Een Schecter uit Best die stiekem niet zo heel erg best is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Vond die goedkope schecters niet zo heel best eigenlijk moet ik zeggen
Ik zag alleen een beetje onbegrijplijke taal toen ik op die OP-link kliktequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef Doodkapje het volgende:
...Omdat Guitarist te langzaam was![]()
[ afbeelding ]
Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!!
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
[ afbeelding ] De vaste klanten ?
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ] Gitaarmerken ?
[ afbeelding ]
BC Rich | Bo~El | Dean Guitars | Epiphone | ESP | Fender | Gibson | Gretsch | Hofner
Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co | Maverick | Music Man
Parker | PRS | Squier | Taylor
[ afbeelding ] Versterkers ?
[ afbeelding ]
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | Vox
[ afbeelding ] Effecten ?
[ afbeelding ]
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | Zoom
[ afbeelding ] Tabs ?
[ afbeelding ]
Mxtabs | OLGA | Harmony Central | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar
All Guitar Tabs | Tabster | Taborama | My Songbook
Powertabs | Guitar Tab Universe
[ afbeelding ] Winkels ?
[ afbeelding ]
Feedback | Groove Factory | Music Partner | Dirk Witte | Haar Guitars | Music Store | Kees Dee |
Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | Guitarbox
[ afbeelding ] Overige ?
[ afbeelding ]
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret
Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Het afstellen van je gitaar 2
Gear Acquisition Syndrome (gas)
De OP vindt men hier.
Best is dichtbij, maar geen cross inlay en geen floyd rose, dus niet het ding ik zoek, kosten van de gitaar is overigens niet het grootse probleemquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:20 schreef Doodkapje het volgende:
Zeg Ares... is dit niet wat voor jou? Een 7 snarige Schecter voor 260,-
Dit is de site van de dealer: http://home.hetnet.nl/~mu(...)gitaren_slagwerk.htm
Best is niet zo heel ver bij jou vandaan toch?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef Whatashockr het volgende:
Wie heeft er wel eens geprobeerd zijn pc voor effecten te gebruiken?
Apart...quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben er ook weer...nog steeds blij dat ik een nieuwe gitaar krijg
[ afbeelding ]
Ja, die zitten er ook in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:16 schreef Goover het volgende:
Hoorde ik nou iets over inlay LED's?
Ik vind hetquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Goover het volgende:
[..]
of
![]()
Ik weet het eigenlijk nog niet....
thanks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef Aresdreams het volgende:
hey cynic @ Everlasting Descent klinkt lekker
Dat zou lame zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef punkjunk het volgende:
Over een jaar is het van: Bokito, was dat niet die slappe rocknroll band uit West Friesland?
Dit is een filmpje van het bandje waarin ik zing. Onze gitariste gebruikt daar een ebow in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Netjes gedaan nitespeed
Gebruik je de Ebow nou ook echt eigenlijk? Lijkt me meer zo'n ding wat gewoon beetje leuk is om mee te spelen dan dat het echt nuttig is
Vandaag gekocht, dus ik moet nog kijken of ik hem nuttig weet te gebruiken ook. Op zich lijkt het me leuk om radiohead en sigur ros te coverenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Netjes gedaan nitespeed
Gebruik je de Ebow nou ook echt eigenlijk? Lijkt me meer zo'n ding wat gewoon beetje leuk is om mee te spelen dan dat het echt nuttig is
het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziet er tof uit Nite!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus zo'n bridge op mijn gitaar, en ik zat ff te klooien met die dikke schroeven. Hoe dat plaatje er tegen aan moet rusten enzo. Het zit nu wel goed denk ik. Ik moet alleen nog ff de draadjes solderen aan mijn gitaar en hij is weer ready for business.
Hierbij foto's van het eindresultaat, en van mijn nieuwe aankoop.
[ afbeelding ]
Extra veren voor de brug om dikke snaren te kunnen gebruiken en:
[ afbeelding ]
Een Ebow, kennen jullie vast wel.
Nah, gewoon lak bij de autoshop gehad. Staat duidelijk op de achterkant dat je de verf zelf met meerdere dunne lagen moet aanbrengen en 30 minuten na de laatste laag moet lakken. Ik heb gewoon ook een spuitbus uit dezelfde winkel genomen met clear laquer, gewoon vernis uit een spraycan dus. Die duurt 2 uurtjes om op te drogen. Na een dagje ofzo is hij helemaal wel uitgehard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ziet er tof uit Nite!
Maar moet je die verf niet langer laten uitharden?
Op alle sites die ik heb bekeken over je gitaar verven staat dat je het eerst een week of 2 moet laten uitharden voordat je de volgende laag erop mikt enzovoort.
Wat is dat voor een hip Roland-ding in je brug?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus zo'n bridge op mijn gitaar, en ik zat ff te klooien met die dikke schroeven. Hoe dat plaatje er tegen aan moet rusten enzo. Het zit nu wel goed denk ik. Ik moet alleen nog ff de draadjes solderen aan mijn gitaar en hij is weer ready for business.
Hierbij foto's van het eindresultaat, en van mijn nieuwe aankoop.
[ afbeelding ]
Extra veren voor de brug om dikke snaren te kunnen gebruiken en:
[ afbeelding ]
Een Ebow, kennen jullie vast wel.
Dat is van die nieuwe Fender VG-Strat, betwijfel het dat Nitespeed zo'n ding ering heeftquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hip Roland-ding in je brug?
Line6 TonePortquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef Whatashockr het volgende:
Wie heeft er wel eens geprobeerd zijn pc voor effecten te gebruiken?
Ja weet ik, ik heb het ook alleen nog maar bij dit model gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey Goover, wat zit die switch op je gitaar op een rare plek joh. Wel apart om te zien, normaal zitten ze bij de nek bovenaan.
Gaaf, dan ga ik mijn strat binnenkort maar eens van racing stripes voorzienquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nah, gewoon lak bij de autoshop gehad. Staat duidelijk op de achterkant dat je de verf zelf met meerdere dunne lagen moet aanbrengen en 30 minuten na de laatste laag moet lakken. Ik heb gewoon ook een spuitbus uit dezelfde winkel genomen met clear laquer, gewoon vernis uit een spraycan dus. Die duurt 2 uurtjes om op te drogen. Na een dagje ofzo is hij helemaal wel uitgehard.
Pas als je echt de dure lakken gaat gebruiken duurt het zo lang.
Juist, dat is de manier, zo doe ik het ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nah, gewoon lak bij de autoshop gehad. Staat duidelijk op de achterkant dat je de verf zelf met meerdere dunne lagen moet aanbrengen en 30 minuten na de laatste laag moet lakken. Ik heb gewoon ook een spuitbus uit dezelfde winkel genomen met clear laquer, gewoon vernis uit een spraycan dus. Die duurt 2 uurtjes om op te drogen. Na een dagje ofzo is hij helemaal wel uitgehard.
Pas als je echt de dure lakken gaat gebruiken duurt het zo lang.
En nog roestbestendig ook!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist, dat is de manier, zo doe ik het ook
Werkt perfect! En vaak de mooiste kleuren, groot aanbod in metallic enzo
En goedkoop. Ik heb wel gehad dat het ging druppelen omdat ik teveel in 1 keer spoot waardoor er vooral op de chterkant wat lelijke plekken zitten. Maar als je dit inderdaad rustig en met een beetje ervaring doet krijg je de mooiste kleurtjes.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ook nog
Maar werkt vooral erg snel en lekker, altijd goed resultaat
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ook al is het niet zijn eigen gitaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hip Roland-ding in je brug?
In short: het is een MIDI-element.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is van die nieuwe Fender VG-Strat, betwijfel het dat Nitespeed zo'n ding ering heeft
http://www.fender.com/vgstrat/home.html
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
Zometeen waarschijnlijk nieuwe gitaar kopen
Alliteratie FTWquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]![]()
ik zie hier een 'Gitaristentopic #199: Painten met Punkjunk' opkomen...
Wat voor tofs deed je ermee?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef Cynic het volgende:
Heb ik ook gehad, is voor het aansturen van een gitaarsynthesizer.
Jim Root Tele?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
Zometeen waarschijnlijk nieuwe gitaar kopen
Weinig, daarom heb ik hem ook weggedaan. We hebben een toetsenist in de band met 2 hele dure synths die 100X beter klinken dan de geluidjes uit zo'n roland gitaarsynth. Daarnaast merk je toch echt dat het bereik van een gitaar veel beperkter is dan dat van een keyboard. Je hebt maar 6 snaren ter beschikking dus het geluid is nogal dun, je kan niet even zoals een toetsenist met je linkerhand een tapijtje leggen zeg maar. Verder is het ook nogal een geklooi met schakelen, want je gitaar gaat dus in je versterker, én in je gitaarsynth, die vervolgens naar een PA moet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor tofs deed je ermee?.
Klinkt als leuk speelgoed, maar niet als je al een toetsenist hebt idd...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Weinig, daarom heb ik hem ook weggedaan. We hebben een toetsenist in de band met 2 hele dure synths die 100X beter klinken dan de geluidjes uit zo'n roland gitaarsynth. Daarnaast merk je toch echt dat het bereik van een gitaar veel beperkter is dan dat van een keyboard. Je hebt maar 6 snaren ter beschikking dus het geluid is nogal dun, je kan niet even zoals een toetsenist met je linkerhand een tapijtje leggen zeg maar. Verder is het ook nogal een geklooi met schakelen, want je gitaar gaat dus in je versterker, én in je gitaarsynth, die vervolgens naar een PA moet.
Het is wel een leuk speeltje, dat zeker. Accordeon spelen op je gitaar enzo
Ohja, en je hebt wel een beetje last van vertraging, die pickups hebben soms nogal wat moeite met het tracken van je signaal.
Stel dat je geen toetsenist hebt, volgens mij is het dan nog handiger om een synthesizer neer te zetten; je kunt immers niet gelijk je gitarsynth en je gewone gitaargeluid goed gebruiken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt als leuk speelgoed, maar niet als je al een toetsenist hebt idd...
Die Ebow is ook wel geestig
Kan jij wel tegelijk op je gitaar en een losse synth spelen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stel dat je geen toetsenist hebt, volgens mij is het dan nog handiger om een synthesizer neer te zetten; je kunt immers niet gelijk je gitarsynth en je gewone gitaargeluid goed gebruiken...
Als Geddy Lee het kan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan jij wel tegelijk op je gitaar en een losse synth spelen?
Dat kan wel hoor, want je stuurt dan 2 aparte signalen uit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stel dat je geen toetsenist hebt, volgens mij is het dan nog handiger om een synthesizer neer te zetten; je kunt immers niet gelijk je gitarsynth en je gewone gitaargeluid goed gebruiken...
Spuit 11.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Of je neemt een midi element die je synth aanstuurt
Als het moet,... tappen op je fretboard met je linkerhand en met de rechterhand de toetsen bespelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan jij wel tegelijk op je gitaar en een losse synth spelen?
Zingt in Rushquote:
Maar dat klinkt toch voor geen meter?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, want je stuurt dan 2 aparte signalen uit.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:04 schreef Doodkapje het volgende:
Maar dat klinkt toch voor geen meter?
Ligt eraan welke geluiden je kiest. Kan me voorstellen dat het best leuk klinkt als je een synthlead combineert met je leadgeluid van je versterker. Komt nog eens bij dat je je synth ook kan transponeren zodat hij bijvoorbeeld een octaaf of kwint hoger alles speelt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:04 schreef Doodkapje het volgende:
Maar dat klinkt toch voor geen meter?
Weet niet of het gaat klinken, maar leuk experimentje natuurlijk..quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan welke geluiden je kiest. Kan me voorstellen dat het best leuk klinkt als je een synthlead combineert met je leadgeluid van je versterker. Komt nog eens bij dat je je synth ook kan transponeren zodat hij bijvoorbeeld een octaaf of kwint hoger alles speelt.
Maar dan heb je dus een delay door de responstijd van je gitaarsynth... ik dacht meer aan akkoorden eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt eraan welke geluiden je kiest. Kan me voorstellen dat het best leuk klinkt als je een synthlead combineert met je leadgeluid van je versterker. Komt nog eens bij dat je je synth ook kan transponeren zodat hij bijvoorbeeld een octaaf of kwint hoger alles speelt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:44 schreef Witchfynder het volgende:
Volledig akoestisch 2 folktunes arrangeren is een rotwerk zeg. Vooral percussie uitzoeken..
Kan ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je wacht maar tot de CD af is..
Deze move blijft briljant:
[ afbeelding ]
Je hebt effectief een ander instrument, dus dat je daar je speelstijl enigszins aan aan moet passen (vroege synths gingen ook al over hun nek als je bijv. bends of legato spel toepaste) is niet zo gek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Doodkapje het volgende:
stel je strumt wat akkoorden, dan lijkt het me niet echt mooi
Akoorden en dan wat strings eronder, of wat zachte geluiden in ieder geval, is best te doen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus een delay door de responstijd van je gitaarsynth... ik dacht meer aan akkoorden eigenlijkstel je strumt wat akkoorden, dan lijkt het me niet echt mooi
de "homotrein"?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je wacht maar tot de CD af is..
Deze move blijft briljant:
[ afbeelding ]
quote:
Yeah!quote:Judas Priest
Jij bent Feedback binnengestapt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
![]()
.
[..]
Yeah!.
Ik heb eergister een Spaanse gitaar gekocht bij Feedback van Santana voor 50,-. Gewoon, voor de leuk. In de winkel klonk het best leuk. Heb gelijk een setje D'Addariosnaren erbij gekocht en thuis de gitaar linkshandig gemaakt (alleen de snaren omgedraaid hoor). Ik moet zeggen; ding klinkt goed! Kraakhelder, geen fretbuzz, goede action... Alleen mijn G-snaar ontstemd snel, maar dat is door mijn eigen gepruts. Ben geen ster in nylonsnaren op zo'n gitaar zetten..
Enige minpuntje aan de bouw is dat aan de binnenkant van de kop het slecht vernist is. Ook aan het einde van de toets bij het klankgat is het wat slordig. Hoor je dat? Nee. Zie je dat? Nauwelijks. Het fretboard is is keurig en de fretten zijn goed gevijld.
Niiiiiice..
Weet je wat leuk is? Bij de centrale kassa stond een vent die heftig zat te schelden over de collega's die er vrijdags en zaterdags werken. Dat ze ongeďnteresseerd en ongemotiveerd zijn en maar een beetje achter staan en er een zooi van maken. "Ze moeten het gewoon goed doen, anders rotten ze maar op!".quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jij bent Feedback binnengestapt?brrrr
Maar ach... voor 50,- mag je niet klagen.
Sing halleluja! De dag des oordeels is gekomen voor Feedback! Een turningpoint!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is? Bij de centrale kassa stond een vent die heftig zat te schelden over de collega's die er vrijdags en zaterdags werken. Dat ze ongeďnteresseerd en ongemotiveerd zijn en maar een beetje achter staan en er een zooi van maken. "Ze moeten het gewoon goed doen, anders rotten ze maar op!".
Stond daar echt van:.
Niks mis mee. Goede muziek is goede muziek, of je nu in een leren jas met riempjes staat of in een veel te strak streepjestruitje met een debiel kapsel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja.. het ziet er gewoon erg jare 80 uit he?
De josti-band heeft vast ook heel veel plezierquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef Aresdreams het volgende:
tja... muziek is inderdaad muziek, of het goed is is onderhevig aan smaak, maar op het podium staan is gewoon leuk, ongeacht het kleding atribuut
Ohhhhh probeer je nu Ares met de jostiband te vergelijkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
De josti-band heeft vast ook heel veel plezier
Alleen als hij straks een gitaar koopt met gekleurde stickertjes op het fretboardquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohhhhh probeer je nu Ares met de jostiband te vergelijken
Je hebt de kam ook omgedraaid hoop ik. Die zit als het goed is niet vast.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb eergister een Spaanse gitaar gekocht bij Feedback van Santana voor 50,-. Gewoon, voor de leuk. In de winkel klonk het best leuk. Heb gelijk een setje D'Addariosnaren erbij gekocht en thuis de gitaar linkshandig gemaakt (alleen de snaren omgedraaid hoor). Ik moet zeggen; ding klinkt goed! Kraakhelder, geen fretbuzz, goede action... Alleen mijn G-snaar ontstemd snel, maar dat is door mijn eigen gepruts. Ben geen ster in nylonsnaren op zo'n gitaar zetten..
Enige minpuntje aan de bouw is dat aan de binnenkant van de kop het slecht vernist is. Ook aan het einde van de toets bij het klankgat is het wat slordig. Hoor je dat? Nee. Zie je dat? Nauwelijks. Het fretboard is is keurig en de fretten zijn goed gevijld.
Niiiiiice..
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alleen als hij straks een gitaar koopt met gekleurde stickertjes op het fretboard
bedoel ik maarquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
De josti-band heeft vast ook heel veel plezier
voor pianokan ik zoiets nog best wel gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
http://www.jostiband.nl/o(...)NotatieSticker3.html
[ afbeelding ]
Ik heb ergens op zolder bij mijn ouders nog wel een oud kinder keybordje liggen waar soortgelijke stickers op staanquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
voor pianokan ik zoiets nog best wel gebruiken
Pics!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef -Menn0- het volgende:
1100 euro armer, LTD Ec-1000 rijker
Ik vind de Eclipse een stuk mooier dan de LP. Ik zou ook eerder die kopen, maar dan niet in de gibsonkleuren, maar dan in matzwart ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:53 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet het nou dat je een lp koopt van LTD en niet van Gibson? Ziet er wel strak uit trouwens.
Zoiets??:quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alleen als hij straks een gitaar koopt met gekleurde stickertjes op het fretboard
Ik heb ook eerst nog even op een Gibson Les Paul Faded gespeeld. Qua geluid was het enige verschil dat de Gibson clean wat beter klonk (dűh!!! EMG's!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:53 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet het nou dat je een lp koopt van LTD en niet van Gibson? Ziet er wel strak uit trouwens.
Mijne is matzwartquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind de Eclipse een stuk mooier dan de LP. Ik zou ook eerder die kopen, maar dan niet in de gibsonkleuren, maar dan in matzwart ofzo..
.
quote:
Mijn foto's komen morgen, eerst naar judoquote:
[ afbeelding ]
ik zat ook te kijken naar een les paul standard faded laatst, maar vond hem erg tegen vallen doordat hij niet afgelakt is, dit maakt de hals wat stroefer waardoor je minder chill kan spelen (vind ik)quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:09 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb ook eerst nog even op een Gibson Les Paul Faded gespeeld. Qua geluid was het enige verschil dat de Gibson clean wat beter klonk (dűh!!! EMG's!!!), ze speelden net zo lekker dus heb ik verstandig gedaan en 500 euro "bespaard"
Hey grappig een humbucker in SC formaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
komt in het zwart deze kant op! gaat in de brug van me strat om iets meer rock sound te krijgen, en ik de brug toch nooit gebruik(te)
Yep, je hebt meerdere modellen. Ook met blades bijv. Schijnt heel tof te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hey grappig een humbucker in SC formaat
De Faroërse band Týr gebruikt het ook weleens, zoals in de intro van dit (geweldige nummer):quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:34 schreef Jorikjet het volgende:
beetje keyboard achtig... niet echt me ding, maar wel geinig dat je zo oneindige toon hebt
en halford is ook een echte leernichtquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja.. het ziet er gewoon erg jare 80 uit he?
Het is inderdaad syntherig, maar je kan er meerdere tonen uithalen gelukkig. Zelf vind ik de viool-tonen boven de 12e fret wel mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:34 schreef Jorikjet het volgende:
beetje keyboard achtig... niet echt me ding, maar wel geinig dat je zo oneindige toon hebt
Týrquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Faroërse band Týr gebruikt het ook weleens, zoals in de intro van dit (geweldige nummer):
http://www.youtube.com/watch?v=ExGODlfdz-k
Op zo'n manier vind ik het wel cool, maar verder...tja, geen idee wat ik ermee zou moeten..
Zo, dan heb je mooi een reden daar eindelijk eens iets te doen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:58 schreef Metalfreak het volgende:
Heb wel een aanbod om gitarist te worden voor een band, maar ze zoeken een sologitarist en raad eens waar ik niet goed in ben......
Haha, da's waar, maar ben dan altijd bang dat ik zo afga...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo, dan heb je mooi een reden daar eindelijk eens iets te doen!
Is iets wat je kan leren, en solo's hoeven niet altijd snel te zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:58 schreef Metalfreak het volgende:
Heb wel een aanbod om gitarist te worden voor een band, maar ze zoeken een sologitarist en raad eens waar ik niet goed in ben......
Heb je gelijk in, maar zover ik weet is diegene die dat gevraagd heeft altijd into punk en zo... Punk en solo'squote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Is iets wat je kan leren, en solo's hoeven niet altijd snel te zijn
Op een gegeven moment heb je het ook wel gezien hoor met dat eeuwige gerag op de powerchords... dan wil je iets nieuws en ga je uitdagingen opzoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar zover ik weet is diegene die dat gevraagd heeft altijd into punk en zo... Punk en solo'sMoet niet gekker worden
Bestaat er wat anders dan powerchords dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:07 schreef Aresdreams het volgende:
zal dean dan ooit wat anders gaan spelen dan powerchords?
Ik wacht al op het moment dat hij in één riffje meer speelt dan 8sten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:07 schreef Aresdreams het volgende:
zal dean dan ooit wat anders gaan spelen dan powerchords?
Het zijn extra muzikale expressiemethodes in je arsenaal, dus ja, dat zegt wel iets over hoe goed je bent. Dat je ze vervolgens ook nog smaakvol toe gaat passen is de werkelijke test natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:35 schreef Cynic het volgende:
Dat klinkt haast alsof hoe goed je bent afhangt van het soort noten dat je gebruikt jongens.
Dank je!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Cynic, gefeliciteerd!
(als je myspace geboorte datum klopt tenminste)
1 2 3 4 5 6 | ------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------ --------------5-4-----------7-5------9-5-5-5-4-2-10-10-9-5-7-5---------------------- ------5-5-7-5-------5-5-7-5------5-5------------------------------5-7-5-8vvvvvv----- ------------------------------------------------------------------------------------ |
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dank je!
Ja, het klopt zowaar.
Al een halve dag 27 overleefd!
Oh ohhh... de kritieke 27 grensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dank je!
Ja, het klopt zowaar.
R.I.P. mocht je het niet overleven, en anders gewoon gefeliciteertquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dank je!
Ja, het klopt zowaar.
Ik ben nu een maand 27 en het voelt idd....al te ver.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
R.I.P. mocht je het niet overleven, en anders gewoon gefeliciteert
nog even en ge bent de 30 gepasseert
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dank je!
Ja, het klopt zowaar.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:56 schreef Witchfynder het volgende:
En welkom bij de Ouwe Lullen Club, Cynic..
De vraag is nu...ben jij Litpho die denkt dat hij een metronoom is...quote:
Geen van beidequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De vraag is nu...ben jij Litpho die denkt dat hij een metronoom is...
Of een metronoom die denkt dat hij Litpho is??
Of hij kan zijn schizofrenie nét niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De vraag is nu...ben jij Litpho die denkt dat hij een metronoom is...
Of een metronoom die denkt dat hij Litpho is??
quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Laat me raden, Happy Birthday?
Oh dus dat gaat iedere week foutquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef Aresdreams het volgende:
donderdag avond alleen zuipen als je vrij bent, anders vrijdag pas zuipen!
Maar het is altijd zo gezellig in de kroeg danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef Aresdreams het volgende:
donderdag avond alleen zuipen als je vrij bent, anders vrijdag pas zuipen!
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:04 schreef Doodkapje het volgende:
Op een gegeven moment heb je het ook wel gezien hoor met dat eeuwige gerag op de powerchords... dan wil je iets nieuws en ga je uitdagingen opzoeken.
Heb jij daar schoenen aan????????quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe normaal
Gefeliciteerd Cynic!
En Witchfynder, sorry!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb jij daar schoenen aan???????? [afbeelding]
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, sorry!quote:
Hij heb juist schoenen aanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef Dupje het volgende:
Jeetje de eerste keer dat ik Dean zonder schoenen zie!
Huh? Heb juist wel schoenen aanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef Dupje het volgende:
Jeetje de eerste keer dat ik Dean zonder schoenen zie!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
Blijf hopen dat hij de rest aan houdt. [afbeelding].
Euh ja was foutje dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Huh? Heb juist wel schoenen aan
Dronerig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Even snel iets met de ebow opgenomen. Puur om te laten horen hoe het zo klinkt, met een beetje reverb/delay eroverheen. Ik weet dat het muzikaal gezien niet enorm interessant is![]()
http://www.supload.com/listen?s=PG5F35RDKYH4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |