Dan heb je de afgelopen maanden niet meegemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ik, jij komt opeens hier herrie schoppen.
Laat ze dan hier komen en er zelf wat over zeggen. Maar behalve jou hoor ik nooit iemand. Hell er is over gesproken in de COS discussie topic als ik me goed herinner en zelfs toen kwam er niemand naar voren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Prospera het volgende:
Dan heb je de afgelopen maanden niet meegemaakt.
Er is al maanden onenigheid tussen de Cos en de SC.
Ik wakker het aan, omdat het niet lekker zit bij de cossers.
Dat klopt, ze hebben niet veel met de SC.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat ze dan hier komen en er zelf wat over zeggen. Maar behalve jou hoor ik nooit iemand. Hell er is over gesproken in de COS discussie topic als ik me goed herinner en zelfs toen kwam er niemand naar voren.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef noekje het volgende:
Prospera, wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat de sc-ers hier niet mogen komen omdat ze niet in de cos komen?
Dat de cos-ers hier niet willen komen omdat de sc-ers hier zijn?
Dat ligt mi aan beide kanten dus er valt ook eigenlijk niemand op aan te spreken.
Dan hebben we nog idd 70 andere delen en die zullen ook wel aan de orde moeten komen vanavond of morgenavond. Wat heeft dat nou voor zin?
Maak je wel ff een samenvatting, zodat ik het ook snapquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zin in die 70 delen.
slaap lekker bolleboos.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hoge woord is eruit, ik kan gaan slapen.
Tot morgen allen
Hun probleem, ze weten niet hoe leuk we zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Prospera het volgende:
Dat klopt, ze hebben niet veel met de SC.
Moet ff gaan![]()
Handen boven de dekens Blurk....quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
Tot morgen allemaal
A. degenen die geen affiniteit hebben met DGK zijn inmiddels verdwenen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef noekje het volgende:
Prospera, wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat de sc-ers hier niet mogen komen omdat ze niet in de cos komen?
Dat de cos-ers hier niet willen komen omdat de sc-ers hier zijn?
Dat ligt mi aan beide kanten dus er valt ook eigenlijk niemand op aan te spreken.
Dan hebben we nog idd 70 andere delen en die zullen ook wel aan de orde moeten komen vanavond of morgenavond. Wat heeft dat nou voor zin?
Wequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hun probleem, ze weten niet hoe leuk we zijn
Trusten Blurk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
Tot morgen allemaal
Kan niets beloven NMNSquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Handen boven de dekens Blurk....![]()
Neeh jij bent een ouwe chagerijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WeIk ben helemaal niet leuk......
Misschien is ze wel bang voor kouwe handen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je was moe.......gewoon lekker gaan slapen....
Wat is het probleem dan? Ik snap het niet. Iedereen is hier toch welkom? Of je nu een linkje wilt posten of een lekker babbeltje wil maken, alles is toch goed? Waarom maak je er zo'n probleem van?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
A. degenen die geen affiniteit hebben met DGK zijn inmiddels verdwenen.
b. Er zijn een paar Cossers die inderdaad in de sc posten.
de rest heeft geen mogelijkheid tot sc'en: of je moet een youtubefan zijn en doe dat maar in de cos.
SC'ers kunnen lekker bijbabbelen in de Sc en Cossers moeten verplicht naar de sc, waar een andere cultuur is.
Moe, maar voor sommige dingen ben je nooit te moe NMNSquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was moe.......gewoon lekker gaan slapen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |