quote:Op maandag 4 februari 2008 02:19 schreef broer het volgende:
Precies die vrolijke noot die we al tijden misten, Lamon.
Ooit wil ik nog eens een weekje Ierland te paard doen. Schijnt heel mooi te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik niet. De zoon wel, die is helemaal paardengek momenteel.
Ik maak foto's
Nooit een break gehad?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit hier ook al 8 jaar....
Jemig.......
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:19 schreef broer het volgende:
Precies die vrolijke noot die we al tijden misten, Lamon.
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 02:23 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog eens een weekje Ierland te paard doen. Schijnt heel mooi te zijn.
Ehhhh, dat weet ik niet meer, waarschijnlijk wel, paar maanden ofzoquote:
Voel je niks van.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:26 schreef Lamonn het volgende:
Gedeelde smart is halve smart.
Ik ben heel erg bang om dood te gaan. Dus ter compensatie wijs ik anderen graag op hun eigen stervelijkheid.
Het is wat morbide, maar het blijft een troost.
Grappig. Volstrekt inefficiënt en in het geval van oude schuurtjes nog totaal overbodig ook. Maar juist daarom zo leuk.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Zo zijn ze nu bezig in Galway een nieuwe estate te bouwen met allemaal dezelfde huizen. Maar op dat stuk land stond nog een derelict schuurtje, en dat schuurtje staat nu prominent te wezen tussen de splinternieuwe rijtjeshuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |