misschien moet je het even in alle rust lezen. En dan zonder te denken dat ik "tegen" je ben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat lees ik in jouw bericht..misschien moet je iets duidelijker zijn
Dat denk ik niet. Maar 'ik ' ben wel tegen je uitgevaren, wat misschien niet terecht was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moet je het even in alle rust lezen. En dan zonder te denken dat ik "tegen" je ben.
Ik heb geen idee wat jij hebt met KZ. Ik persoonlijk kan haar humor zeer waarderen. Dat staat dus los van jou.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:22 schreef Lobasca het volgende:
Maar Buuf, als jij hier loopt te verkondigen dat je KZ mist, dan heb je mij tegen je, en dat is niet eens persoonlijk, maar wat zij tegen mij en over mij geschreven heeft, en dat jij haar mist, trek ik mij persoonlijk aan
Neem jij het allemaal niet iets te serieus misschien?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu komt pc_eend en deelt een sneer uit richting noekje, lobasca reageert en je voelt gelijk dat de sfeer voor de komende uren helemaal weg is. Zonder partij te trekken of me uit te willen spreken vind ik dat gewoon kut, klaar.
dat klopt. Maar dat kan ik wel hebben. lees mijn eerste post in deze "discussie"maar eens waar voor mij de schoen wringt. Da's algemeen. en niet persoonlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar 'ik ' ben wel tegen je uitgevaren, wat misschien niet terecht was.
Dat kan wel zijn, maar als je meerdere avonden door bepaalde personen verziekt ziet worden. De aanleiding is meestal stompzinnig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef PC eend het volgende:
Neem jij het allemaal niet iets te serieus misschien?
Wat is het postnummer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat klopt. Maar dat kan ik wel hebben. lees mijn eerste post in deze "discussie"maar eens waar voor mij de schoen wringt. Da's algemeen. en niet persoonlijk.
omdat jij het bentquote:
Als de aanleiding al stompzinnig is, hoe stompzinnig is het dan om er drama over te maken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar als je meerdere avonden door bepaalde personen verziekt ziet worden. De aanleiding is meestal stompzinnig.
Okquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat jij het bent: post # 87
en nu ben ik weg, had een half uur geleden al in bed willen liggen....
Heb ik het kerststalletjesbazin chickie weer gemist. Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat jij het bent: post # 87
en nu ben ik weg, had een half uur geleden al in bed willen liggen....
Is dit nou zo een steek onderwater waar ze het altijd over hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik het kerststalletjesbazin chickie weer gemist. Slaap lekker!
Nee dit kan nog 11 maanden meequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dit nou zo een steek onderwater waar ze het altijd over hebben![]()
Rust gekregen, anders overbelasting. Was vooraf al bekend.quote:
Ze vertellen mij niks, niet gebeld niksquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rust gekregen, anders overbelasting. Was vooraf al bekend.
Als je net niet zo snapt hou je toeter dan ffquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dit nou zo een steek onderwater waar ze het altijd over hebben![]()
Nee hè?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]Buuv is de glühweingodin van het westelijk halfrond.
![]()
Goh.. NAC voor. Grappig.
No can doquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je net niet zo snapt hou je toeter dan ff
Tennis is ook leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |