijn vrouw ondertussen al 3 uur aan het 'bevallen' was .
Ik snap je Hij was volledig op de hoogte toen hij zijn ogen dicht deed
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56122109
Gefeliciteerd Tearsong

Wat heerlijk zeg, al die snelle en fijne bevallingen.

Toen mijn vliezen braken, heb ik J. ook laten liggen. Het was dat hij wakker werd omdat ik mijn bril niet kon vinden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:28:44 #157
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56122178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Daar help je je vrouw op dat moment echt niet mee hoor Als ze je nodig heeft roept ze wel. Tis nou eenmaal zo dat de vrouw de bevalling doet en de man niet veel meer kan doen dan wat hem toegeblaft gevraagd wordt.
Check, maar ik wil wel wakker zijn als de eerste blafmogelijkheden zich aandienen.
pi_56122187
Wenneke en Tearsong, allebei gefeliciteerd met jullie dochters!!

Vera & Yara klinkt idd heel leuk voor een datumtweeling
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:32:33 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56122234
Tearsong gefeliciteerd!
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had idd liever een uitgeslapen Swets op het moment dat ik 'm echt nodig zou kunnen hebben, dan in het begin. Zeker bij Saskia; de eerste wee was om 0.30 vind 't dan echt niet nodig om elkaar dan een hele nacht een beetje stom aan te gaan zitten kijken. Toen ik er zeker van was dat 't echt, echt begonnen was heb ik 'm wakker gemaakt.
Ik denk dat het ook per vrouw en per bevalling verschilt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56122278
Wenneke van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vera

Tearsong wat een snelle bevalling, wauw, van harte gefeliciteerd met Yara
pi_56122356
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef E.T. het volgende:
Tearsong gefeliciteerd!
[..]

Ik had idd liever een uitgeslapen Swets op het moment dat ik 'm echt nodig zou kunnen hebben, dan in het begin. Zeker bij Saskia; de eerste wee was om 0.30 vind 't dan echt niet nodig om elkaar dan een hele nacht een beetje stom aan te gaan zitten kijken. Toen ik er zeker van was dat 't echt, echt begonnen was heb ik 'm wakker gemaakt.
Ik denk dat het ook per vrouw en per bevalling verschilt.
ik had juist totaal t tegenovergestelde:
ik vond dat ie maar mee moest "lijden"hij was tenslotte medeschuldig
maar dat was bij mn eerste , bij mn 2e heb ik m lekker laten slapen en ben in mn uppie weeen op gaan vangen in bad lekker met een paar kaarsjes erbij, drinkie en ik moet zeggen dat de ontsluiting misschien mede daardoor een stuk sneller ging
deze keer zal ik m wel weer ff inlichten maar is het plan dat t ongeveer hetzelfde zal gaan lopen als bij de tweede
tenminste dat hoop ik dan
ow en ik weet niet of ik pruk nou al gefeliciteerd had maar anders bij deze gefeliciteerd!
pi_56122600
Mijn buik lijkt trouwens weer de afgelopen dagen(!) lekker te zijn door gegroeid! Kan dat zo hard gaan?
Ik hoor het nu ook van vriendlief die het nu echt opvalt dat ik toch wel een aardig buikje nu heb, en ook m'n beste vriendin zei het gisteren. Maar het idee dat daar een kleine in zit van 20 cm als ik alle mailtjes en info mag geloven blijft toch wel vreemd, maar dan klopt het wel dat die buik zo hard groeit

Ik ben overigens nog niet bang voor de bevalling; heb er alle vertrouwen in dat ik het goed ga afbrengen. Alleen zwangerschapscursus twijfel ik nog erg over; ik wil wel leren puffen, en ook graag samen met mijn vriend, vooral voor hem zodat hij weet wat hij kan doen, maar alle tierelantijntjes eromheen hoeven van mij niet zo.
Ik heb al een beetje een voorproefje gehad door weeenachtige buikpijnen te hebben gehad als gevolg van de colitus ulcerosa, en heb het vermogen ontwikkelt daar doorheen te kunnen ademen en te kunnen ontspannen om zo de ergste pijn op te vangen (het op handen en knieen verhaal was me dan ook niet vreemd, heej dat deed ik ook als ik het zo moeilijk had met m'n buik).
Het zal echt niet hetzelfde zijn, wat me steeds ook wordt ingepeperd door vrouwen die wel bekend zijn met bevallen maar niet met de ziekte, maar ik denk wel degelijk dat het handig is om niet in paniek te hoeven schieten van pijn, want dat ben ik inmiddels gewend om mee om te gaan. En klinkt vreemd, maar ik heb zelf verlossingen gedaan, nou is dat bij een dier anders dan bij een mens, maar het principe is hetzelfde. Dus ik kijk er ook nog eens van die kant tegenaan.

Als alles goed gaat heb ik er dus alle vertrouwen in, maargoed; kan altijd zijn dat het toch niet helemaal gat zoals het zou moeten gaan, tjah daar ben ik dan ook niet bedacht op, maar dan vertrouw ik op de mensen die me dan gaan helpen.

(Ben overigens wel ooit panisch geweest voor bevallen toen ik jonger was. Dat ik echt zoiets had van kinderen wil ik wel, maar ik ga niet bevallen! Dan maar adopteren!).

Ohw, en de man van m'n beste vriendin, en ook haar oudste zijn er heilig van overtuigd dat we een dochtertje krijgen. Jeej, dat zijn er weer 2 stemmen bij voor de meisjeskant, de jongetjeskant had zowieso al teveel stemmen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:55:25 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56122617
Tearsong en man van harte met jullie
Yara
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56122962
Tearsong gefeliciteerd wat snel

Wenneke wat een mooi meisje

randa je zult het vast niet lezen maar veel succes
mama van 3 kids!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:14:45 #165
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56122998
Troel van harte met Ruben, mooi mannetje!!
Ik wist helemaal niet dat jij Pruk was haha!

Vera, welkom op de wereld meisje, lieve naam en een ontzettend smelt foto Wenneke!

Tearson gefeliciteerd met jullie meisje Yara!
pi_56123458
Gefeliciteerd met Vera en Yara meiden!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_56123516
Dat ging snel zo plotseling!!

tearsong en wenneke gefeliciteerd met jullie dochters Vera en Yara! Op dezelfde dag nog wel en de namen lijken zelfs op elkaar
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:48:43 #168
103793 kozakken
Living the life
pi_56123767
Wenneke gefeliciteerd met Vera

Tearsong gefeliciteerd met Yara

Wat gaaf!!!
Heeft Vamp.. zowiezo al iets laten horen? Ik begin me toch langzamerhand af te vragen of er niet iets aan de hand is met haar of d'r kleine bulletje

Ah.. Pruk... blijf je jezelf gewoon Pruk noemen. Ik vind dat je als nieuwe mama best mag beginnen met een 'frisse' identiteit
(enne... pm als je wilt even je site. Ben nu wel heel benieuwd naar de foto's!!)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:51:21 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56123841
Tearsong, gefeliciteerd met Yara! Mooie naam!
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:27 schreef GI het volgende:
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik wil zelfs dat mijn vrouw mij bij de eerste wee al op de hoogte stelt. Er zijn verrotte weinig dingen die een man kan doen tijdens de hele bevalling. Als het een beetje 'normaal' verloopt is het een paar uur tijd dat het allemaal kan duren. In die paar uur tijd ben ik weer nodig. Voor het eerst sinds de bevruchting kan ik dan eindelijk weer iets doen. Het kunnen dingen zijn zoals het zetten van thee of het geven van een voet massage, maar zodra de bevalling eindelijk begint dat ben je als man weer nuttig.

Ik snap persoonlijk niet dat er mannen zijn die door kunnen slapen op het moment dat het begonnen is...
Mijn eerste wee was in de nacht van vrijdag op zaterdag om een uur of 2. Als ik stinkie vanaf dat moment wakker had gehouden had ik er echt niks meer aan gehad tegen de tijd dat ik mocht gaan persen in de nacht van zondag op maandag om 4 uur!

Idd wat de meesten hier zeggen, ik heb hem erbij betrokken toen het menens werd, ik wilde hem ook niet valse hoop geven.
pi_56123897
Tearsong gefeleciteerd. Wat leuk een datumtweeling!!

Ik moet zo even naar de vk, de kleine heeft vandaag denk ik een rustdag en wilt zich niet laten voelen. Vannacht wat krampen gehad, maar niet zo erg dat ik niet meer kon slapen. Vanmorgen was alles weer rustig.... te rustig. Dus even voor de zekerheid naar de vk. Ik moest me niet al te veel zorgen maken, maar dit voelt niet zo leuk... Ik hoop maar dat ze gewoon slaapt voor het grote moment..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_56123966
ah ticootje kan me voorstellen dat je dan ongerust word
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:57:58 #172
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56124028
Ik word een klein beetje verkeerd begrepen. Ik wil best weer gaan slapen als het blijkt niks te zijn, maar ik zou het gewoon echt naar vinden als ze me door liet slapen tijdens de eerste paar uur. Ook als het voorwerk of vals alarm is wil ik er gewoon bij betrokken zijn. Om heel eerlijk te zijn haalt het me niets uit wat zij er van vind, ik weet wel dat zij het zwaar gaat hebben maar ik zou mezelf er gewoon niet prettig bij voelen als ik door de eerste paar uur van de bevalling heen zou slapen. Blijkt het idd een langdurige bevalling te zijn en de ontsluiting met 1 centimeter per uur te gaan slaap ik wel tussen centimeter 3 en 8. .
pi_56124029
Och, Ticootje, laten we aannemen dat de kleine overwerkt is en een dagje vrij heeft... Veel succes!
pi_56124138
Yara welkom en gefeliciteerd met het bekijken van de buitenwereld!
pi_56124235
ticootje succes dadelijk.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')