Ik denk dat ie daar wel heel snel te vinden is inderdaad.quote:
De eerste hier op Amsterdam Centraal!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar wel heel snel te vinden is inderdaad.
Nou, geweldig. Nog een grote keten die een smakeloos kunstmatig massaproduct aan den kuddedieren weet te slijten.quote:
Doe eerst maar een fatsonlijk CS in Arnhemquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doe er ook maar een op Arnhem CS
Jij hebt zeker nog nooit een Frappucino Banana Java Chip gedronkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou, geweldig. Nog een grote keten die een smakeloos kunstmatig massaproduct aan den kuddedieren weet te slijten.
[insert any product] aangelengd met siroop voor een veelstehoog bedrag... nee, bedankt
Doen we toch ook gewoon een 'tijdelijke' Starbucksquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe eerst maar een fatsonlijk CS in Arnhem
Ik denk eerlijk gezegd dat juist degene die nooit een bakkie bij de Starbucks hebben gedaan erover zeiken!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die Starbuckszeggen hebben het volgens mij nog eens nooit gehad.
Ze zeggen het gewoon omdat het cool is ofzo.
Die bij de Arc de Triomph is mooi, zit in zo'n klein overdekt winkelstraatje met veels te dure spullenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vorige week was ik in Parijs, en daar hadden ze ook behoorlijk wat filialenVond ik niet erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |