Ja hoor, tuurlijk, geef mij maar voetbal, en dat AJAX achterstaat zint me helemaal niet, 3-1 voor NAC!!!quote:
Dat heb ik gemerkt, Donald Duckquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
No can do
Als ik er niks van snap ben ik meestal op m'n best
Jammer genoeg gebeurd het niet vaakquote:
Tsss.. en dat als geboren Alkmaarder.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk, geef mij maar voetbal, en dat AJAX achterstaat zint me helemaal niet, 3-1 voor NAC!!!
Doe nou niet zo dramatisch.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef Lobasca het volgende:
Mensen ik,k ben wegZonder mij is het beter, no hard feelings!
4-1quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Tsss.. en dat als geboren Alkmaarder.![]()
Anyway, weer een paar eurootjes erbij hier, ik had wel vertrouwen in NAC.
Oeps, en nummer 4.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef PC eend het volgende:
Kunnen ze niet allemaal de tyfus krijgen, dat kut nac
Onzin Lobasca, gewoon lekker blijvenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef Lobasca het volgende:
Leer eerst nou eens om die losers met normale letters te schrijven. Sjezus, je lijkt wel een groupie. Stond het ook op je schooltas?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
4-1![]()
En ja, als geboren Alkmaarder had ik het zondag ook moeilijk toen AJAX won, word dan heen en weer getrokken tussen trouw aan mijn eigen stadje en mijn liefde voor AJAX. Ik heb het zwaar
En dan die tyfus waarschijnlijk voor Feyenoord hè?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps, en nummer 4.![]()
Als ze hierna tegen Feyenoord loten, dan graag die tyfus ja, vlak voor de wedstrijd.
Op mijn schooltas stond AZquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Leer eerst nou eens om die losers met normale letters te schrijven. Sjezus, je lijkt wel een groupie. Stond het ook op je schooltas?
HEY dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef Lobasca het volgende:
Waar is het mis gegaan?quote:
All of that and more Gertquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan?
Vriendje? Verliefd op zo'n 020-ballerina?
Of toen ze de CL wonnen en jij daar ook bij wilde horen?
Nou, ik las net jouw post over de schooltas. Nu ben ik mijn schooltasdecoratie aan het bekijken op Youtube en het is best gay zie ik nu.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef -Blurk- het volgende:
Iedereen weer weg?
Leuk is dat hè? Heb ook al mijn volgeplakte agenda's nog. Al die popsterren waar ik toen helemaal verliefd op was. En de briefjes van de jongens die verliefd op je waren, leuk hoor. Het valt me mee dat ik toch nog aan mijn huiswerk toekwam, maar ja, dat werd natuurlijk door mijn ouders gestimuleerd, of moet ik zeggen bevolen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik las net jouw post over de schooltas. Nu ben ik mijn schooltasdecoratie aan het bekijken op Youtube en het is best gay zie ik nu.
Vervelend hoor Japje dat je de sc niet naar je hand kan zettenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek zou niet de term zijn die ik er voor zou gebruiken..stom modereren wel...maar goed..dat je die toon van mij niet gewend bent zou je toch op zijn minst aan het denken moeten zetten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CLi-bELb_M0
Ja, groot worden was tof! Achteraf meer dan toen want ik heb wat pubertranen laten vallen om de meest achterlijke aandachtshoerdingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Leuk is dat hè? Heb ook al mijn volgeplakte agenda's nog. Al die popsterren waar ik toen helemaal verliefd op was. En de briefjes van de jongens die verliefd op je waren, leuk hoor. Het valt me mee dat ik toch nog aan mijn huiswerk toekwam, maar ja, dat werd natuurlijk door mijn ouders gestimuleerd, of moet ik zeggen bevolen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |