5,5, Marble, dus het valt mee. Waarvan 1 jaar over de scriptie. En ik heb nu wel een paar punten over, dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:19 schreef Marble het volgende:
Is het wel summa cum laude trouwens IR? Je hebt er immers 12 jaar of zo over gedaan dus dan verwachten we wel een hoop negens natuurlijk.
Ik hou niet zo van gek. Ik hou van saai en gewoon en slaapverwekkend. Jij ook?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:26 schreef tong80 het volgende:
Nee heeft een vette baan en is zo gek als een deur
Leuk gek
Lijkt me leuk. Wat heeft hij gestudeerd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:26 schreef tong80 het volgende:
Nee heeft een vette baan en is zo gek als een deur
Leuk gek
Weer zo'n mooi beroep waar maar al te vaak onterecht gekscherend over gesproken wordt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
En wat is ie nu, tong? Buschauffeur?
Nee alleen als ze bloedmooi zijn. Maar daar ben ik dan weer te saai voor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gek. Ik hou van saai en gewoon en slaapverwekkend. Jij ook?
Het was tongue in cheek hoor, ik hou wel van buschauffeurs. Zonder hen zou de hele economie instorten en zouden we allemaal leven zoals die savannebewoners uit Groeten Uit De Rimboe. *ril*quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:30 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Weer zso'n mooi beroep waar maar al te vaak onterecht gekscherend over gesproken wordt.
Respect voor de buschauffeurs op deze wereld.
Hij is psycholoog. En Lamon de jongen die met 10 10 slaagde op het Gym dit jaar wilde eerst busschauffeur worden voor zijn studie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Wat heeft hij gestudeerd?
Ik ga hier morgen zóóóó ontzettend spijt van krijgen. Dat ik hier post, bedoel ik.![]()
Wat is daar dan zo schaamtevol aan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Wat heeft hij gestudeerd?
Ik ga hier morgen zóóóó ontzettend spijt van krijgen. Dat ik hier post, bedoel ik.![]()
Jouw übervette topic is niet beschamend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is daar dan zo schaamtevol aan?
Die naam is wel echt helemaal verkeerd gespeld trouwens.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lange tijd niet gezien trouwens, wyccie.
Ik probeer tijdens de openingstijden te slapen. Dat lukt vandaag niet zo goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lange tijd niet gezien trouwens, wyccie.
Mijn nederige excuses daarvoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
Die naam is wel echt helemaal verkeerd gespeld trouwens.
Ja, ik zat hier de laatste tijd ook bijna nooit, maar ik post nog wel eens in TTK, en daar zie ik je ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik probeer tijdens de openingstijden te slapen. Dat lukt vandaag niet zo goed.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |