Wellicht. Eerst mijn verslag lezen, daarna een leuke reactie geven en stemmen in de poll hierboven!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, vond zijn opmerking wel grappig?
Stijg ik dan nu weer in je achting?
Lijkt me ook tof! Het probleem, heel veel lijkt me tofquote:
Lastig is dat hè?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof! Het probleem, heel veel lijkt me tof
Het is maal 2, dus rond de 3000pp is max. Hoe lang? Ligt weer geheel aan het geouwehoer op mijn werk, ze hebben wat vrije dagen afgepaktquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
Lastig is dat hè?!![]()
Hoeveel wil je uitgeven? Hoe lang wil je weg?
3000 pp, is dat incl. wat je daar wilt uitgeven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maal 2, dus rond de 3000pp is max. Hoe lang? Ligt weer geheel aan het geouwehoer op mijn werk, ze hebben wat vrije dagen afgepakt
Lukt wel ja. Er stond nog een anti-anti-rook topic open en er zijn twee topics over friese mamma's die hun kinderen willen opvoeden door de horeca vroeger te laten sluiten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:57 schreef OA het volgende:
Hoi Papiertje.
Onlangs nog een beetje kunnen rellen in WFL of POL?
Wel thuisquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Zo. 1700 uur. Tijd om de pc uit te zetten!
Avondquote:
Hadden ze geen koffie?quote:
Tja, nou ja, dat was Japan ongeveer wel. Het kan alleen maar goedkoper worden denk ik maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
3000 pp, is dat incl. wat je daar wilt uitgeven?
Tuig is het.
Ik heb een folder er vanquote:
Al hadden ze koffie, dan nog dronk ik het nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden ze geen koffie?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Scandinavie trekt me ook wel. Zucht. Waarom waren niet meer landen als Polen, dan was de keus wat makkelijker
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
Costa Rica met gehuurde 4WD lijkt me ook tof. En fototechnisch gezien ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |