Een Schecter uit Best die stiekem niet zo heel erg best is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Vond die goedkope schecters niet zo heel best eigenlijk moet ik zeggen
Ik zag alleen een beetje onbegrijplijke taal toen ik op die OP-link kliktequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef Doodkapje het volgende:
...Omdat Guitarist te langzaam was![]()
[ afbeelding ]
Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!!
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
[ afbeelding ] De vaste klanten ?
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ] Gitaarmerken ?
[ afbeelding ]
BC Rich | Bo~El | Dean Guitars | Epiphone | ESP | Fender | Gibson | Gretsch | Hofner
Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co | Maverick | Music Man
Parker | PRS | Squier | Taylor
[ afbeelding ] Versterkers ?
[ afbeelding ]
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | Vox
[ afbeelding ] Effecten ?
[ afbeelding ]
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | Zoom
[ afbeelding ] Tabs ?
[ afbeelding ]
Mxtabs | OLGA | Harmony Central | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar
All Guitar Tabs | Tabster | Taborama | My Songbook
Powertabs | Guitar Tab Universe
[ afbeelding ] Winkels ?
[ afbeelding ]
Feedback | Groove Factory | Music Partner | Dirk Witte | Haar Guitars | Music Store | Kees Dee |
Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | Guitarbox
[ afbeelding ] Overige ?
[ afbeelding ]
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret
Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Het afstellen van je gitaar 2
Gear Acquisition Syndrome (gas)
De OP vindt men hier.
Best is dichtbij, maar geen cross inlay en geen floyd rose, dus niet het ding ik zoek, kosten van de gitaar is overigens niet het grootse probleemquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:20 schreef Doodkapje het volgende:
Zeg Ares... is dit niet wat voor jou? Een 7 snarige Schecter voor 260,-
Dit is de site van de dealer: http://home.hetnet.nl/~mu(...)gitaren_slagwerk.htm
Best is niet zo heel ver bij jou vandaan toch?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef Whatashockr het volgende:
Wie heeft er wel eens geprobeerd zijn pc voor effecten te gebruiken?
Apart...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben er ook weer...nog steeds blij dat ik een nieuwe gitaar krijg
[ afbeelding ]
Ja, die zitten er ook in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:16 schreef Goover het volgende:
Hoorde ik nou iets over inlay LED's?
Ik vind hetquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Goover het volgende:
[..]
of
![]()
Ik weet het eigenlijk nog niet....
thanks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef Aresdreams het volgende:
hey cynic @ Everlasting Descent klinkt lekker
Dat zou lame zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef punkjunk het volgende:
Over een jaar is het van: Bokito, was dat niet die slappe rocknroll band uit West Friesland?
Dit is een filmpje van het bandje waarin ik zing. Onze gitariste gebruikt daar een ebow in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Netjes gedaan nitespeed
Gebruik je de Ebow nou ook echt eigenlijk? Lijkt me meer zo'n ding wat gewoon beetje leuk is om mee te spelen dan dat het echt nuttig is
Vandaag gekocht, dus ik moet nog kijken of ik hem nuttig weet te gebruiken ook. Op zich lijkt het me leuk om radiohead en sigur ros te coverenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Netjes gedaan nitespeed
Gebruik je de Ebow nou ook echt eigenlijk? Lijkt me meer zo'n ding wat gewoon beetje leuk is om mee te spelen dan dat het echt nuttig is
het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziet er tof uit Nite!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus zo'n bridge op mijn gitaar, en ik zat ff te klooien met die dikke schroeven. Hoe dat plaatje er tegen aan moet rusten enzo. Het zit nu wel goed denk ik. Ik moet alleen nog ff de draadjes solderen aan mijn gitaar en hij is weer ready for business.
Hierbij foto's van het eindresultaat, en van mijn nieuwe aankoop.
[ afbeelding ]
Extra veren voor de brug om dikke snaren te kunnen gebruiken en:
[ afbeelding ]
Een Ebow, kennen jullie vast wel.
Nah, gewoon lak bij de autoshop gehad. Staat duidelijk op de achterkant dat je de verf zelf met meerdere dunne lagen moet aanbrengen en 30 minuten na de laatste laag moet lakken. Ik heb gewoon ook een spuitbus uit dezelfde winkel genomen met clear laquer, gewoon vernis uit een spraycan dus. Die duurt 2 uurtjes om op te drogen. Na een dagje ofzo is hij helemaal wel uitgehard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ziet er tof uit Nite!
Maar moet je die verf niet langer laten uitharden?
Op alle sites die ik heb bekeken over je gitaar verven staat dat je het eerst een week of 2 moet laten uitharden voordat je de volgende laag erop mikt enzovoort.
Wat is dat voor een hip Roland-ding in je brug?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus zo'n bridge op mijn gitaar, en ik zat ff te klooien met die dikke schroeven. Hoe dat plaatje er tegen aan moet rusten enzo. Het zit nu wel goed denk ik. Ik moet alleen nog ff de draadjes solderen aan mijn gitaar en hij is weer ready for business.
Hierbij foto's van het eindresultaat, en van mijn nieuwe aankoop.
[ afbeelding ]
Extra veren voor de brug om dikke snaren te kunnen gebruiken en:
[ afbeelding ]
Een Ebow, kennen jullie vast wel.
Dat is van die nieuwe Fender VG-Strat, betwijfel het dat Nitespeed zo'n ding ering heeftquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hip Roland-ding in je brug?
Line6 TonePortquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef Whatashockr het volgende:
Wie heeft er wel eens geprobeerd zijn pc voor effecten te gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |