"Omdat je hasjiesj had gesmokkeld, zit je in een Dubaise cel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, drugs meenemen naar zo'n land, dan vraag je er gewoon om hoor..
Jij gaat toch ook niet met je Ajax sjaal het f'noord home in?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vak 410 van Ajax verhuist naar zuidzijde
Geplaatst op 09-01-2008 20:33 door Daan de Vries
De sfeervakken 409 en 410 van de Amsterdam arenA zullen vanaf de ingang van komend competitie seizoen op een andere plek te bewonderen zijn. Ajax heeft ervoor gekozen het vak te verplaatsen naar de zuidzijde.
beetje laat maar dit vind ik toch wel goed nieuws. Nu nog de gracht en die gehandicapten weg achter de goal en dan heb je gewoon een goede sfeer
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, drugs meenemen naar zo'n land, dan vraag je er gewoon om hoor..
Jij gaat toch ook niet met je Ajax sjaal het f'noord home in?
Zou dat de reden zijn van het eventuele aantrekken van Engelaar? De spoeling op het middenveld is ook gering. Al ligt de prioriteit toch bij de verdediging.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Met een degelijke verdediging is het zeker een kampioenselftal, maar de spoeling is gewoon veels te dun daar.
Niet om hem nou af te zeiken hoor, vind het wel lullig. Maar dat zou ik natuurlijk ook zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , lullig voor hem , maar ook al wist hij het niet (zoals hij zelf zegt) , toch een beetje eigen schuld
Geweldig, ik heb sinds gisteravond 11 uur dikke koorts en koppijn naar ze malle moer, maargoed ga ook maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:06 schreef Noshiba het volgende:heb nog griep als de tering maar ga toch maar naar breda
De L van Langzaam?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nu snap ik die usericon van Duvelduvel
3 jaar niet gespeeld omdat hij hartproblemen had, dat klinkt toch wel ernstig. Als ik Jansen was zou ik kappen met voetbal. Dadelijk speelt die bij Ajax en gaat die van zn stokkie en heeft Van Geel het gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien moet Ajax de gok maar nemen met Machael Jansen van Vitesse? Een verdediger die voor zijn hartproblemen in de belansgtelling van Ajax stond, Feyenoord zou hem nu transfervrij willen overnemen, dus waarom Ajax niet? Zoveel salaris zal hij niet vangen, dus een dure gok is het niet.
Moeten we weer rouwen enz, dat moet we niet hebben nee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
3 jaar niet gespeeld omdat hij hartproblemen had, dat klinkt toch wel ernstig. Als ik Jansen was zou ik kappen met voetbal. Dadelijk speelt die bij Ajax en gaat die van zn stokkie en heeft Van Geel het gedaan
Als aankoop voor de breedte misschien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kruiswijk? Als we toch spelers van Groningen over willen nemen, hij is komende zomer transfervrij.
Nee, lijkt mij niet geschikt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kruiswijk? Als we toch spelers van Groningen over willen nemen, hij is komende zomer transfervrij.
RIP Ton. X voor je naam uit respect.quote:Ton Ojers per direct weg bij RTV NH
Wegens wanbeleid van de directie van RTV Noord-Holland stopt Ton Ojers met onmiddellijke ingang met zijn analyses bij het succesvolle en veelbesproken programma NH Sport op vrijdag en zondag. Ton is tot de conclusie gekomen dat hij zijn werkzaamheden niet meer kon voortzetten.
De reden voor zijn besluit is het wanbeleid van de directie. De heren Zaal en Binnendijk worden hierbij in het bijzonder genoemd.
Voor vele een vaste prik op zondag. Na een wedstrijd van Ajax, en de samenvattingen te hebben bekeken altijd afstemmen op lokale zender RTV-NH. Hier gaf local hero Ton Ojers zijn visie op het voetbal in de provincie. Altijd origineel, en met een flinke dosis humor. Ton sprak het nooit uit, maar zag Ajax altijd als ''zijn'' club! Ben je het ook niet eens met de gang van zaken, laat dan je ongenoegen blijken. Dat kan op het volgende adres :
http://www.rtvnh.nl/reacties/index.asp?forumid=68
Enkele uitspraken van Ton:
Je hebt scheidsrechters die laten zelfs een polonaise uit de hand lopen.
Over Tottenham die Urby wil hebben:
"Als ik van Geel was geweest had ik hem roeiend naar de overkant gebracht".
Matthijs: "Hij heeft 1x met het Nederlands Elftal meegedaan."
Ton: "Nee, twee keer. De eerste en de laatste keer."
De ME staat met naaldhakken en dildo's de meute weg te slaan, wat een watjes.
Zondar dat traangas was die wedstrijd ook al om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |