Ik quote hem maar even hier

quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:Even een paar kleine puntjes waarom ik het dicht gooi ivm spam:
Je eerste topic hier is gelijk om je 'site' te 'promoten'
Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijn

maar ik snap dat het zo over komt
quote:
Daarnaast zijn alle links in je post referals
Dat heb ik later inderdaad een keer veranderd. Verwacht niet dat ik hier veel geld mee verdien

als het 2 dollar is, is het veel. Stel dat ik binnen nu en een halfjaar 20 à 30 DX punten heb. Dan heb ik 2 à 3 dollar (1,40 euro à 2 euro) verdient. Met de tijd die ik erin gestoken heb om te maken had ik wel tig keer zoveel geld kunnen verdienen op me werk
quote:
Er is al een topic over dualextreme dit had je beter daar kunne posten
. (Zoals me collega ook al zegt
.)
Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragen
quote:
Voor de rest goeie info

.
EDIT: Als je wilt weten hoe andere over je site denken hebben we hier ook een sitecheck topic, ben alleen de link even kwijt

.
Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vinden

ik wist niet eens dat die bestond dat topic..
Verder no prob, ik vond het al een gewaagde poging om het hier neer te zetten
edit: ik quote hem hier omdat een nieuw topic erover openen een beetje onzin is. En dit topic gaat ongeveer over hetzelfde. En ik wou toch graag even mijn weerwoord doen voordat ik verkeerd begrepen wordt
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina ->
http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken