Jullie hebben nog wat tegoed van gisteren en natuurlijk ook alles van vandaag
Gisteren hebben we niet enorm veel gedaan. Het laminaat op de slaapkamer eruit gehaald
![]()
En alles naar beneden gebracht
![]()
Ook is het muurtje in de badkamer gesneuveld
![]()
Ook heeft moeder met vriendin het nodige geschuurd. Ook hebben we bij de bouwmarkt wat spullen ingeslagen. Dit heeft allemaal wat tijd gekost en we waren al laat begonnen omdat we ons bed niet uit konden

Voor vandaag stond er meer op de planning. Pappa Dash had vrijgenomen en meen oom kwam ook nog even twee uurtjes de handen uit de mouwen steken.
We zijn smorgens begonnen met puin laden op de aanhanger. In totaal hebben we vandaag 3 volle aanhangwagens naar de stort gebracht. Alle keukenkastjes op het aanrechtblad na (die hangt nog voor de wasbak) zijn verdwenen.
Boven is mams verder gegaan met de resten behang afsteken. Er gaat gestuct worden dus alle restjes moeten eraf. Wat een karwei! Is dus ook nog niet helemaal klaar. Pa heeft er voor gezorgt dat we wat licht hebben in de woonkamer en hallen. Ze hadden bijna alle draden gewoon afgeknipt. We moesten dus fittinkjes met kroonsteenjes hieraan bevestigen om wat voor elkaar te krijgen

Van 1 punt in het plafond wat zo'n afdekdoosje had hebben we de schakelaar nog niet kunnen vinden... Het vreemde is ook dat in die doos 3 blauwe draden uitkomen..
Nou toen even de meterkast grondig bekeken.. En natuurlijk geconstateerd dat het echt een enorm zooitje is. Voor d kenners (vonkie) onder ons :
![]()
Dit kwam ik nog tegen tussen twee keukenkastjes
![]()
Toen mijn oom aankwam toen ging het hard met de openhaart
![]()
Wat een puinhoop kwam daar vanaf

Ook wat asbestplaten die we voorzichtig in zakken hebben gedaan (speciaal gehaald bij de stort) en die gaan daar morgen ook weg.
Owja.. heb een open haart te koop voor de liefhebber
Hier issie dus helemaal weg. Op de achtergrond zie je ook dat de keuken foetsie is.
![]()
![]()
De openhaart heeft wel wat gaten in de vloer achter gelaten waar geen hout ligt. Dat moeten we dus nog even afdichten. Ook de muur moeten we een beetje egaal maken zodat de stucer er z'n gang kan gaan.
Morgen gaan alle vloeren beneden eruit. Mijn huidige buurman en oom komen gezellig de handjes uit de mouwen steken. Vriendinlief gaat verder met de behangresten. Ik verwacht morgen dus ook wel weer wat meters te gaan maken.
Zondag gaan we een plan maken voor nieuwe groepen , afvoeren en alle wancontactdozen. Deze moeten allemaal naar onderin de muur verhuizen. We moeten dus volgende week het nodige gaan frezen.
En nu een biertje en ff relaxen