Carnaval denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niemand blij met de overwinning op FC Twente?? Wanneer verliezen jullie trouwens weer eens, jullie beginnen zo knap dichtbij te komen
Waarom heet jij geen Big Mac ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:00 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom zingen jullie zoveel ''Wij gaan niet opzij"?
quote:bron VI:
Stanley Menzo is bezig aan zijn laatste seizoen als coach van FC Volendam. De aanbieding van de nummer twee van de Jupiler League om zijn aflopende contract te verlengen, heeft Menzo naast zich neergelegd.
De voormalige doelman acht zichzelf rijp op een hoger niveau aan de slag te gaan. Menzo was tot nog toe coach in de Eerste Divisie. Voordat hij in 2006 aan de slag ging bij Volendam, was hij hoofdtrainer van AGOVV Apeldoorn.
FC Volendam eindigde vorig seizoen op de vierde plaats, maar wist via de play-offs niet te promoveren. Deze jaargang hebben de Noord-Hollanders al een periodetitel op zak en doen ze nog mee om de titel, al heeft koploper RKC Waalwijk acht punten meer.
Ah, die had ik niet gelezen. Laat ik ten eerste zeggen dat de reden van het Bredase bestuur nergens op slaat, de resultaten zijn, naar mijn mening, voor NAC doende, boven verwachting. Lag Brandts dan niet goed in de spelersgroep?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:51 schreef Superheld het volgende:
Lees vorige pagina eens zou ik zeggen.
Zo gaan de verhalen wel ja...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, die had ik niet gelezen. Laat ik ten eerste zeggen dat de reden van het Bredase bestuur nergens op slaat, de resultaten zijn, naar mijn mening, voor NAC doende, boven verwachting. Lag Brandts dan niet goed in de spelersgroep?
Dat jullie dat maar ook bij de rest van onze concurrenten doen, dan mogen jullie best Europa in van mijquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:09 schreef Thieske het volgende:
Weer "des NAC's" gewonnen, straks komt het nog in de Van Dale.
Schrale kut wedstrijd inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:37 schreef fransbreda het volgende:
Wat een kutwedstrijd!, maar staat toch weer 0-1 op dat bord.![]()
En t was koud!
We love you, we love you, we love you,quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:15 schreef ericajax het volgende:
wat zingen jullie met dat ene lied met dat : OHOHOHOHOHOHOHOHOH
OOHOHOHOHOH
erin?
Op het moment kan ik niet anders concluderen als dat Fouad erg professioneel omgaat met zijn "status". Hij snapt natuurlijk ook wel dat je met 4 doelpunten in een paar wedstrijden niet meteen mag zeggen dat jij die basisplaats moet hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:58 schreef existenz het volgende:
Als die abdi (rest van zijn naam ben ik vergeten) zo doorgroeid en zichzelf niet over het paard tilt (of getild wordt) dan gaat NAC nog veel plezier beleven aan die jongen (en veel geld verdienen).
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
We love you, we love you, we love you,
and when you play we follow, we follow, we follow.
We do itfor Breda Breda Breda
and that''s the way we like it, we like it, we like it! Ohoooohoo..
Kaartje voor De Graafschap-NAC is binnen.
Dat stewards kaartjes controleren zou eigenlijk afgelopen wedstrijd al gebeuren maar blijkbaar is daar niks van terecht gekomen. Lijkt me een goed idee want voor de mensen die wel een Vak G kaartje hebben lijkt het me ook niet echt comfortabel staan op deze manier.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:59 schreef Mascleta het volgende:
Mag ik even een nieuwe discussie aankaarten?![]()
Wat vinden jullie nu van Vak I ?
iedereen die een kaartje koopt voor I gaat vervolgens op Vak G zitten. wat als gevolg heeft dat je in stadion en op TV een vak ziet met 15 mensen daarin.
Zou het niet beter zijn dat stewards kaartjes gaan controleren op de trappen naar Vakkie G??
Zaterdag tegen Utrecht 6e zege op rij
Zijn we ook Feyenoord weer voorbij
quote:Van Zwam: "Ik wil van Belzen in een wedstrijd zien"
Gisteren werkte Arno van Zwam samen met Joan van Belzen een programma. De 25-jarige keeper maakte een goede indruk.
Van Zwam:"Joan is een prachtige lijnkeeper.Maar nu wil ik hem zo snel mogelijk in een wedstrijd zien. Kijken hoe hij op voorzetten reageert en hoe hij zich gedraagt in zijn strafschopgebied."
NAC zal wel snel moeten handelen, want er zijn meer kapers op de kust. RBC, FC Twente, AA Gent en Lokeren zitten namelijk ook achter de keeper aan.
Tja... het zijn geruchten.. geen idee wat er van waar is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:21 schreef Wopper1 het volgende:
Wat lees ik toch allemaal???
NAC kan de spelers niet meer betalen aangezien ze zoveel winnen![]()
![]()
Als jullie van Quick Boys winnen (wat normaal gesproken een easy win zal worden) dan krijgen de spelers ¤15.000,- de man aan winstpremies, en dat is er niet.
Briljant!quote:NAC heeft de spelers geïnformeerd over de ontstane situatie en hoewel de financiële verplichting uiteraard nagekomen gaat worden zal dit met enkele maanden vertraging zijn. Willem Reijn: ’We hebben geen financiële problemen, uiteindelijk komen we op een hogere plaats op de ranglijst en volgens de afspraken met de Eredivisie levert dat extra geld op. Zo compenseert dat elkaar. We hebben met de spelers de afspraak gemaakt dat we het geld misschien iets later geven.’
Staan wij er ook in?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:45 schreef Stofje het volgende:
Het is dan ook niet Feyenoord dat de grootste zaadclub van Nederland is, integendeel. Utrecht en AZ zijn de idioten in de Eredivisie, kort gevolgd door Ajax en daarachter een lange tijd niets. Graafschap besteld bij de Loco's!
Dit kan bijna niet fout gaan zondag zou je denken.quote:De Graafschap is weer slechtste thuisploeg
De Graafschap is na het afgelopen weekeinde wederom de slechtste thuisploeg in de eredivisie.
De formatie van Jan de Jonge verzamelde in twaalf duels evenveel punten. De Doetinchemmers hebben daarmee in eigen huis ��n punt minder gehaald dan Sparta en VVV. Hekkensluiter Excelsior schraapte veertien punten bij elkaar. Heracles, Willem II (beiden zeventien punten) en NEC (negentien) doen het veel beter.
Bron: De Gelderlander
Ben je nu niet erg doorgeslagen in die vriendschapsband?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Ritchie het volgende:
Wat mij betreft verliezen we. Ik gun ze de punten.
Misschien wel ja..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ben je nu niet erg doorgeslagen in die vriendschapsband?
Mooi topic is dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef DutchieBre het volgende:
Oow oow, een John de Wolf op het NAC Forum
Donderstraalt toch opquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:26 schreef Ritchie het volgende:
Wat mij betreft verliezen we. Ik gun ze de punten.
Zou NAC niets geweten hebben van die fakkel-actie? Kan het me bijna niet voorstellen.....quote:KNVB LEGT NAC BOETE OP VOOR VUURWERK
12-02-2008
De KNVB heeft NAC een schikkingsvoorstel van 10.000 euro gedaan voor de toortsen die zijn afgestoken bij de wedstrijd NAC-Ajax. NAC heeft die boete geaccepteerd.
Voor het enerverende bekerduel NAC-Ajax werd op de B-side een flink aantal fakkels afgestoken. Dat is gerapporteerd door de waarnemer van de KNVB. De bond heeft 'gelet op de aard en ernst van het strafbare feit' NAC een geldboete opgelegd van 10.000 euro.
NAC heeft geen daders geïndentificeerd bij het afsteken van de fakkels. De club kan daarom niet anders dan de boete accepteren. Wel doet NAC een klemmend beroep op supporters om bij wedstrijden vuurwerk achterwege te laten, want bij recedive dreigen boetes naar verhouding hoger uit te vallen. Bij de wedstrijd NAC-Twente zijn supporters die rookpotten afstaken wel opgespoord en die zien een stadionverbod tegemoet. In zo'n geval volgt doorgaans boete.
Ook al is het zo, officieel toegeven zal NAC nooit doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zou NAC niets geweten hebben van die fakkel-actie? Kan het me bijna niet voorstellen.....
Net iets meer??? VEEEEL meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Donderstraalt toch op. Ik gun ze overal punten, maar nu even niet hoor. Ik weet niet, heel gek misschien, maar ik gun het m'n eigen clubje toch nét iets meer.
dat jullie mogen winnen,quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Ritchie het volgende:
En dus weer geregeld.
Komende zondag wordt een belangrijke wedstrijd!
quote:Van Fessem komt volgend jaar bij NAC. Hij zal een contract voor 2 jaar tekenen.
De 32-jarige doelman moet voor meer ervaring de keepersgroep zorgen. Op dit moment wordt die rol door de geblesseerde Edwin Zoetebier vertolkt. Van Fessem stond van 1994 tot 2001 bij Willem II onder de lat. Daarna volgde 3 jaar bij Vitesse en een half jaar ADO Den Haag. Inmiddels keept hij al voor het 4e jaar in Doetinchem.
Als mascotte!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Als 2e keeper mag ik hopen ?
Nog interesse in een scoutingsrapportje?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:55 schreef Superheld het volgende:
Ik vind Quick Boys uit belangrijker.
Prima keeper.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:10 schreef Ritchie het volgende:
Die deed het toch best wel goed gisteren hoor..
Altijd leuk. Maak ze maar flink moe volgende week. Gewoon 0-1 maken in de 3e minuut en hen dan laten razen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:21 schreef Thieske het volgende:
Bedankt voor deze uitgebreide analyse Methodmich.
Heb hem ook even op het NAC forum gepost. Linkje
Die bekerwedstrijd ben je zeker al vergeten?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Hihi.
Jammer is datquote:Op zondag 24 februari 2008 13:31 schreef Helsie het volgende:
Vanuit het stadion: ajax zuigt, net als Luinge... Verder wat zielige boefjes in het uitvak die eea wilden slopen, maar toch minder sterk waren dan ze zelf hoopten... Nu maar hopen op een betere 2e helft voor ons!
Zondag tegen Excelsior thuis.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:02 schreef Helsie het volgende:
Ach, we mogen woensdag alweer.
tegen wie moet ajax woensdag?
Boeie... Retorische vragen behoeven geen antwoord, en al helemaal geen fout antwoord. Vort, iedereen weer maar z'n eigen club-topic.quote:
Het "grote" Ajax viert feest alsof ze de Champions League winnen na een kleine overwinning in Breda. Daarnaast hebben jullie al 2 maal verloren tegen ons dit seizoen, maargoed, dat was natuurlijk pech hé. Een grote bek nadat ze één keertje winnen van Breda in een seizoen, het zij jullie gegund kindertjes, dat jullie lekker weer geen kampioen worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Hihi.
Hoiquote:Op zondag 24 februari 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:
Is Superheld al thuis?
Die zijn inderdaad vrij triest ja, Al met al van beide kanten een wisselvallige wedstrijd met voor de Ajax fans een goede uitslag.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef Superheld het volgende:
Wat mij dan wel weer een lach op mijn gezicht brengt is dat wij blijkbaar belangrijk genoeg zijn om reacties als 'hihi' etc te krijgen van de joodjes.
Verder jammer van de wedstrijd, zat meer in. Op naar Quick Boys!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |