Tief opquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
Lans breken:
Prospera heeft de tijden nog meegemaakt dat 'outsiders' hier werden weggejaagd; de woorden 'kloon' en 'tief op' en 'kankerwijf' waren toen niet van de lucht. Daardoor is bij COSsers de mening ontstaan dat de SC er voor andere mensen is.
Prossie heeft ook last van een bord voor der kop als het na 100x herhalen niet helemaal duidelijk isquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
Lans breken:
Prospera heeft de tijden nog meegemaakt dat 'outsiders' hier werden weggejaagd; de woorden 'kloon' en 'tief op' en 'kankerwijf' waren toen niet van de lucht. Daardoor is bij COSsers de mening ontstaan dat de SC er voor andere mensen is.
back in the daysquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
Lans breken:
Jij was er toen nog niet. Het kan oud zeer zijn (zeker nu een aantal kernfiguren hier niet meer zoveel is), maar ik kan het nog steeds wel begrijpen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Prossie heeft ook last van een bord voor der kop als het na 100x herhalen niet helemaal duidelijk is
dus vanaf nu kap ik ermee en is het opgelost !
Dat zeggen de meeste hier tegen iedereen. Foeiquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
Lans breken:
gouden stem, bedorven kop zonde van amyquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef Prospera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GPWlkWsJk5U
Kom op Janis Joplin deed niet voor haar onder.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
gouden stem, bedorven kop zonde van amy
Ik mag Amy wel, ik hoop alleen niet dat ze zichzelf permanent te gronde richt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op Janis Joplin deed niet voor haar onder.
http://www.youtube.com/watch?v=PkmmBa7wDG4 janis isquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op Janis Joplin deed niet voor haar onder.
Vergeefse hoop ben ik bang.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag Amy wel, ik hoop alleen niet dat ze zichzelf permanent te gronde richt.
ik mag haar ook alleen jammer van die drugs, een beetje moet geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk je weleens naar never mind the buzzcocks? Leuk programma op the BBC. Daar zat Amy ook in.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
aflopende zaak dat wijf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik mag haar ook alleen jammer van die drugs, een beetje moet geen kwaad kunnenmaar teveel is te veel
Janisquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PkmmBa7wDG4 janis is
'I like a drink pleazzzze.' 'No you can't have a drink.' Ik vind haar prachtig, echt een persoonlijkheid.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk je weleens naar never mind the buzzcocks? Leuk programma op the BBC. Daar zat Amy ook in.
hier wat stukjes
This is an intervention, Amy!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
'I like a drink pleazzzze.' 'No you can't have a drink.' Ik vind haar prachtig, echt een persoonlijkheid.
Heeeeee groot nieuws in de COS: Lieke gaat weg![]()
![]()
voor iedereen is redding de drugs verlamd dat stuk van je brein waar bij normale mensen de stop zit, ik heb meer medelijden met britney spears, die zie ik nog wel aan een touw bungelen ( ik hoop het niet)quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
aflopende zaak dat wijf.
een opaar maanden geleden sloeg ze tijdens eeni interview een glas kapot, pakte een scherf en snee de naam van de vriend in dr buik. she passed the point of no return.
Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bitequote:Op donderdag 17 januari 2008 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
voor iedereen is redding de drugs verlamd dat stuk van je brein waar bij normale mensen de stop zit, ik heb meer medelijden met britney spears, die zie ik nog wel aan een touw bungelen ( ik hoop het niet)
t zijn der ouders die haar zo hebben gepushed dat ze nu door flipt
maar goed ik pleit m![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |