Met een contract tot medio 2009 zal dat aan het einde van het seizoen wel mee vallen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij niet komt omdat Twente de hoofdprijs gaat vragen
In welke wedstrijden heeft ie punten voor jullie gepakt dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoeveel wedstrijden van Heracles heb jij gezien dan?
Sorry hoor, maar dan kijk je echt niet naar voetbal. en loop je maar wat te zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt anders. Het enige wat ik weet is dat hij zo nu en dan goed staat te keepen als de uitslag (in het nadeel van Feyenoord) hoger kon oplopen. Afgelopen weekend bijvoorbeeld.
Noem wedstrijden aub.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan kijk je echt niet naar voetbal. en loop je maar wat te zeggen
Kom eens kijken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In welke wedstrijden heeft ie punten voor jullie gepakt dan?
Ik dacht dat hij alleen grote monsteruitslagen voorkwam
Ajax wil hem nu neem ik aan? Als ze in de zomer niets beters kunnen vinden dan Engelaar dan is het echt slecht gesteld met het scoutingbeleid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Met een contract tot medio 2009 zal dat aan het einde van het seizoen wel mee vallen.
Vitesse uit, Feyenoord - Willem pakt die een penal, Feyenoord - Sparta goede reddingen enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Noem wedstrijden aub.
Hij is sinds het vertrek van AZ naar Feyenoord nooit echt constant geweest.
Vanavond. Wordt dat je eerste wedstrijd die je dit seizoen ziet?quote:
Feyenoord-Sparta heb ik live gezien, en toen stond Timmer inderdaad wel aardig te keepen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord - Sparta goede reddingen
Precies hetzelfde is het met Stekelenburg ook.. ik denk niet dat jij zoveel wedstrijden gezien hebt dat je een oordeel kan geven als mening seizoenskaarthouder..quote:
Met het verschil dat ik Tele2 heb en Ajax toch wel extra veel volg, behalve als ik in ons stadion zit natuurlijk. Maar het blijft toch ook een mening?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Precies hetzelfde is het met Stekelenburg ook.. ik denk niet dat jij zoveel wedstrijden gezien hebt dat je een oordeel kan geven als mening seizoenskaarthouder..
Ja dat is ook zo.. en je hebt ook alle recht om dat te hebben.. alleen lijkt het mij zinloos om mensen tegen te gaan spreken wie wel week in week uit Ajax live zienquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik Tele2 heb en Ajax toch wel extra veel volg, behalve als ik in ons stadion zit natuurlijk. Maar het blijft toch ook een mening?
Maar die bekijken het dan ook door de Ajax-brilquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. en je hebt ook alle recht om dat te hebben.. alleen lijkt het mij zinloos om mensen tegen te gaan spreken wie wel week in week uit Ajax live zien
quote:Orlando Engelaar staat volgens De Telegraaf in de belangstelling van Ajax. De hoofdstedelingen versterkte zich deze transferperiode al met middenvelder Kenneth Perez. De speler van FC Twente staat nog tot medio 2009 onder contract in Enschede.
FC Twente wil hem echter onder geen enkel beding laten vertrekken. De Tukkers hopen zich met sterkhouder Engelaar in de top vijf te spelen. Door zijn niet al te lange contract lijkt een zomertransfer wel tot de mogelijkheden te behoren.
Bij een hoge bal ja, maar in deze situatie gaat deze stelling natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef MarkNMGN het volgende:
En als je uitkomt als keeper, moet je hem hebben.
Ik denk dat we allemaal hier de laatste jaren twijfels hebben gehad over Stekelenburg, maar dat hij die dit seizoen allemaal heeft weggenomen. Hij staat gewoon super te keepen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar die bekijken het dan ook door de Ajax-brilIk probeer een discussie aan te zwengelen, juist omdat ik er wat verder vanaf sta
Twee weken mee laten trainen (net als die gozer van Kozakken Boys), hem goed testen en dan een halfjaar contractje met aanbieden als alles ok is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien moet Ajax de gok maar nemen met Machael Jansen van Vitesse? Een verdediger die voor zijn hartproblemen in de belansgtelling van Ajax stond, Feyenoord zou hem nu transfervrij willen overnemen, dus waarom Ajax niet? Zoveel salaris zal hij niet vangen, dus een dure gok is het niet.
Zijn contract is gisteren ontbonden, kost Ajax dus verder niets. In mijn ogen ook meer kwaliteit dan een Wilfred Bouma of Joris Mathijsen, maar zijn fysieke gesteldheid is de grootste gok.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Twee weken mee laten trainen (net als die gozer van Kozakken Boys), hem goed testen en dan een halfjaar contractje met aanbieden als alles ok is.
Michael Jansen had het in zich om een Oranje-klant te worden, wat mij betreft is hij ook beter dan pakweg een Joris Mathijsen...
Ik zou de gok wel wagen als hij transfervrij is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |