Wat is het probleem dan? Ik snap het niet. Iedereen is hier toch welkom? Of je nu een linkje wilt posten of een lekker babbeltje wil maken, alles is toch goed? Waarom maak je er zo'n probleem van?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
A. degenen die geen affiniteit hebben met DGK zijn inmiddels verdwenen.
b. Er zijn een paar Cossers die inderdaad in de sc posten.
de rest heeft geen mogelijkheid tot sc'en: of je moet een youtubefan zijn en doe dat maar in de cos.
SC'ers kunnen lekker bijbabbelen in de Sc en Cossers moeten verplicht naar de sc, waar een andere cultuur is.
Moe, maar voor sommige dingen ben je nooit te moe NMNSquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was moe.......gewoon lekker gaan slapen....
Ik wel......quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moe, maar voor sommige dingen ben je nooit te moe NMNS
Ik zie het probleem niet. Je doet alsof de SC ene hechte kliek is. Terwijl juist de afgelopen dagen wel is gebleken dat dat behoorlijk mee valt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Prospera het volgende:
A. degenen die geen affiniteit hebben met DGK zijn inmiddels verdwenen.
b. Er zijn een paar Cossers die inderdaad in de sc posten.
de rest heeft geen mogelijkheid tot sc'en: of je moet een youtubefan zijn en doe dat maar in de cos.
SC'ers kunnen lekker bijbabbelen in de Sc en Cossers moeten verplicht naar de sc, waar een andere cultuur is.
De posters in COS mogen niet offtopic gaan; ik maak er een probleem van omdat de meeste Cossers hier niet posten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Ik snap het niet. Iedereen is hier toch welkom? Of je nu een linkje wilt posten of een lekker babbeltje wil maken, alles is toch goed? Waarom maak je er zo'n probleem van?
Ik lees ook mee in de COS en soms post ik er, maar kies ervoor om hier meer te posten, daar is toch iedereen vrij in? Snap echtwaar niet wat je zo dwars zit. Tenzij jij vindt dat we meer in de COS moeten komen. En je kunt mensen nu eenmaal niet dwingen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De posters in COS mogen niet offtopic gaan; ik maak er een probleem van omdat de meeste Cossers hier niet posten.
Ze hebben geen eigen SC, en zeg zelf, je post in de sc, maar moet je afmelden in de COS, dat doe je toch ook niet?
Dan mag je van mij zoiets in de cos gaan zetten en ga daar maar campagne voeren want hier zit het cos-publiek niet. Het heeft mi dan ook weinig zin om hier die discussie te gaan voeren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De posters in COS mogen niet offtopic gaan; ik maak er een probleem van omdat de meeste Cossers hier niet posten.
Ze hebben geen eigen SC, en zeg zelf, je post in de sc, maar moet je afmelden in de COS, dat doe je toch ook niet?
Neeh, ik zit daar tegen mezelf te praten. En hier is ook al bijster weinig respons.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:39 schreef PC eend het volgende:
Of zit lobasca soms op dat andere forum, dat jullie nu allemaal weer hier zijn?
je moet je afmelden als je ergens anders post? niks afmelden in de cos, das namelijk of topic, dus a no-no. sowieso onzinnig om te posten: "mensen ik ga ff een post in de SC plaatsen, ben over 2 minuten terug..."quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Does normaal ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef Pavement het volgende:-weg-
nee, dat gezeik komt me strot uit, tis hier altijd gezeik ff serieusquote:
en noekje, druk zo met al die nieuwe ''verplichtingen''?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan mag je van mij zoiets in de cos gaan zetten en ga daar maar campagne voeren want hier zit het cos-publiek niet. Het heeft mi dan ook weinig zin om hier die discussie te gaan voeren.
Noekje mag ik een topic report doen, of regel jij het?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Noekje mag ik een topic report doen, of regel jij het?
Probeer dat eens te verwoorden zonder scheldwoorden. Graag ook nog in een begrijpelijke tekst, voorzien van hoofdletters en punten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:43 schreef Pavement het volgende:
nee, dat gezeik komt me strot uit, tis hier altijd gezeik ff serieus
veulen ik heb te vaak op normale toon gezegd dat mens komt gewoon me strot uit, dat cos sc gezeik moet nu klaar zijn, elke fokker mag hier posten het is hier niet voor cossers of een elite scers klaar !quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Probeer dat eens te verwoorden zonder scheldwoorden. Graag ook nog in een begrijpelijke tekst, voorzien van hoofdletters en punten.
Ik stel een prikklok voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
je moet je afmelden als je ergens anders post? niks afmelden in de cos, das namelijk of topic, dus a no-no. sowieso onzinnig om te posten: "mensen ik ga ff een post in de SC plaatsen, ben over 2 minuten terug..."
of heb ik het verkeerd begrepen?
Jij maakt het meestal wel gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee, dat gezeik komt me strot uit, tis hier altijd gezeik ff serieus
Je hebt helemaal gelijk. Maar je komt niet zo lekker over zo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef Pavement het volgende:
veulen ik heb te vaak op normale toon gezegd dat mens komt gewoon me strot uit, dat cos sc gezeik moet nu klaar zijn, elke fokker mag hier posten het is hier niet voor cossers of een elite scers klaar !
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij maakt het meestal wel gezellig
Geweldig idee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Guuskeee het volgende:
of een "switch-topic-meld-topic"
ben ergens jalours op prossiequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat stel ik op prijs van de meest integere user
Doe eens niet zo kattig ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
Dat stel ik op prijs van de meest integere user
Gezellig toch dat rellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij maakt het meestal wel gezellig
No way pavementquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben ergens jalours op prossie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |