quote:TUESDAY JANUARY 15, 2008 11:50 AM EST
Britney Spears' latest crazy behavior happened in the middle of an upscale clothing store!
On Jan. 13, the troubled pop star and her boyfriend Adnan Ghalib hit up the Betsey Johnson store at the Westfield Fashion Square in Sherman Oaks, Calif., where they caused a disturbing commotion.
Britney grabbed dresses from the racks and disappeared into a dressing room with Adnan. Moments later, Britney came out completely naked, shocking salesclerks!
"I was blown away. Britney's private parts were right in front of me!" a store employee tells Life & Style.
"I grabbed a dress to cover her and she screamed, 'Get away from me! Don't you f------ come near me!' says the employee.
"Then she disappeared in the dressing room with Adnan for 45 minutes. They were making weird noises. It was disgusting."
When Britney and Adnan stumbled out, Britney mumbled something unintelligible. "I couldn't understand a word she was saying. She was slurring and spitting, and talking with a British accent," says the employee. "Her face was covered with cold sores and acne, and her scalp was patchy. I wanted to help her, but she was so mean that I left her alone.
"Then she muttered, 'F--- you!' and left the store."
leuke rozenkrans ook, en dat voor een (vermeend) moslimquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef SlaggY het volgende:
Cool shirt heeft die gozer aan.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:49 schreef jpg97 het volgende:
wat heeft dat kind toch ranzige benen opeens
Same herequote:
Intrigerend punt Milagro! Het zou wel typisch iets voor Britney zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef milagro het volgende:
[..]
leuke rozenkrans ook, en dat voor een (vermeend) moslim
heeft Britney zich dadelijk bekeerd, blijkt dan dat hij de islam een jaar geleden net de rug toe heeft gekeerd
Het kind is een en al ranzig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:49 schreef jpg97 het volgende:
Die armen zien er anders ook niet al te prettig uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:49 schreef jpg97 het volgende:
Whahaha, nou ja ik blijf het zielig vinden voor haar, ook al is het allemaal haar eigen schuldquote:
Hij heeft het haar wel verteld, hoor, "I left Islam" , maar zij dacht dat hij het over zijn vrouw had en was daarom helemaalquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Intrigerend punt Milagro! Het zou wel typisch iets voor Britney zijn.
Ze is tot alles in staat, dus ik heb geen idee... Straks is ze weer zwangerquote:We were very suspicious about the Spears spermination reports, but this is rocking our world!
Brit Brit was videotaped browsing home pregnancy tests at Rite Aid a few days ago with paparazzo lover boy Adnan Ghalib.
Maybe she's just fucking with us????
Hopefully she's pregnant!!!!
oh herstel dan : een van de pasfoto's!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn oude foto's, kom ik na lezen van het bijhorende artikel achter. De laatste alinea:
Here are a few pictures from the last time we saw Britney Spears naked in a store, just to remind you that this isn't actually the first time she's done this. Although she has managed to take the concept of public nudity to a seriously disgusting new level.
Het eerdere verhaal:
http://www.egotastic.com/(...)ked-dont-look-002572
Snowboots onder een jeansbroekje is niet mijn idee van fashion sence..maar ik begrijp wel meer niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef milagro het volgende:
die laarsjes vind ik nu juist weer wel leuk
Van mij hoeft dat ook niet zo. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn gebrek aan opvoeding komen, heb ik vanavond geleerdquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Snowboots onder een jeansbroekje is niet mijn idee van fashion sence..maar ik begrijp wel meer niet.
Ik heb ook moeite met Uggs...die bigfoot bears die je bij vrouwen kunt vinden die zogenaamd modebewust zijn.
C'mon..
lekker belangrijk , SHE, wat fashion (senSe) voorschrijftquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Snowboots onder een jeansbroekje is niet mijn idee van fashion sence..maar ik begrijp wel meer niet.
Ik heb ook moeite met Uggs...die bigfoot bears die je bij vrouwen kunt vinden die zogenaamd modebewust zijn.
C'mon..
Ah, die heb ik dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker belangrijk , SHE, wat fashion (senSe) voorschrijft
die laarsjes zijn volgens mij ook Uggs
en dit ook, om maar on topic te blijven
[ afbeelding ]
Ik zat met Innocence ( van innocent ) in mijn hoofd, het drankje wat ik ten tijden van mijn post aan het drinken was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker belangrijk , SHE, wat fashion (senSe) voorschrijft
die laarsjes zijn volgens mij ook Uggs
en dit ook, om maar on topic te blijven
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je de extensies met touwstructuur niet hebt overgeslagen? Anders ben je geen echte groupie, sorry.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Vivi het volgende:!
Zo. Ik heb mijn haar maar weer eens donker geverfd, was geinspireerd blijkbaar
Eensch.. iedere dag is 't weer raak, gewoon echt ziekelijk en tegenstrijdig gedrag wat ik niet echt kan verklaren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef milagro het volgende:
dat kind rijdt minsten 1 keer per dag naar de buurtsuper, het tankstationwinkeltje, de drugstore om de hoek, de shoppingmall om de andere hoek, om zo af en toe heel opzichtig een item te kopen..
Nu ja, zij is gestoord, maar die "vriend" van haar, die doet er vrolijk aan mee, ja, kassa natuurlijk, dat begrijp ik wel, het zal hem verder aan zijn reet roesten wat al die bewust gezochte confrontaties met de paparazzi voor een effect heeft op BS... iemand zou hem eigenlijk eens per ongeluk het ziekenhuis in moeten slaan, nou okay, gewoon ontvoeren voor even dan, en haar dan met lollies en diadeempjes meelokken naar een gewatteerd kamertje, voor een maandje intensieve therapie en dan een paar maanden kuuroord in de bergen van Colorado of zo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:49 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Eensch.. iedere dag is 't weer raak, gewoon echt ziekelijk en tegenstrijdig gedrag wat ik niet echt kan verklaren.
Ja, die gozer kan je 't niet eens kwalijk nemen hoewel ik me wel afvraag wat ie nou eigenlijk denkt, dat ie 't mannetje is nu? En 't is al meer geopperd, waar is haar moeder of beste vriendin om haar te behoeden voor dit soort zaken? Als je je dochter iedere dag zo in 't nieuws ziet..quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, zij is gestoord, maar die "vriend" van haar, die doet er vrolijk aan mee, ja, kassa natuurlijk, dat begrijp ik wel, het zal hem verder aan zijn reet roesten wat al die bewust gezochte confrontaties met de paparazzi voor een effect heeft op BS... iemand zou hem eigenlijk eens per ongeluk het ziekenhuis in moeten slaan, nou okay, gewoon ontvoeren voor even dan, en haar dan met lollies en diadeempjes meelokken naar een gewatteerd kamertje, voor een maandje intensieve therapie en dan een paar maanden kuuroord in de bergen van Colorado of zo.
ze is 26+, hè, dus wat doe je dan als moeder?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:09 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Ja, die gozer kan je 't niet eens kwalijk nemen hoewel ik me wel afvraag wat ie nou eigenlijk denkt, dat ie 't mannetje is nu? En 't is al meer geopperd, waar is haar moeder of beste vriendin om haar te behoeden voor dit soort zaken? Als je je dochter iedere dag zo in 't nieuws ziet..
Enfin.. kostelijke tv is 't wel
ja dat meen ik ook ergens gelezen te hebben... ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
De grap is toch dat die jongen al een vriendin en kind heeft? Of was dat maar een gerucht?
Kind weet ik niet, maar vrouw klopt. Stond in het vorige topic een stukje over:quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:22 schreef DarkElf het volgende:
ja dat meen ik ook ergens gelezen te hebben... ?
quote:Adnan Ghalib’s estranged wife, AzLynn Berry and parents have been driven into hiding following the media frenzy created by the photographer’s whirlwind romance with pop trainwreck Britney Spears.
“I was chased down the street by two men in a BMW,” AzLynn tells Access Hollywood celebrity reporter Billy Bush. AzLynn is so sick of the glaring eye of the paparazzi that she has abandoned Los Angeles in search of greener pastures in Encino, California.
We’ve heard that Adnan Ghalib’s parents, who are retired from the fashion business, have moved out of their Birmingham, England home to escape the media frenzy.
The devout Muslims are said to be distraught by their son’s actions. Adnan’s kid sister, Aisha, is hiding out somewhere in London.
Dan zou ze d'r rechterhandje iig al kwijt zijn wegens het jatten van een aanstekerquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef DarkElf het volgende:
maar ja strikt leven volgens de sharia en in een boerka zou britney heus wel goed doen
ach je hebt er toch tweequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan zou ze d'r rechterhandje iig al kwijt zijn wegens het jatten van een aansteker
Je staat voor je kledingkast en denkt wat zal ik is aantrekken?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ze is echt losgeslagen.
[ afbeelding ]
''Nou, de netpanty's kan ik nog wel een keer aan. Een klein gaatje ziet niemand toch?''quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Je staat voor je kledingkast en denkt wat zal ik is aantrekken?
Bron: People (doorgaans betrouwbaar)quote:Britney's Bizarre Comments from the Shower
THURSDAY JANUARY 17, 2008 02:30 PM EST
By Mike Fleeman
Spears at Kitson, in West Hollywood Photo by: Garry Sun / BauerGriffinBritney's Bizarre Comments from the Shower | Britney Spears
During a strange radio interview with one of Britney Spears's friends on Thursday, the pop singer's voice suddenly came on the line, speaking from the shower.
"Get out, I'm naked, get out!" Spears is heard telling pal Sam Lutfi as he carries the phone toward her during an interview from her house with KIIS-FM's Ryan Seacrest.
When Lutfi asks why she's taking a shower, Spears replies: "I stink, 'cause I'm a human being. Shut the door, I'm nasty!"
The latest bizarre episode came as Lutfi was knocking down recent rumors about the pop star, including reports she's trying have a baby. Word of that started when she was seen shopping for a home pregnancy test with her paparazzo pal Adnan Ghalib.
"I don't know if they even bought one," Lutfi said. "I think they were just [expletive] around."
Lutfi said she doesn't want to get pregnant. "No, no, no, no, no, no," he said. "No, not at all." Asked if she plans to marry Ghalib, Lutfi said: "No, that's not true."
Other Voices on Phone
A recent addition to the Britney entourage, a friend of Lutfi's named Chad Hardcastle, also got on the phone to explain the impetus for their after-hours shopping trip to the Kitson boutique in West Hollywood early Thursday morning.
"Boredom," said Hardcastle.
Asked where Hardcastle fit into Spears's world, he said, "I'm still trying to figure it out myself, man. I don't really know."
Oh mijn godquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ze is iig niet zwanger.
Heeft ze nou het tasje wat ze eerst in het wit had (en al maanden als enigte tas gebruikt) nu ook in het zwart wit gekocht?!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ze is echt losgeslagen.
[ afbeelding ]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |