Brian hoeft niks te doen,hij staat al in de finale.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
En Brian kan Amanda weer ff bijpraten.....zonder camera shitzooi
Ik kan het niet erg vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:49 schreef miesy het volgende:
[..]
en daar heeft huubje flink aan meegehoplen...dwaas
Ja vaag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij haar zou moeten backen, ze zijn geen van tweeen spelers
Ze zijn voor Amanda en Brian.Claire wil Amanda en Brian eruit dus zet Brian zijn hulptroepen weer in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja vaag.
Zitten een partijtje interessant te doen.
Als je je niets verbeeldt dan ben je niets, in die trant denk ik...
Edit:quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Zo de Cossen van vanavond doorgelezen, wat gezellig zeg! We zijn er weer, het lijkt hier gvd wel de villa. Laten we het lekker gezellig houden. Iedereen heeft zijn voorkeuren. Als we allemaal dezelfde persoon zouden leuk vinden, zou het tamelijk saai zijn.
En Ja ik ben een MIKE fan.
Kom op, je laat je toch niet wegjagen door een paar cossers.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima en doe me ook maar een ban van een paar dagen.... Ik heb het helemaal gehad hier en vraag maar een preventieve ban voor me aan voor het geval ik me helemaal laat gaan. Alvast bedankt. (No Offence BTW)
Vast in opdracht van de Febo om Claire uit de tent te lokken. Ze vinden denk ik dat ze niet genoeg kleur laat zien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
Luc zegt dat Selene Claire vanavond nog maar eens moet aanpakken. Selene zegt dat ze dat morgen wel doet, want ze is nu niet zo lekker. Oke zegt Luc, dan doen wij het wel
Oh ja, hij gaat haar natuurlijk dissen met één of andere gare rapquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
Luc zegt dat Selene Claire vanavond nog maar eens moet aanpakken. Selene zegt dat ze dat morgen wel doet, want ze is nu niet zo lekker. Oke zegt Luc, dan doen wij het wel
Tuin op 1 en 2, kantoor op 3 en 4quote:
Luc heeft nog helemaal niets effectiefs gedaan in de tijd dat hij er is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, hij gaat haar natuurlijk dissen met één of andere gare rap
Hij heeft mijn hart gebroken, ik vond hem zo'n poepie. En nou gaat die met die rat en zijn del bondenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Ik zei het net nog! Die focking sukkel lult alles door!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuin op 1 en 2, kantoor op 3 en 4![]()
Maar nog even dit:
Off-T Als op Nowlive alleen Huubfans zitten, op Vol alleen Lieke-fans, dan is er toch niks mooiers als Fok, waar alles kon, EN MOET BLIJVEN KUNNEN, binnen de fatsoensregels die niet zwart op wit hoeven te staan.
Als een user een opmerking plaatst in de COS zoals die user een bewoner ziet op de streams ziet dan is het flauw van de ander om dan te vragen of die oogkleppen heeft.
Zelf ben ik geen Huub-fan meer, geen Lieke-fan meer en het kost me veel moeite om iets positiefs te vinden over de gestuurde acties die ons worden voorgeschoteld.
En juist omdat het op Fok vaak hilarische reacties oplevert volg ik het nog. Het is hier best gezellig geweest en ik hoop dat het dat nog vaak zal zijn.
Respecteer een afwijkende mening en houdt ons aller Fok hoog.
Moest ik even kwijt![]()
En nou lekker verder met COS
chapeauquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuin op 1 en 2, kantoor op 3 en 4![]()
Maar nog even dit:
Off-T Als op Nowlive alleen Huubfans zitten, op Vol alleen Lieke-fans, dan is er toch niks mooiers als Fok, waar alles kon, EN MOET BLIJVEN KUNNEN, binnen de fatsoensregels die niet zwart op wit hoeven te staan.
Als een user een opmerking plaatst in de COS zoals die user een bewoner ziet op de streams ziet dan is het flauw van de ander om dan te vragen of die oogkleppen heeft.
Zelf ben ik geen Huub-fan meer, geen Lieke-fan meer en het kost me veel moeite om iets positiefs te vinden over de gestuurde acties die ons worden voorgeschoteld.
En juist omdat het op Fok vaak hilarische reacties oplevert volg ik het nog. Het is hier best gezellig geweest en ik hoop dat het dat nog vaak zal zijn.
Respecteer een afwijkende mening en houdt ons aller Fok hoog.
Moest ik even kwijt![]()
En nou lekker verder met COS
Mikey ziet Brian echt als held en maatje.Kan je hem denk niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Luc heeft nog helemaal niets effectiefs gedaan in de tijd dat hij er is.
Ik snap niet wat dat kale manneke daar nog doet
En ik baal als een stekker dat Mike alles door heeft geluld. Dat valt me echt zo zwaar tegen van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |