Ik zit ook nog aan de koffie, beetje laat eigenlijkquote:
Doe Beau nog eens een keertje!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Niet verkeerd![]()
[ afbeelding ]
En ze gaat nog door ook![]()
edit: toch niet![]()
Hier kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent jij..and that's what I like about you
Ik zou het gewoon nog een keer nalezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sjit! heb ik eend een keer met zijn snavel vol tanden mis ik het gewoon!
Zo kan ie wel weer Eendquote:
Noekje zou er tegenop moeten tredenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind dat zo simpel.. +1..je lekkert verschuilen achter een ander.. geef je mening..dwing je meer respect mee af..
Piet, je hebt toch wel een eigen mening, die je kunt onderbouwen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit ook nog aan de koffie, beetje laat eigenlijk.
ik denk dat ik m inlijstquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon nog een keer nalezen
Noekje leest mee, en treedt objectief opquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noekje zou er tegenop moeten treden
Maar die doet ook geen kut
Een mening uiten, want dan krijg je respect?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een mening uiten, want dan krijg je respect?
Ok, ik vind deze quote een gore kutopmerking.
Mocht jij al van je stoute traptreetje af?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
1) noekje is net begonnen, = lafquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
waarom?
en, Noekje draait al langer mee dan vandaag, ik heb geen band met haarquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1) noekje is net begonnen, = laf
2) als je over iemand moet zeuren is 't Gert, dat is de moderator in 99% van de gevallen hier
Flikker jij ook maar een heeeeeel eind opquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1) noekje is net begonnen, = laf
2) als je over iemand moet zeuren is 't Gert, dat is de moderator in 99% van de gevallen hier
Het ging over de quote, niet om jou. Lees 't daarna nog eens en je snapt 't. Geen verdere toelichting noodzakelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
en, Noekje draait al langer mee dan vandaag, ik heb geen band met haar![]()
Gert draait al langer mee, en heeft dit soort geneuzel vaker meegemaakt.
Wat is je probleem? Spreek het uit, want ik snap er geen hol van?
Nu jij nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging over de quote, niet om jou. Lees 't daarna nog eens en je snapt 't. Geen verdere toelichting noodzakelijk.
Ik ben het met je eens, maar dan ben ik waarschijnlijk weer de slet, maar zich uitspreken over zijn eigen gevoel doet 'ie ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker jij ook maar een heeeeeel eind op
Ik trek het me niet aan, maar wat je werkelijke probleem is spreek je ook niet uit. Daar schiet je wat mee op!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging over de quote, niet om jou. Lees 't daarna nog eens en je snapt 't. Geen verdere toelichting noodzakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |