Op mij naquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:25 schreef tong80 het volgende:
Wat schreef van Basten op zijn 16de in zijn voetbaldagboek ?
'Ik ben de beste .........?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Welke twee trainers uit het Nederlandse voetbal hadden zo'n 8-9 jaar geleden een trainer-speler-relatie in een ver land?
Ik snap je vraag niet helemaal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik had ook nog een vraag:
[..]
Ik heb er ook wat moeite mee...quote:
Ik zoek twee trainers van Nederlandse clubs die 8-9 jaar geleden samenwerkten. De één als coach, de ander als speler.Het was bij een club uit een ver land.quote:
Volgens Marco zelf schreef hij dat helemaal niet en deed een schoolvriendinnetje dat in zijn dagboek.quote:
Stond in de VI vorige week ofzo indd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens Marco zelf schreef hij dat helemaal niet en deed een schoolvriendinnetje dat in zijn dagboek.
Aad de Mos met Gerald Vanenburg?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zoek twee trainers van Nederlandse clubs die 8-9 jaar geleden samenwerkten. De één als coach, de ander als speler.Het was bij een club uit een ver land.
Vanenburg - Vergoossen oid?quote:
Ik zocht Petrovic met De Mosquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef methodmich het volgende:
Zal wel Petrovic zijn met De Mos of Vergoossen dan?
Welke oud-eredivisie speler speelde toen samen met Petrovic daar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zocht Petrovic met De Mos.
Ono?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke oud-eredivisie speler speelde toen samen met Petrovic daar?
quote:
Alfred Nijhuisquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Er speelde een Nederlander bij Urawa Red Diamonds. Hij speelde nog niet zo heel lang geleden ook nog voor Borussia Dortmund. Wie????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |