Het probleem is dat Gert nu zou moeten vragen of het op kan houden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef Lobasca het volgende:
Gert houdt Lobasca zijn hand boven haar hoofd.. dat is de opinie toch?nDraai er dan niet omheen, en zeg wat je probleem is
Heeft 'ie al meerdere keren gedaan, wel bij de les blijvenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het probleem is dat Gert nu zou moeten vragen of het op kan houden.
Ik vind het echt heel aardig van je, maar ik denk dat Gert het beter zelf kan regelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft 'ie al meerdere keren gedaan, wel bij de les blijven
Aangezien Gert nu voor de rotzak wordt aangezien, trek ik mijn muil open
Gert zal ook blij zijn als dit stomzinnige gezeik eens uit de wereld is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
Het moet voor Gert een feest zijn om hier te vertoeven
En misschien wordt Gert ook wel scheitziek van dit domgelul? Als je volwassen bent, heb je Gert niet eens nodig!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel aardig van je, maar ik denk dat Gert het beter zelf kan regelen.
Toen heb ik de betrokkene een PM gestuurt. Verder heb ik er vanaf het begin al geen geheim van gemaakt. Heb je er vragen over, stel ze. suggereer niets !quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
En waar was HiDiHo toen het over spyware ging...?
Schijnbaar gaat dat niet op IRL niet en ook IVL nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En misschien wordt Gert ook wel scheitziek van dit domgelul? Als je volwassen bent, heb je Gert niet eens nodig!
Waar blijven je bewoordingen? Het zweeft in de lucht, ik bied je iets aan, waar je ook nee op kunt zeggen, die rol deel je me zelf toe, ik ben geen lieverdje, maar wel de liefste user, en wil het ook gezellig hebben. Als jij het liever niet met mij kunt vinden, ook goed, zeg dat en doe niet zo wazig, met duidelijkheid weet één ieder waar 'ie aan toe isquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik had gedacht hier wel weer te kunnen posten. Maar er is dus blijkbaar niets veranderd.
Als ik mij IRL aan iemand erger ga ik die persoon uit de weg. Als ik continue tegen iedereen uit moest gaan spreken waar ik mij precies aan ergerde had ik een dagtaak. (ja i know)En ik ben op een forum dus ook niet van plan verantwoording af te leggen. Mensen kunnen prima samen in een ruimte het gezellig met elkaar hebben. En dan neem je elkaars onhebbelijkheden. klaar! Vind het heel jammer dat het hier nu topic na topic verantwoording afleggen is naar of aan Lobasca. Of althans, dat daar steeds naar gevraagd word. Lobasca, laat het gaan. want niemand krijgt op deze manier de kans om gewoon overnieuw te beginnen.
Mijn grootste ergernis is het herhaaldelijke: spreek je uit!!
nou Pardon, dat maak ik zelf wel uit. dus vraag er niet meer naar. als iets me dwars zit hoor je het. En dan in MIJN bewoordingen. en als dat dan niet goed genoeg voor je is zal je het ermee moeten doen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen heb ik de betrokkene een PM gestuurt. Verder heb ik er vanaf het begin al geen geheim van gemaakt. Heb je er vragen over, stel ze. suggereer niets !
je verwart gedrag en persoonlijkheid. Als je je vervelend gedraagt bén je nog niet een vervelend persoon.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar blijven je bewoordingen? Het zweeft in de lucht, ik bied je iets aan, waar je ook nee op kunt zeggen, die rol deel je me zelf toe, ik ben geen lieverdje, maar wel de liefste user, en wil het ook gezellig hebben. Als jij het liever niet met mij kunt vinden, ook goed, zeg dat en doe niet zo wazig, met duidelijkheid weet één ieder waar 'ie aan toe is
OK..we negeren elkaar dus voortaan? Ik laat mijn gedrag niet aan jou afhangen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je verwart gedrag en persoonlijkheid. Als je je vervelend gedraagt bén je nog niet een vervelend persoon.
maar goed, ik ben voor mij duidelijk geweest. Op deze manier wordt de lucht niet geklaard. En wat mij betreft hoeft er niets geklaard. Het is zoals het is. En daar moeten we het mee doen. Ik weet niet wat je precies wilt horen en eigenlijk interesseert het me geen zak. ik kom hier voor de gezelligheid en heb er nu alweer meer woorden aan vuil gemaakt dan me lief is.
raar dat jij meent met niemand rekening te hoeven houden en wij allemaal bij jou verantwoording moeten afleggen over wat we wel of niet doen of wel of niet zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OK..we negeren elkaar dus voortaan? Ik laat mijn gedrag niet aan jou afhangen!
Dat lees ik in jouw bericht..misschien moet je iets duidelijker zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
raar dat jij meent met niemand rekening te hoeven houden en wij allemaal bij jou verantwoording moeten afleggen over wat we wel of niet doen of wel of niet zeggen.
je leest dingen in een post die ik niet zeg. Erg jammer.
Amenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou het prettig vinden als het hier prettig, en ondeugend is voor iedereen..
Jammer is een woord die ik regelmatig lees.. En zelf ook heb gebruikt.. Jammer is ook dat dit woord al maanden gepost word en ook jammer dat niemand het opvat. Jammer dat ik eigenlijk de indruk had dat de strijdbijl was begraven. Hééél jammer dat dat dus niet kan ??? Ook jammer dat éen zeikerd gisternacht weer het vuur denkt op te stoken, en een onschuldige ervan langs kreeg.. M.a.w. Jammerquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
raar dat jij meent met niemand rekening te hoeven houden en wij allemaal bij jou verantwoording moeten afleggen over wat we wel of niet doen of wel of niet zeggen.
je leest dingen in een post die ik niet zeg. Erg jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |