quote:
Op woensdag 6 februari 2008 03:01 schreef Lamonn het volgende:[..]
Gecondoleerd, of gefeliciteerd, wat het meest van toepassing is.

Niet erg on-topic, omdat een relatie in mijn huidige toestand wel het laatste is waar ik op zit te wachten, maar misschien heb ik wel wat aan je als leeftijdsdeskundige (aangezien het desbetreffende meisje 21 jaar is, meer jouw generatie zeg maar..

).
Naar aanleiding van de volgende woordwisseling, hoe groot of klein acht jij de kans dat ik ooit met 'r in bed eindig?
hey,
ik ben niet bang hoor 
maar het lijkt me idd erg leuk om een keer te gaan poolen of midgetgolven.
Ik heb het nu 2 weken even heel erg druk.
Moet deze week allemaal werkstukken inleveren, waar ik duidelijk te laat mee ben begonnen 
En volgende week heb ik tentamen week.
Ik hoop dat je het niet erg vind om het dan uit te stellen naar die week daarna. 
Ik vind wel dat je je wat minder zorgen moet maken, je hoeft niet voor mij te denken, laat dat maar aan mij over

groetjes kim
----------------------------------------
Van: Davy
Datum: 2008-01-28 00:03:30
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Ik ga ff terugkomen op dat dansen.
Heb het idee dat je nog steeds bang bent dat ik wat wil ofzo..
Andere ideetjes:
Keertje poolen (als je dat leuk vind)
Midgetgolfen (Me niet uitlachen, want ik heb het vaak gedaan en het is gewoon retecool
)
Of gewoon een keertje ergens wat drinken..
Ik zou het verder laten zitten, als je niet gezegd had dat je het altijd leuk vindt om wat gezelligs te doen.
Heb 't idee dat je nog steeds bang bent dat ik op zoek ben naar een relatie of wat dan ook, maar das echt niet zo.
Ik vind je leuk omdat ik om je moest lachen toen je zo met Targol in je maag zat en omdat je altijd zo lief klinkt aan de telefoon. (en ik vind je knap, da's waar, maar dat is alleen maar een compliment toch?
)
Ik ben niet verliefd op je, ik hoef geen relatie, en je hoeft je geen zorgen te maken voor een druk zoals je dat zei.
Groetjes, Davy
Van: Kim
Datum: 2008-01-21 17:19:10
RE: RE: RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Gelukkig maar!!
waar zou je dan willen dansen?
Datum: 2008-01-19 15:58:19
RE: RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Meer hoeft van mij ook niet, hoor.:)
Een keertje ergens gaan dansen ofzo..?
Davy
Datum: 2008-01-19 11:00:51
RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Hey,
Ik begrijp niet dat ik het nooit had gemerkt dat je me leuk vindt.
Ik denk dat ik idd niet van dat soort gevoelens over jou heb, ik heb jou ook nog nooit zo bekeken als ik eerlijk moet zijn.
Maar iets gezelligs doen vind ik altijd leuk!
Als het wel als vrienden gebeurd.
Ik kan er namelijk niet zo goed tegen als ik een soort van druk voel omdat iemand wat van mij verwacht.
Als er dan een klik is dan kijken we wel hoe het loopt.
Ik ben meer het type dat met de dag leeft 
groetjes
Datum: 2008-01-17 13:30:29
RE: RE: Niet doen hoor.
Relatie? Iew, ik bedoelde meer dat ik af en toe wat leuks zou willen doen, met iemand die ik lief en knap vind. (Ik heb een bindingsangst, da's nie normaal
)
Maar je moet echt ff eerlijker zijn.
Zeggen ik vind je erg aardig maar ik wil even geen relatie, is niet handig.
Wat je moet zeggen is, je bent een aardige gast, maar ik voel me gewoon niet aangetrokken tot je.
Is duidelijker, zijn we er meteen uit, en kan je gewoon met iemand anders aan de gang, zonder dat ik dan ga denken "heh? maar ze wilde toch ff geen vriend?"
Neem ik je ook helemaal niets kwalijk, maar dan is het net ff wat eerlijker. 
Groetjes, Davy
Datum: 2008-01-17 06:56:34
RE: Niet doen hoor.
haha, nee hoor daar ligt het niet aan
k zou nemelijk ook niet op mn vrije dag willen werken als k daar al bijna altijd zou zijn.
k bedoelde er verder niks mee.
k vind je erg aardig maar op dit moment wil ik even geen relatie, heb namelijk nog niet zo langgeleden mn relatie op een rot manier afgesloten.
k wilde jou niet negeren hoor, maar wist ff niet wat ik er op moest zeggen.
werkse, groetjes kim
Datum: 2008-01-16 22:55:51
Niet doen hoor.
Niet dat ik 't niet waarder dat je zo aardig bent om zo vroeg voor me te komen, maar nu heb ik het gevoel dat je omdat ik gezegd heb dat ik je leuk vind, je extra aardig moet zijn na je afwijzing.
Alsof ik iets slechts over je zou zeggen over je tegen John ofzo, als je dat niet doet.
Als dat niet de reden was, heb ik niets gezegd, maar denk dat absoluut niet. Zo ben ik echt niet. 
Het feit dat je je nooit ziek meldt en er altijd bent maakt je al een prima collega. 
Allereerst: ze maakt d/t fouten. Maar goed, dat maakt in bed weinig uit.
Ten tweede: 3 jaar jonger is al bijna een andere generatie hoor. Maar goed, aangezien mijn Doelgroep meestal een jaar of 3 jonger was komt het wel weer uit.
Wat deze situatie betreft: Ik weet het niet. Ik kan me niet indenken dat mensen 'zomaar' met iemand willen afspreken zonder bijbedoelingen, maar er zijn veel rare mensen op aarde. Bij mij speelt een al dan niet onmerkbare spanning vaak wel een rol, en ik heb geen idee waarom het bij anderen anders zou zijn. Aangezien ik jou geloof als je zegt dat je het in ieder geval leuk vindt moet je het in ieder geval proberen. In het slechtste geval heb je een vrij leuke avond, en in het beste geval een stuk meer.