Hehe hoelaat? Ik was er ookquote:Op woensdag 12 november 2008 20:15 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom is dit topic dood?![]()
Vandaag even op en neer geweest naar Schiphol voor een heerlijke Caramel Machiato!
Bekers zijn nu in kerstuitvoering!![]()
[ afbeelding ]
woonplaats: Capelle aan den IJsselquote:Op woensdag 12 november 2008 20:15 schreef Lauriette91 het volgende:
Vandaag even op en neer geweest naar Schiphol voor een heerlijke Caramel Machiato!
April '09 : Centraal station Amsterdamquote:Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef maartena het volgende:
Zijn er intussen al wat meer open buiten Schiphol? Zouden ze niet op de grote stations opengaan etc?
Nu Rotterdam nogquote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef jmac het volgende:
[..]
April '09 : Centraal station Amsterdam
Ehm, 1.5 uur heen, 1.5 uur terug.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje teveel van het goede?
Liever niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef jmac het volgende:
[..]
April '09 : Centraal station Amsterdam
Goedkope rommel die veel te duur verkocht wordt, maar waar alle breezersletjes voor in de rij staan waardoor de echte goede ondernemers over de kop gaan.quote:
en voor chocomel ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef Blik het volgende:
Heb op het vliegveld van Heathrow een normale koffie op, maar die was echt totaal niet te zuipen. Voor een fatsoenlijke normale koffie hoef je in ieder geval niet naar de Starbucks
Je gaat op en neer naar schiphol voor de starbucks?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:15 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom is dit topic dood?![]()
Bekers zijn nu in kerstuitvoering!![]()
[ afbeelding ]
Feest, net als McDonnalds dus. Hier in rotterdam hebben we een vierkantje van ongeveer 500 bij 500 meter, en daar vind je er in ieder geval 4. En wordt iemand daar gelukkig van? Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Colonia het volgende:
Ik woon in Keulen en hier hebben we 8 (!) vestigingen van Starbucks, waarvan sommige maar op 250 meter afstand van elkaar! Als de rij voor de kassa te lang is kan ik dus zelfs even naar de volgende lopen!!
Plus het feit dat ik ook serieus ziek raak van de haast exponentiële groei van Amerikaanse koffiehuisjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goedkope rommel die veel te duur verkocht wordt, maar waar alle breezersletjes voor in de rij staan waardoor de echte goede ondernemers over de kop gaan.
Daarom niet
Koop vieze, goedkope karamelsiroop. Zet 1 klein kopje koffie, 1 klein kopje chocomel, en gooi deze drie bij elkaar in een grote mok. Et voila.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef Chloe- het volgende:
Caramel macciatto!
Laat die starbucks maar komen !!
Noem je me nou een breezer?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goedkope rommel die veel te duur verkocht wordt, maar waar alle breezersletjes voor in de rij staan waardoor de echte goede ondernemers over de kop gaan.
Daarom niet
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je gaat op en neer naar schiphol voor de starbucks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |