Ach.... hier heb je er minstens 1 per vierkante kilometer.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef katerwater het volgende:
Toch 1 voordeel aan leven in Engeland
In Amerika neemt het aantal Starbucks-filialen rap af terwijl ze hier als paddenstoelen uit de grond schieten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Colonia het volgende:
Ik woon in Keulen en hier hebben we 8 (!) vestigingen van Starbucks, waarvan sommige maar op 250 meter afstand van elkaar! Als de rij voor de kassa te lang is kan ik dus zelfs even naar de volgende lopen!!
Starbucks ziet EMEA juist als groeimarkt en zet daarom in die regio in op groeiquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Amerika neemt het aantal Starbucks-filialen rap af terwijl ze hier als paddenstoelen uit de grond schieten?
Over geldverkwisting gesproken.![]()
De dag dat ze definitief kapot gaan zal ik uitgebreid feestvieren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:28 schreef katerwater het volgende:
Starbucks maakt verlies in de US, te wijten aan de economische situatie.
Dan maar naar europa, dachten ze.
Die beslissing was al genomen voordat het economisch zo slecht gingquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:28 schreef katerwater het volgende:
Starbucks maakt verlies in de US, te wijten aan de economische situatie.
Dan maar naar europa, dachten ze.
Starbucks verkoop veeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeel meer dan alleen simpele koffie natuurlijk hequote:Op zondag 16 november 2008 12:54 schreef JaneM het volgende:
Starbucks, leuk toen ik in Chicago/New york was waar koffie over het algemeen een slappe bak bocht is. Maar hier in Nederland feestvieren omdat Starbucks er komt geeft aan dat je niets anders dan Senseo hebt gedronken in je koffie drinkende leven
Nou ja, Starbucks merkte wel dat de verkoopcijfers in Noord-Amerika al een tijdje daalden.quote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die beslissing was al genomen voordat het economisch zo slecht ging
Gelukkig kunnen we dat in Nederland gewoon thuis.quote:Op maandag 17 november 2008 17:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Starbucks verkoop veeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeel meer dan alleen simpele koffie natuurlijk he
Bovendien is de hele sfeer erg prettig, maar dat ligt meer aan amerikanen. In NL zal't wel niet zo'n sfeer creeëren als in de VS. Kan me nog herinneren dat ik een vader met z'n zoon Monopoly zag spelen in de Starbucks op een zondagmiddag. Fan-tas-tisch!
Nou, fan-tas-tisch hoorquote:Op maandag 17 november 2008 17:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Starbucks verkoop veeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeel meer dan alleen simpele koffie natuurlijk he
Bovendien is de hele sfeer erg prettig, maar dat ligt meer aan amerikanen. In NL zal't wel niet zo'n sfeer creeëren als in de VS. Kan me nog herinneren dat ik een vader met z'n zoon Monopoly zag spelen in de Starbucks op een zondagmiddag. Fan-tas-tisch!
echt he..beetje Mart Smeets-achtigquote:Op maandag 23 februari 2009 00:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Nou, fan-tas-tisch hoor. Anders overdrijf je ff niet.
Tsja, het is inderdaad maar wat je fijn vindtquote:Op maandag 23 februari 2009 07:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat mij wel opviel bij Starbucks in Los Angeles is dat ze daar goed klantgericht bezig zijn. Wanneer je koffie nog gezet/gemaakt moet worden dan vragen ze naar je naam en roepen je vervolgens wanneer je koffie klaar is. Vond ik wel leuk. Ook gewoon interesse die ze tonen in de klant. Goed, Amerikanen smullen ervan; daar zijn Nederlanders dan weer te nuchter voor
Ligt niet aan de amerikanen hoor, Australie en NZ was ook relaxquote:Op maandag 17 november 2008 17:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van mij ook wel, daar kom ik nog wel regelmatigquote:Op zondag 22 februari 2009 22:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
D'r mag er van mij best 1 in Enschede komen
Kloptquote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ligt niet aan de amerikanen hoor, Australie en NZ was ook relax
Het grappig was.. daar ging ik naar de starbuck om lekker te chillen, koffie, boek erbij.
Hier in Nederland zou ik dat niet zo snel doen.
Ik deed dat nog wel eens toen ik nog via Schiphol reisdequote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ligt niet aan de amerikanen hoor, Australie en NZ was ook relax
Het grappig was.. daar ging ik naar de starbuck om lekker te chillen, koffie, boek erbij.
Hier in Nederland zou ik dat niet zo snel doen.
Dude, Aken ligt om de hoek, dan kun je daar toch heen? Doe ik ook hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:05 schreef tevebe het volgende:
Dat ze ook maar Starbucks in Maastricht openen. Dan heb ik er ook wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |