Neuh eten bij vriendinnetjequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
is dat toevallig een leuke date of zo?
Vandaar dat ik russisch vermoedquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze elke dag anders zitten.
Niet anders dan normaal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
En, hoe voelt het om zoveel macht te hebben over rhubarbjes tieten? [afbeelding].
Oeh dat ga ik morgen doen!quote:
Have fun.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ben even kotsen, brb
Dat denk jij!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor geen goud komt hij in de buurt van mn tietjes
Dat soort types blijven sowieso wijselijk uit mijn buurt!quote:
Dank, dat zat al twee dagen in de weg. Te herkennen aan wat voedsel.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Is De Telefoon daar al uitgevonden dan?
Ik weet niet of christine le duc iets heeft voor russisch. Dat ligt geheel aan het formaat van wat aspecten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik morgen doen!
Naar de christine le duc kijken of iets leuks plagerigs hebben
Echt niet.quote:
Jehebt iig glijmiddel nodigquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of christine le duc iets heeft voor russisch. Dat ligt geheel aan het formaat van wat aspecten.
Gatverdammequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank, dat zat al twee dagen in de weg. Te herkennen aan wat voedsel.
Doe gek, pak uienzalfquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jehebt iig glijmiddel nodig
Die is sowieso op
En toch altijd handig om in je nachtkastje te hebben staan
Hoiquote:
M'n telefoonrekening is ook hoger dan normaal omdat ik die kneuters steeds moest bellen. Met die kutkeuzemenu's van ze.quote:
Ik gok 10 cent. En anders is het nog schandaliger.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Aarti het volgende:
wat kost dat per minuut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |