Hij komt toch ooit wel terug lijkt mij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Omdat die tot nader order geblesseerd is misschien..
niet als hij revalideert met Vinckenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij komt toch ooit wel terug lijkt mij.
Ik mag het wel hopen voor de mensen die zich hebben aangemeld in de talenten pool..quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij komt toch ooit wel terug lijkt mij.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
niet als hij revalideert met Vincken
Ja, maar die is geblesseerd en die opstellingen waren voor aankomende vrijdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:51 schreef TC03 het volgende:
Waarom oppert hier niemand 4-4-2 met Slory/Makaay? Lijkt mij nog steeds de beste optie.
Mijn post boven jou is niet bedoelt om de Guzman te bekritiseren horen hoor. Ik zei alleen dat als hij weggaat komende zomer, dat dan Bradley een goede vervanger kan zijn. Bradley heeft daarnaast meer loopvermogen dan de Guzman en dat is in ons geval niet ongunstig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:44 schreef yvette1982 het volgende:
Wat een gezeik over Guzman. Die jongen is een supertalent en heeft vooral dit seizoen erg veel rendement. Er zijn weinig spelers van die leeftijd die zo goed zijn. Hij is nu al een topper en het zal absoluut een speler worden voor een internationale topclub. Dit soort gasten moeten we koesteren ipv bekritiseren.
Met een sterke verdedigende middenvelder achter hem die het vuile werk opknapt komt hij denk ik beter tot z'n recht en zal hij contanter spelen..quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef De.Kromme het volgende:
Engelaar waarschijnlijk naar Ajax dus. Feyenoord mag de zomer wel heeeeel hard z'n best doen om PSV en Ajax bij te houden.
Hou nou eens je hoofd!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef De.Kromme het volgende:
Engelaar waarschijnlijk naar Ajax dus. Feyenoord mag de zomer wel heeeeel hard z'n best doen om PSV en Ajax bij te houden.
Feijenoord loopt al ver achter op die twee, waar hebben we het over...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:40 schreef De.Kromme het volgende:
Dacht dat ze daar verandering in wilden brengen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord loopt al ver achter op die twee, waar hebben we het over...
Loopt niet zo te zwammen man!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Maar nee, ze zijn bij ons liever bezig met half afgekeurde hartpatienten van Vitesse.
Dat lukt ook in een seizoen. Denk na.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef De.Kromme het volgende:
Dacht dat ze daar verandering in wilden brengen.
ja, dat zekerquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Met een sterke verdedigende middenvelder achter hem die het vuile werk opknapt komt hij denk ik beter tot z'n recht en zal hij contanter spelen..
Dat kan hij niet, dus dat hoef je ook niet van hem te verwachten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat lukt ook in een seizoen. Denk na.
Zeg ik dat dan? Ik heb het over komende zomer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat lukt ook in een seizoen. Denk na.
Moet jij nodig zeggen, debielquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kan hij niet, dus dat hoef je ook niet van hem te verwachten.
Yeah right, en Vincken speelt volgend jaar 32 wedstrijdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag hopen dat Jansen op de laatste dag de titel voor ons wint alleen maar om jou bek te snoeren Kromme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |