Brian hoeft niks te doen,hij staat al in de finale.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
En Brian kan Amanda weer ff bijpraten.....zonder camera shitzooi
Ik kan het niet erg vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:49 schreef miesy het volgende:
[..]
en daar heeft huubje flink aan meegehoplen...dwaas
Ja vaag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij haar zou moeten backen, ze zijn geen van tweeen spelers
Ze zijn voor Amanda en Brian.Claire wil Amanda en Brian eruit dus zet Brian zijn hulptroepen weer in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja vaag.
Zitten een partijtje interessant te doen.
Als je je niets verbeeldt dan ben je niets, in die trant denk ik...
Edit:quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Zo de Cossen van vanavond doorgelezen, wat gezellig zeg! We zijn er weer, het lijkt hier gvd wel de villa. Laten we het lekker gezellig houden. Iedereen heeft zijn voorkeuren. Als we allemaal dezelfde persoon zouden leuk vinden, zou het tamelijk saai zijn.
En Ja ik ben een MIKE fan.
Kom op, je laat je toch niet wegjagen door een paar cossers.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima en doe me ook maar een ban van een paar dagen.... Ik heb het helemaal gehad hier en vraag maar een preventieve ban voor me aan voor het geval ik me helemaal laat gaan. Alvast bedankt. (No Offence BTW)
Vast in opdracht van de Febo om Claire uit de tent te lokken. Ze vinden denk ik dat ze niet genoeg kleur laat zien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
Luc zegt dat Selene Claire vanavond nog maar eens moet aanpakken. Selene zegt dat ze dat morgen wel doet, want ze is nu niet zo lekker. Oke zegt Luc, dan doen wij het wel
Oh ja, hij gaat haar natuurlijk dissen met één of andere gare rapquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
Luc zegt dat Selene Claire vanavond nog maar eens moet aanpakken. Selene zegt dat ze dat morgen wel doet, want ze is nu niet zo lekker. Oke zegt Luc, dan doen wij het wel
Tuin op 1 en 2, kantoor op 3 en 4quote:
Luc heeft nog helemaal niets effectiefs gedaan in de tijd dat hij er is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, hij gaat haar natuurlijk dissen met één of andere gare rap
Hij heeft mijn hart gebroken, ik vond hem zo'n poepie. En nou gaat die met die rat en zijn del bondenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Ik zei het net nog! Die focking sukkel lult alles door!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuin op 1 en 2, kantoor op 3 en 4![]()
Maar nog even dit:
Off-T Als op Nowlive alleen Huubfans zitten, op Vol alleen Lieke-fans, dan is er toch niks mooiers als Fok, waar alles kon, EN MOET BLIJVEN KUNNEN, binnen de fatsoensregels die niet zwart op wit hoeven te staan.
Als een user een opmerking plaatst in de COS zoals die user een bewoner ziet op de streams ziet dan is het flauw van de ander om dan te vragen of die oogkleppen heeft.
Zelf ben ik geen Huub-fan meer, geen Lieke-fan meer en het kost me veel moeite om iets positiefs te vinden over de gestuurde acties die ons worden voorgeschoteld.
En juist omdat het op Fok vaak hilarische reacties oplevert volg ik het nog. Het is hier best gezellig geweest en ik hoop dat het dat nog vaak zal zijn.
Respecteer een afwijkende mening en houdt ons aller Fok hoog.
Moest ik even kwijt![]()
En nou lekker verder met COS
chapeauquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuin op 1 en 2, kantoor op 3 en 4![]()
Maar nog even dit:
Off-T Als op Nowlive alleen Huubfans zitten, op Vol alleen Lieke-fans, dan is er toch niks mooiers als Fok, waar alles kon, EN MOET BLIJVEN KUNNEN, binnen de fatsoensregels die niet zwart op wit hoeven te staan.
Als een user een opmerking plaatst in de COS zoals die user een bewoner ziet op de streams ziet dan is het flauw van de ander om dan te vragen of die oogkleppen heeft.
Zelf ben ik geen Huub-fan meer, geen Lieke-fan meer en het kost me veel moeite om iets positiefs te vinden over de gestuurde acties die ons worden voorgeschoteld.
En juist omdat het op Fok vaak hilarische reacties oplevert volg ik het nog. Het is hier best gezellig geweest en ik hoop dat het dat nog vaak zal zijn.
Respecteer een afwijkende mening en houdt ons aller Fok hoog.
Moest ik even kwijt![]()
En nou lekker verder met COS
Mikey ziet Brian echt als held en maatje.Kan je hem denk niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Luc heeft nog helemaal niets effectiefs gedaan in de tijd dat hij er is.
Ik snap niet wat dat kale manneke daar nog doet
En ik baal als een stekker dat Mike alles door heeft geluld. Dat valt me echt zo zwaar tegen van hem
mikey is tegenwoordig ook pro-brrrquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Zo de Cossen van vanavond doorgelezen, wat gezellig zeg! We zijn er weer, het lijkt hier gvd wel de villa. Laten we het lekker gezellig houden. Iedereen heeft zijn voorkeuren. Als we allemaal dezelfde persoon zouden leuk vinden, zou het tamelijk saai zijn.
En Ja ik ben een MIKE fan.
De eerste de beste jan joker die met golfballen naar mijn hond gaat gooien, zou ik op alle fronten tegenwerken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mikey ziet Brian echt als held en maatje.Kan je hem denk niet kwalijk nemen.
Brian is indirect de nieuwe werkgever van Mikey....................per 28 januariquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mikey ziet Brian echt als held en maatje.Kan je hem denk niet kwalijk nemen.
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
Ik kon hem nog niet, dat ging over kabouters met puntmutsen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit geintje hebben we trouwens toch al in één van de BB's gezien?
Zal dan wel gewoon een actie zijn van mensen die zich vervelen waar veel kussentjes in de buurt liggen ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit geintje hebben we trouwens toch al in één van de BB's gezien?
Jammer dat de gastspelers uitgezocht worden om Brian en Amanda te helpen.Maar ja alles is geoorloofd ,Brian moet als eerste miljonair in de finale.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een sukkel die Mike dat hij zich nu ook met het spel gaat bemoeien.
Vond de manier hoe hij zich onpartijdig en bescheiden opstelde juist leuk aan hem
Mikey kan zijn nieuwe vrienden nu natuurlijk niet in de steek laten, die blijft nog wel even.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:10 schreef mazaru het volgende:
Opzouten met die mike! Hij heeft nu een baan, hij kan bij zijn moeder intrekken, hij heeft nieuwe kleren en een playstation, zo kan die wel weer. En zelfs twee geweldige leuke nieuwe vrienden
Doei Mike!!!
Actie van een pro-Brian-forum om hem uit de gouden gevangenis te bevrijden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor een helikopter!
Ik hoop dat het een tot aan de tanden bewapende AH-64 Apache is, die even komt oefenenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor een helikopter!
Dit kwam van Lieke af, ik geloof dat ze iets zei van de fysio die dat vertelde. Maar ik kan het fout hebben, want ik kan niet erg tegen Liekes stemquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal dan wel gewoon een actie zijn van mensen die zich vervelen waar veel kussentjes in de buurt liggen ofzo
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Actie van een pro-Brian-forum om hem uit de gouden gevangenis te bevrijden?
Hierom hou ik van Fokquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een tot aan de tanden bewapende AH-64 Apache is, die even komt oefenen
De oplossing bij BB snapte ik wel maar vergeten en vanavond werd het idd niet echt veel duidelijker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kon hem nog niet, dat ging over kabouters met puntmutsen.
Ik snap hem trouwens nog steeds niet hoor
Volgens Brian zitten hij en Huub al op zeker in de finale, en volgens Huub zijn Jaap, Huub en Brian op zeker finalisten. Dus ik denk dat er wel het een en ander is beloofd achter de schermen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
De oplossing bij BB snapte ik wel maar vergeten en vanavond werd het idd niet echt veel duidelijker.
Begreep ik nou goed uit Brians woorden dat hij en Huub al zeker in de finale zitten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |