Ik geloof er niet in. Wat anderen geloven moeten zij weten. Als er een God bestaat vraag ik me af waarom ik zo'n kutleven heb. En hij wilt me al 4x bijna dood hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
God wel. En dan ben ik z'n special friend
[Oprah-censuur] VaJayJay [Oprah-censuur]quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik toch liever mn vaginatje heb ipv een piemel ookal was het misschien een foutje
Als er geen god is waarom heb je dan zo'n kut leven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in. Wat anderen geloven moeten zij weten. Als er een God bestaat vraag ik me af waarom ik zo'n kutleven heb. En hij wilt me al 4x bijna dood hebben.
Serieus?quote:
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk JeWeetZelluf!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in. Wat anderen geloven moeten zij weten. Als er een God bestaat vraag ik me af waarom ik zo'n kutleven heb. En hij wilt me al 4x bijna dood hebben.
Of is de diepere betekenis van "leef meer" hij heeft al 4x laten zien hoe kostbaar het leven isquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:57 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
[Oprah-censuur] VaJayJay [Oprah-censuur]
Nog meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Of is de diepere betekenis van "leef meer" hij heeft al 4x laten zien hoe kostbaar het leven is
Piemels zijn kei-hendig man!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik toch liever mn vaginatje heb ipv een piemel ookal was het misschien een foutje
Omg zo cute!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben.
Maar ook totaal niet uitdagend en te simpel in elkaar gezetquote:
OH EM GEEquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben.
Jammer dattie voor kinderen is. Maar zoiets moet toch ook wel in een versie voor volwassenen bestaan?quote:
Noem het maar simpel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ook totaal niet uitdagend en te simpel in elkaar gezet
Leuk. Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Zal ik eens wat zeggen twist?
Ik heb zo'n dingetje in een jaren 60 jurkje voor de carnaval!
Oke wel helemaal iets anders maar wel erg voor volwassenenen cute
Het is een rolletje vlees met een plasbuisje er in een een buisje waar sperma door heen schiet als je er maar genoeg aan sjortquote:
De winkel met de carnavals jurkjes in de stadquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Leuk. Waar heb je dat vandaan?
Ik zat net te denken dat ze bij die kitsch winkeltjes zoiets ook vast wel hebben.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De winkel met de carnavals jurkjes in de stad
Ja sorry het is niet echt een winkel of zoquote:
Waar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:14 schreef CherryLips het volgende:
klote, m;n boek van john irving is geannuleerd. en ik had een cadeaubon gebruikt en sta nu 2 euro in de plus daar ofzo, dus dan laten ze dat tegoed maar even vervallen
.
Daar heb ik in Utrecht zo weinig aan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja sorry het is niet echt een winkel of zo
En die dingen ontstaan hier gewoon rond carnaval
Sorry...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Daar heb ik in Utrecht zo weinig aan.
Als-je-blieft niet, hier hebben ze nog een klein beetje beschaving.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Moeten ze daar ook maar aan carnaval doen
zegt die meneer uit kanaleneiland.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Als-je-blieft niet, hier hebben ze nog een klein beetje beschaving.
Je bent jaloers dat jij niet zo tof woont!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zegt die meneer uit kanaleneiland.
Caquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry...
Moeten ze daar ook maar aan carnaval doen
Dat weet ik niet, daar ben ik nooit bij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan in Brabant tijdens carnaval iig.
Kanaleneiland heeft geen meneren. Alleen maar Turken en Marrokanen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:21 schreef CherryLips het volgende:
zegt die meneer uit kanaleneiland.
heeft weinig nut, want één van de twee kortingscodes die ik had gebruikt was een beetje illegaalquote:
Stoute meid!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heeft weinig nut, want één van de twee kortingscodes die ik had gebruikt was een beetje illegaal.
Foei! Tsja, dan heb je nog mazzel dat je ervan gebruik kon makenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heeft weinig nut, want één van de twee kortingscodes die ik had gebruikt was een beetje illegaal.
Jij woont dan ook op de verkeerde plek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daar ben ik nooit bij.
Maar als ik zo eens de wijk in kijk dan is beschaving niet echt het eerste woord dat in me opkomt.
Nee, geen Turken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kanaleneiland heeft geen meneren. Alleen maar Turken en Marrokanen...
beter opletten voortaan bij biologiequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is een rolletje vlees met een plasbuisje er in een een buisje waar sperma door heen schiet als je er maar genoeg aan sjort
Bij een vagina moet je tenminste nog uitvogelen waar de clit en de G spot zit!
En een apart gaatje voor plassen en voor sex!
Netjes weg gewerkt met mooie flapjes ipv dat het er aan bungelt
Veel beter
Is die fietsenwinkel al opgelapt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:26 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daar ben ik nooit bij.
Maar als ik zo eens de wijk in kijk dan is beschaving niet echt het eerste woord dat in me opkomt.
Jep. En de telefooncellen hebben weer glazen wanden, alleen geen telefoons.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is die fietsenwinkel al opgelapt?.
Wat gebeurd er dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin in morgenmiddag
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is een rolletje vlees met een plasbuisje er in een een buisje waar sperma door heen schiet als je er maar genoeg aan sjort
Bij een vagina moet je tenminste nog uitvogelen waar de clit en de G spot zit!
En een apart gaatje voor plassen en voor sex!
Netjes weg gewerkt met mooie flapjes ipv dat het er aan bungelt
Veel beter
Als ze het zelf maar geloofd he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
beter opletten voortaan bij biologie
Werkt? Hij heeft toch maar één simpele functie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Het is echt niet alleen een buisje. Het is een complex ding door alle zwellichamen en spieren. Het verbaasd mij eerder dat het wel werkt.
Ze zijn alleen de 'bierhaal' functie vergeten te implementeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Werkt? Hij heeft toch maar één simpele functie?
Hij is er in principe lang genoeg voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn alleen de 'bierhaal' functie vergeten te implementeren.
Daar hebben jullie ons vrouwen toch voor?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn alleen de 'bierhaal' functie vergeten te implementeren.
Die zijn ze vergeten te implementeren in mijn huis.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Daar hebben jullie ons vrouwen toch voor?
Dat dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef TwistedPrincess het volgende:
Ziekenhuis, uitslag van onderzoek.
Het is geen Mac Airquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Werkt? Hij heeft toch maar één simpele functie?
Ja, dan had je maar een huis met die functie moeten kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn ze vergeten te implementeren in mijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |