abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56083808
Gert houdt Lobasca zijn hand boven haar hoofd.. dat is de opinie toch? nDraai er dan niet omheen, en zeg wat je probleem is
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:51:38 #77
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56083845
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef Lobasca het volgende:
Gert houdt Lobasca zijn hand boven haar hoofd.. dat is de opinie toch? nDraai er dan niet omheen, en zeg wat je probleem is
Het probleem is dat Gert nu zou moeten vragen of het op kan houden.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_56083847
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
ok, later
Lekker makkelijk Piet, hou je '+1 ' dan ook voor je
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56083885
Ik vond het script op pagina 1 leuker!
Snap zelf ook niet goed waar het over gaat maar een plaatje van Beau zou leuk zijn.
Go hard or go home
pi_56083893
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Het probleem is dat Gert nu zou moeten vragen of het op kan houden.
Heeft 'ie al meerdere keren gedaan, wel bij de les blijven
Aangezien Gert nu voor de rotzak wordt aangezien, trek ik mijn muil open
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56083937
En waar was HiDiHo toen het over spyware ging...?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56084001
Het moet voor Gert een feest zijn om hier te vertoeven
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:57:06 #84
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56084046
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Heeft 'ie al meerdere keren gedaan, wel bij de les blijven
Aangezien Gert nu voor de rotzak wordt aangezien, trek ik mijn muil open
Ik vind het echt heel aardig van je, maar ik denk dat Gert het beter zelf kan regelen.
pi_56084083
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
Het moet voor Gert een feest zijn om hier te vertoeven
Gert zal ook blij zijn als dit stomzinnige gezeik eens uit de wereld is.
Struisvogelpolitiek helpt niet. Uitpraten en wel nu. De SC gaat ons allemaal aan! En Gert ook, die blijft vrijwillig zijn best doen!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56084093
ok laat ik 't proberen uit te leggen. Ik heb hier nu zo'n 4 weken veel gepost, soms gezellig soms niet, de rellen snapte ik vaak niet. Nu ik hier langer zit ken je de users en snap je ook waar de rellen (een beetje) over gaan.

Er komen hier gewoon users alleen maar om steken onder water uit te delen, ik kom hier alleen om leuk te posten. Ik hoef ook helemaal geen "respect" te winnen of whatever.

Gister kwam er ook weer zo'n lunatic en gelijk *paf* weg sfeer. Daarna kreeg veulen een preek, jappie reageerde en ik zei alleen +1 puur en alleen omdat ik 't jammer vond dat er niks aan gedaan werd. (het was dus niet veulen die relde, wie wel ben ik alweer vergeten)

Ik heb niet 't gevoel dat wie dan ook de hand boven 't hoofd gehouden wordt, ik zou graag hebben dat rellen veel eerder in de kiem gesmoord worden, ga lekker op msn rellen, veel efficiënter.

Nu komt pc_eend en deelt een sneer uit richting noekje, lobasca reageert en je voelt gelijk dat de sfeer voor de komende uren helemaal weg is. Zonder partij te trekken of me uit te willen spreken vind ik dat gewoon kut, klaar.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:59:20 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56084114
nou ik had gedacht hier wel weer te kunnen posten. Maar er is dus blijkbaar niets veranderd.
Als ik mij IRL aan iemand erger ga ik die persoon uit de weg. Als ik continue tegen iedereen uit moest gaan spreken waar ik mij precies aan ergerde had ik een dagtaak. (ja i know )En ik ben op een forum dus ook niet van plan verantwoording af te leggen. Mensen kunnen prima samen in een ruimte het gezellig met elkaar hebben. En dan neem je elkaars onhebbelijkheden. klaar! Vind het heel jammer dat het hier nu topic na topic verantwoording afleggen is naar of aan Lobasca. Of althans, dat daar steeds naar gevraagd word. Lobasca, laat het gaan. want niemand krijgt op deze manier de kans om gewoon overnieuw te beginnen.
Mijn grootste ergernis is het herhaaldelijke: spreek je uit!!
nou Pardon, dat maak ik zelf wel uit. dus vraag er niet meer naar. als iets me dwars zit hoor je het. En dan in MIJN bewoordingen. en als dat dan niet goed genoeg voor je is zal je het ermee moeten doen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_56084135
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel aardig van je, maar ik denk dat Gert het beter zelf kan regelen.
En misschien wordt Gert ook wel scheitziek van dit domgelul? Als je volwassen bent, heb je Gert niet eens nodig!
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:00:59 #89
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56084172
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
En waar was HiDiHo toen het over spyware ging...?
Toen heb ik de betrokkene een PM gestuurt. Verder heb ik er vanaf het begin al geen geheim van gemaakt. Heb je er vragen over, stel ze. suggereer niets !
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:02:19 #90
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56084206
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:59 schreef Lobasca het volgende:

[..]

En misschien wordt Gert ook wel scheitziek van dit domgelul? Als je volwassen bent, heb je Gert niet eens nodig!
Schijnbaar gaat dat niet op IRL niet en ook IVL niet
pi_56084257
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik had gedacht hier wel weer te kunnen posten. Maar er is dus blijkbaar niets veranderd.
Als ik mij IRL aan iemand erger ga ik die persoon uit de weg. Als ik continue tegen iedereen uit moest gaan spreken waar ik mij precies aan ergerde had ik een dagtaak. (ja i know )En ik ben op een forum dus ook niet van plan verantwoording af te leggen. Mensen kunnen prima samen in een ruimte het gezellig met elkaar hebben. En dan neem je elkaars onhebbelijkheden. klaar! Vind het heel jammer dat het hier nu topic na topic verantwoording afleggen is naar of aan Lobasca. Of althans, dat daar steeds naar gevraagd word. Lobasca, laat het gaan. want niemand krijgt op deze manier de kans om gewoon overnieuw te beginnen.
Mijn grootste ergernis is het herhaaldelijke: spreek je uit!!
nou Pardon, dat maak ik zelf wel uit. dus vraag er niet meer naar. als iets me dwars zit hoor je het. En dan in MIJN bewoordingen. en als dat dan niet goed genoeg voor je is zal je het ermee moeten doen.
Waar blijven je bewoordingen? Het zweeft in de lucht, ik bied je iets aan, waar je ook nee op kunt zeggen, die rol deel je me zelf toe, ik ben geen lieverdje, maar wel de liefste user, en wil het ook gezellig hebben. Als jij het liever niet met mij kunt vinden, ook goed, zeg dat en doe niet zo wazig, met duidelijkheid weet één ieder waar 'ie aan toe is
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56084422
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Toen heb ik de betrokkene een PM gestuurt. Verder heb ik er vanaf het begin al geen geheim van gemaakt. Heb je er vragen over, stel ze. suggereer niets !
Did, or do I, ik heb gezegt wat ik ervan vond..toen de discussie hier plaats vond, was jij in geen velden of wegen te bekennen. NZ heeft een verklaring gegeven, waar was jij? Hoef je niet te doen, maakt niet uit.. maar wel lekker makkelijk
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:10:43 #93
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56084482
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:04 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Waar blijven je bewoordingen? Het zweeft in de lucht, ik bied je iets aan, waar je ook nee op kunt zeggen, die rol deel je me zelf toe, ik ben geen lieverdje, maar wel de liefste user, en wil het ook gezellig hebben. Als jij het liever niet met mij kunt vinden, ook goed, zeg dat en doe niet zo wazig, met duidelijkheid weet één ieder waar 'ie aan toe is
je verwart gedrag en persoonlijkheid. Als je je vervelend gedraagt bén je nog niet een vervelend persoon.
maar goed, ik ben voor mij duidelijk geweest. Op deze manier wordt de lucht niet geklaard. En wat mij betreft hoeft er niets geklaard. Het is zoals het is. En daar moeten we het mee doen. Ik weet niet wat je precies wilt horen en eigenlijk interesseert het me geen zak. ik kom hier voor de gezelligheid en heb er nu alweer meer woorden aan vuil gemaakt dan me lief is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_56084542
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je verwart gedrag en persoonlijkheid. Als je je vervelend gedraagt bén je nog niet een vervelend persoon.
maar goed, ik ben voor mij duidelijk geweest. Op deze manier wordt de lucht niet geklaard. En wat mij betreft hoeft er niets geklaard. Het is zoals het is. En daar moeten we het mee doen. Ik weet niet wat je precies wilt horen en eigenlijk interesseert het me geen zak. ik kom hier voor de gezelligheid en heb er nu alweer meer woorden aan vuil gemaakt dan me lief is.
OK..we negeren elkaar dus voortaan? Ik laat mijn gedrag niet aan jou afhangen!
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:15:13 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56084668
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Lobasca het volgende:

[..]

OK..we negeren elkaar dus voortaan? Ik laat mijn gedrag niet aan jou afhangen!
raar dat jij meent met niemand rekening te hoeven houden en wij allemaal bij jou verantwoording moeten afleggen over wat we wel of niet doen of wel of niet zeggen.
je leest dingen in een post die ik niet zeg. Erg jammer.
pi_56084732
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

raar dat jij meent met niemand rekening te hoeven houden en wij allemaal bij jou verantwoording moeten afleggen over wat we wel of niet doen of wel of niet zeggen.
Dat lees ik in jouw bericht..misschien moet je iets duidelijker zijn
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56084837
Ik zou het prettig vinden als het hier prettig, en ondeugend is voor iedereen..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56084897
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou het prettig vinden als het hier prettig, en ondeugend is voor iedereen..
Amen
pi_56084939
Maar Buuf, als jij hier loopt te verkondigen dat je KZ mist, dan heb je mij tegen je, en dat is niet eens persoonlijk, maar wat zij tegen mij en over mij geschreven heeft, en dat jij haar mist, trek ik mij persoonlijk aan
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56084982
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Jammer is een woord die ik regelmatig lees.. En zelf ook heb gebruikt.. Jammer is ook dat dit woord al maanden gepost word en ook jammer dat niemand het opvat. Jammer dat ik eigenlijk de indruk had dat de strijdbijl was begraven. Hééél jammer dat dat dus niet kan ??? Ook jammer dat éen zeikerd gisternacht weer het vuur denkt op te stoken, en een onschuldige ervan langs kreeg.. M.a.w. Jammer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')