Nog geen koffie hier, straks pas op kantoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 06:48 schreef Vork het volgende:
meer ... koffie....
Ik was al even bang dat ik de enige (samen met Litpho natuurlijk) was. Wat een draak van een nummer...quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:37 schreef MNR het volgende:
Ik vind er eerlijk gezegd niets cute aan![]()
En het nummer vind ik een beetje simpel.
Er zit een verschil tussenquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
crappy music.
Ja skihut muziek kan ik idd ook niet uitstaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussencrappy muziek
en
wanstaltige muziek
Yupquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:47 schreef Vork het volgende:
Het is een remix, dan is er dus ook een origineel [afbeelding]. Is dat origineel niet trouwens zo'n project van die neger van de Jeugd van Tegenwoordig? Ja toch? [afbeelding]. Zelfs LeLe is dan nog leuker. [afbeelding]
Natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik de enige (samen met Litpho natuurlijk) was.
Succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Burdie het volgende:
Solliciteren.
Uhm neequote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Tiran! Ik heb vannacht over je gedroomd
En box, congrats met je high grade
Tyquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Tiran! Ik heb vannacht over je gedroomd
En box, congrats met je high grade
Hij was een beetje vaag. Jij stond op het punt om te verhuizen en wilde alles 'in kannen en kruiken' hebben. Dat was je aardig gelukt. Je lag in een 2p bed met een heel mooi wit dekbedovertrek, alles was mooi maagdelijk witquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:06 schreef tirannetje24 het volgende:
![]()
Vertel, hoe eng was die droom
Was ik een erge tiran ?
Yw. Gisteravond nog aan gewerkt, schiet al opquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef mrbox het volgende:
Tyhoest met je creabea projectje ? Dat vraagt om een foto natuurlijk
Mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |