Normaal ben ik nooit zo volgzaamquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef E.T. het volgende:
Maneki, toen ik het over Puppp had was het niet meteen de bedoeling dat het ook daadwerkelijk puppp zou moeten zijn
Dat zat ik me net idd af te vragen, hoe het met je bekken was, maar dat gaat dus 'goed' deze keer?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden dames! Ik moet wel zeggen, had het er vanavond nog met mijn lief over, ik zie deze zwangerschap eigenlijk helemaal niet als zwaar. Het voelt juist (nu nog steeds) als een cadeautje, een leuk toetje. M`n vorige zwangerschap stond vrijwel geheel in het teken van ondragelijke pijnen en het was toen echt een kwestie van overleven. Ik weet ook gewoon heel veelniet meer uit die tijd, en het eerste jaar van m`n nu nog jongste.
Dit keer ga ik nog steeds redelijk pijnvrij door de zwangerschap. Ik had me ingesteld op iets véél ergers, vandaar dat het me misschiennog zomeevalt.
Moet wel zeggen dat ik dat brakke rotlijf van me af en toe ook flink zat ben hoor
Ik heb voor de zekerheid maar even een paar keer op onze houten tafel geklopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb m`n krukken nog niet een keer nodig gehad. Heb het meest gevreesd voor (tijdelijke) invaliditeit dus deze zwangerschap gaat beter dan ik oit had durven dromen. Ik geloof nooit dat het deze laatste weken ineensnog heel fout zal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |