Dat is een seizoen. Van zomer tot zomer. In die tijd haal je de marge, die er tussen die twee en ons zit, niet in. Op de lange termijn kan je pas iets betekenen, behalve in jouw optiek: Smijten met geld en dan de dood of de gladiolen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik heb het over komende zomer.
Ik wil helemaal niet dat er met geld gesmeten wordt, ik wil wel dat er iets gebeurt. Ze gaan van het ene uiterste (miljoenen aan domme overbodige aankopen) naar het anderste uiterste (helemaal niets doen). Er is heus nog wel een tussenweg.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een seizoen. Van zomer tot zomer. In die tijd haal je de marge, die er tussen die twee en ons zit, niet in. Op de lange termijn kan je pas iets betekenen, behalve in jouw optiek: Smijten met geld en dan de dood of de gladiolen.
quote:Talentpools als overbrugging naar het nieuwe stadion
In een uitgebreid interview in Voetbal International liet algemeen directeur Gudde dat de Talent Pools en het nieuw gestarte investeringsfonds eigenlijk een overbrugging vormen tot de komst van het nieuwe stadion. 'Elk jaar dat het nieuwe stadion er niet staat is een verloren jaar voor Feyenoord. Of het 2016 is, of 2014, is voor de toekomst van deze club van levensbelang. Het heeft grote invloed op de begroting en daardoor de financiële en sportieve mogelijkheden.' Een van de manieren om die periode te overbruggen zijn in de spelersfondsen waarin investeerders participeren. Feyenoord moet dan wel afstand doen van een deel van de transferrechten en daarmee een deel van de transfersom. 'Die periode van zes tot 8 jaar moeten we zo goed mogelijk zien te overleven. We moeten wel werken met deze investeringsmodellen.'
quote:Gudde: eind van seizoen 50.000 leden
Volgens algemeen directeur Gudde hebben nu ruim 25.000 Feyenoord fans zich aangemeld als lid van Feyenoord. 'We hopen eind dit seizoen vijftigduizend leden te hebben, nu staat de teller op iets meer dan de helft. We liggen dus op schema, al vind ik dat we dit unieke plan nog beter moeten uitleggen,' zo liet Gudde weten in Voetbal International.
quote:FC Utrecht: interesse Tiendalli heel serieus
FC Utrecht technisch directeur Piet Buter heeft in Voetbal International laten weten dat de interesse van FC Utrecht in Tiendalli heel serieus is. 'Dwight kan volgens ons niet alleen uit de voeten als rechtsback, maar ook als controlerende of rechtermiddenvelder. Mochten er op die posities tussentijds spelers vertrekken, dan is Dwight een van de alternatieven.'
quote:Van Marwijk maakt zich zorgen om Sahin
Bert van Marwijk heeft in Voetbal International laten weten zich zorgen te maken om Nuri Sahin. Hij is de laatste weken ver terug gevallen in niveau. De Feyenoord coach overweegt nu hem een paar weken rust te geven. 'Het lijkt wel dat Nuri soms een beetje blokkeert. Ik heb er met hem over gesproken. Fysiek is hij fit, maar als voetballer moet je ook mentaal in orde zijn. Ik vind het overigens niet gek. Nuri is pas 19, speelt nu elke week op een hoog niveau, dus dan heb je de kans dat een jonge voetballer zoals hij een terugslag krijgt. [...] Met Nuri komt alles goed, hij heeft grote kwaliteiten, alleen moeten we nu kijken naar wat voor hem het beste is.'
Nog niet. Ben wel van plan mezelf in het voorjaar aan te melden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben er geen lid van, jullie wel ?
jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben er geen lid van, jullie wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |