Ik hoop het weekend van 1 maart over te gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:11 schreef phluphy het volgende:
Wat een tempo nog steeds! Tof, dat je zoveel hulp hebt.![]()
Ik schrik wel van je to-do lijst. Hoe lang denk je hierover te gaan doen
Dan is dit topic: Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 8 misschien ook wat voor jou!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:14 schreef Colin1985 het volgende:
Leuk zeg, zo'n klustopic! Ik zit nog niet zo lang op Fok. Wij zijn ook bezig met het kopen van ons eerste huis, dus ik ga dit topic zeker in de gaten houden! Ook erg leerzaam om het allemaal te zien zo en wat je zoal kunt tegenkomen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef phluphy het volgende:
Dat lijkt wel haalbaar inderdaad. Ik was even bang dat je "over een week" zou zeggen.
Dit muurtje was ooit een echte muur. Vroeger waren het een aparte kamer, aparte keuken en nog een hal. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe klein en bekrompen dat moet zijn geweestquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:20 schreef BabblingBrook het volgende:
Het vliegt eruit. Wat bezielde de mensen voor je om een muurtje tussen de woonkamer en de keuken te maken? :S tevens tvp
Het wordt idd steeds een beetje meer. Zal dus goed het budget in de gaten moeten houden om nog uit te komenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:20 schreef phluphy het volgende:
Goeie genade wat een klus. Het wordt steeds erger! (In de zin van méér).![]()
Ik zou al helemaal wanhopig zijn geworden, maar ja, nu ben ik ook geen klusser. Knap hoor, hoe jullie het allemaal aanpakken.![]()
Jammer dat je nu niet meer zo zult opschieten!
Is dat nou een krachtgroep die ze gebruikt hebben in plaats van drie afzonderlijke groepen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Dash-X het volgende:
Nou toen even de meterkast grondig bekeken.. En natuurlijk geconstateerd dat het echt een enorm zooitje is. Voor d kenners (vonkie) onder ons :
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze om kosten te besparen maar gewoon 1 kleur installatiedraad gebruikt.quote:... Het vreemde is ook dat in die doos 3 blauwe draden uitkomen..
We gaan inderdaad wel wat veranderen hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef naaa het volgende:
[..]
Is dat nou een krachtgroep die ze gebruikt hebben in plaats van drie afzonderlijke groepen?![]()
De blauwe draden samen in een wikki-wakki lasklem en op de aardrail? Één woord: Nee.![]()
[..]
Volgens mij hebben ze om kosten te besparen maar gewoon 1 kleur installatiedraad gebruikt.
Het beste is dus alles verwijderen, en vanaf de meterkast opnieuw op te bouwen.
En natuurlijk gelijk in de groepenkast aardlekautomaten nemen en een hoofdschakelaar, en al het schakelmateriaal geaard.
Ik hoop op 1 maart te verhuizenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn god, wat een werk! Wanneer denk je dat je alles gaat afronden? Mooi om te zien hoe alles vordert. Vooral die open haard die nu weg is is een hele verandering...
Het is nog een hele maand maar er gebeurd wel veel binnenkort. Vanaf 1 februari komt de stucer en 13 februari komt de keuken. de 2 of 3 weken daarna zijn de afwerking. Desnoods ga ik er later in. Maarja.. als eenmaal alles bewoonbaar is wil je er toch graag inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:15 schreef leonieke het volgende:
Man, wat zal 1 maart er aan dit tempo vlug zijnOf heb je niet de indruk dat de tijd gewoon vliegt?
![]()
Mooi badkamermeubel trouwensHelemaal mijn stijl: sober en rechtlijnig
Dus de Formido Dash-X ? ^^quote:Jolene! zegt:
hey Fe2O3
Anthony - Blue back && shoulders, we had fun last night zegt:
Middag
Jolene! zegt:
kun je me heeeeeeeeeeeeel ff een pleziertje doen?
Jolene! zegt:
heel kleintje
Anthony - Blue back && shoulders, we had fun last night zegt:
Hmmm ?
Jolene! zegt:
Dash's eerste woning en verbouwing
Jolene! zegt:
in deze draad
Jolene! zegt:
onderaan
Jolene! zegt:
laat die kerel een badkamermeubel zien dattie heeft besteld