Op mij naquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:25 schreef tong80 het volgende:
Wat schreef van Basten op zijn 16de in zijn voetbaldagboek ?
'Ik ben de beste .........?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Welke twee trainers uit het Nederlandse voetbal hadden zo'n 8-9 jaar geleden een trainer-speler-relatie in een ver land?
Ik snap je vraag niet helemaal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik had ook nog een vraag:
[..]
Ik heb er ook wat moeite mee...quote:
Ik zoek twee trainers van Nederlandse clubs die 8-9 jaar geleden samenwerkten. De één als coach, de ander als speler.Het was bij een club uit een ver land.quote:
Volgens Marco zelf schreef hij dat helemaal niet en deed een schoolvriendinnetje dat in zijn dagboek.quote:
Stond in de VI vorige week ofzo indd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens Marco zelf schreef hij dat helemaal niet en deed een schoolvriendinnetje dat in zijn dagboek.
Aad de Mos met Gerald Vanenburg?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zoek twee trainers van Nederlandse clubs die 8-9 jaar geleden samenwerkten. De één als coach, de ander als speler.Het was bij een club uit een ver land.
Vanenburg - Vergoossen oid?quote:
Ik zocht Petrovic met De Mosquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef methodmich het volgende:
Zal wel Petrovic zijn met De Mos of Vergoossen dan?
Welke oud-eredivisie speler speelde toen samen met Petrovic daar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zocht Petrovic met De Mos.
Ono?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke oud-eredivisie speler speelde toen samen met Petrovic daar?
quote:
Alfred Nijhuisquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Er speelde een Nederlander bij Urawa Red Diamonds. Hij speelde nog niet zo heel lang geleden ook nog voor Borussia Dortmund. Wie????
Ik zag hem gisteren op TV toevallig de laatste pingel er in schieten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:58 schreef methodmich het volgende:
Prima. Je had de keus uit 7. Nog iemand die één of meer van de andere 6 weet?
Heb weinig van de wedstrijd meegekregen dus daarom wist ik niet precies wie er in de basis stonden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef methodmich het volgende:
Onyeike zou normaal goed zijn, was gisteren geblesseerd. Ravensbergen is correct. Verder nog Ros, Pronk, Van Duijn, Van Beelen en Bak.
Dat dacht ik ook maar dat kon ik nergens terugvinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:40 schreef WeebI het volgende:
De bijnaam van Zubizarreta was anders ook Zubi
Buffon?quote:
Da's goed dndiek!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:37 schreef dndiek het volgende:
Garrincha?
Niet altijf, maar vaak welquote:Op zondag 20 januari 2008 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dino Zoff keepte toch niet in het zwart?
Dacht meestal lichtblauw, maar goed hij zal ongetwijfeld in het zwart hebben gespeeldquote:
quote:
Jorge Camposquote:Op maandag 21 januari 2008 17:53 schreef tha_dark het volgende:
Campo of zo iets?
Janot is inderdaad goed!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jeremie Janot, briljant was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |