abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56786933
quote:
Op zondag 17 februari 2008 09:57 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielen

Deze keer maar weer een kale bak, maar wel lekker snel
Jammer van deze keuze imo, zoveel moois te krijgen en dan voor de kleine BMW gaan.

Nou ja als jij er maar blij mee bent!
pi_56787171
Sportieve keuze!

Neem echter alsjeblieft geen automaat!
pi_56787258
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef supercharger het volgende:
Sportieve keuze!

Die BMW automaat schijnt sowieso niet zo goed te werken in stadsverkeer dacht ik.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56787309
quote:
Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jammer van deze keuze imo, zoveel moois te krijgen en dan voor de kleine BMW gaan.

Nou ja als jij er maar blij mee bent!
Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.
Een kale 5 of A6 met een 4-cilinder 2.0 liter diesel is minder spannend. Toch?
pi_56787317
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef supercharger het volgende:
Sportieve keuze!

Ik neem de 6-bak handschakel.. Lekker roeren in de bak
  zondag 17 februari 2008 @ 11:36:19 #131
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_56787630
Bah bah, wat is TS een triest figuur zeg .

Niks mis met informeren over de keuze tussen een paar mooie auto's, maar voelt zich overal te goed voor. Dit terwijl TS in zijn echte leven waarschijnlijk niet veel vrienden heeft, aangezien deze het zelfs nodig vindt om op een foto in fotoboek nog even te vermelden dat t 'bij ons Gooimeer' is etc.

Ja, ik noem je oppervlakkig en geloof me, dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat je werk en carriere belangrijk vindt. Alleen da manier waarop je dat naar buiten brengt.

Maar goed, ben blij dat ik niet zoveel van die ballen met kleine pikkies ken.

Zo, nu ben ik mijn gal ook weer kwijt, toch nog iets van waarde bereikt in je leven!

(oh, en draaijer, wees maar niet bang dat ik jaloers op je ben hoor, ik verzeker je dat het niet zo is! )
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_56787997
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:11 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.
als je dan 6 cilinders wilt, ga dan voor de A4 3.0TDI... 233 pk, 450 nm, en met een kleine aanpassing 245 pk, met 530 Nm ...

En ja, die rijd ik, en ja, ik vond hem veul fijner dan de drie.... puur op ruimte, afwerking, en afgifte van het motorvermogen. Oh, en de 4wd
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  zondag 17 februari 2008 @ 14:48:36 #133
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_56791333
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:36 schreef Domai het volgende:

Niks mis met informeren over de keuze tussen een paar mooie auto's, maar voelt zich overal te goed voor. Dit terwijl TS in zijn echte leven waarschijnlijk niet veel vrienden heeft, aangezien deze het zelfs nodig vindt om op een foto in fotoboek nog even te vermelden dat t 'bij ons Gooimeer' is etc.

Ja, ik noem je oppervlakkig en geloof me, dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat je werk en carriere belangrijk vindt. Alleen da manier waarop je dat naar buiten brengt.

Zo, nu ben ik mijn gal ook weer kwijt, toch nog iets van waarde bereikt in je leven!

(oh, en draaijer, wees maar niet bang dat ik jaloers op je ben hoor, ik verzeker je dat het niet zo is! )
Wie heeft deze lowlife hier eigenlijk uitgenodigd?

OT: mooie kar!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_56793980
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:36 schreef Domai het volgende:

Ha ha ha, wat heerlijk. Wat kan jij jezelf tegenspreken. Lees mijn signature.. Ik sluit me bij je aan puber..

Jij gebruikt het afschieten van een ander om het zo voor jezelf goed te praten dat je nog helemaal niks bereikt hebt in het leven. Waarschijnlijk geef je daar dan ook anderen de schuld van.. Chapeau and have fun
pi_56794009
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:59 schreef joeltje het volgende:

[..]

als je dan 6 cilinders wilt, ga dan voor de A4 3.0TDI... 233 pk, 450 nm, en met een kleine aanpassing 245 pk, met 530 Nm ...

En ja, die rijd ik, en ja, ik vond hem veul fijner dan de drie.... puur op ruimte, afwerking, en afgifte van het motorvermogen. Oh, en de 4wd
Dat ben ik helemaal met je eens. De nieuwe A4 vind ik veeeeeeeeeeeel mooier. Ik ben ook meer een Audi dan een BMW rijder, echter kan ik nu met mazzel en geluk de dikke 3 rijden. Die past normaal niet in mijn categorie en is nu een aanbieding.. Vandaar de keuze..

de 3 heeft 230 pk en 490 NM en helaas 2 wiel aangedreven. Maar goed. Wel de juiste wielen
pi_56794388
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:11 schreef draaijer het volgende:

[..]

Maar een A4 station met een 3.0l diesel is imo wel veel spannender.....
pi_56795469
quote:
Op zondag 17 februari 2008 09:57 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielen

Deze keer maar weer een kale bak, maar wel lekker snel
Mooie bak! 330D zal inderdaad lekker snel zijn.
  zondag 17 februari 2008 @ 21:41:21 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56801458
Verstandig. Gewoon voor BMW.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56802064
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef draaijer het volgende:
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe de achterwiel aandrijving dit geweld op de weg zal houden. Een auto met 200+ pk op de voorwielen vind ik niks
Maak je daar maar geen zorgen over
pi_56857459
Als ik jou was zou ik gewoon bij Audi blijven:

A4-pakezel flink gegroeid

Het meest opvallende cijfer is toch wel de lengte: met z’n 4,70 meter is de A4 Avant precies 12 centimeter gegroeid ten opzichte van het uitgaande model. Hierdoor heeft de auto volgens Audi de grootste bagageruimte uit z’n klasse. De inhoud bedraagt 490 liter of met neergeklapte achterbank 1430 liter.

Er zijn ook twee dieselopties: ten eerste een 2,0-liter viercilinder met 143 pk. Deze is goed voor een sprint van 0 tot 100 kilometer per uur in 9,7 seconden en een topsnelheid van 208 kilometer per uur. De topdiesel is een 3,0-liter zescilinder met 240 pk. Deze sprint in 6,3 seconden naar de honderd. Iets later volgt er een 170 pk sterke 2,0-liter TDI. Die is goed voor een topsnelheid van 222 kilometer per uur en een stoplichtsprint in 8,6 seconden.

De verkoop van de A4 Avant start vlak na de Autosalon van Genève (4 maart).

Dit wordt jou nieuw auto!!! Een volvo kan hier nooit aan tippen!
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:28:09 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56857519
Wat een geile bak
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_56857690
Audi
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:51:31 #143
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_56857892
Die kleur is ook geyl! Beter dan dat zwart en grijs!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:52:00 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56857899
Als hij die BMW al gereden heeft hoeft hij geen Audi meer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:57:47 #145
117895 matthendriks
pi_56857996
BMW is altijd zo 'schreeuwerig'. Het rijdt wel prima en sportief, maar of je er nou in gezien wilt worden...
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:00:16 #146
117895 matthendriks
pi_56858054
Lexus is wellicht ook een optie? De IS is een prachtige wagen!

http://www.lexus.nl/lexus(...)y/gallery/images.asp
pi_56858270
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:52 schreef XL het volgende:
Als hij die BMW al gereden heeft hoeft hij geen Audi meer.
Gelukkig is dat heel persoonlijk. Ik prefereerd persoonlijk de Audi boven BMW en beide boven Mercedes of Volvo
pi_56858615
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef draaijer het volgende:
All,

Nu is onze lease lijst helaas erg beperkt wat merken betreft namelijk :

• Audi
  • BMW
  • Peugeot
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen
  • Volvo
  • quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wij mogen geen dealer uitzoeken en wij mogen niet zelf onderhandelen.

Een auto hoort bij mijn functie, maar gezien ik ca. 35k per jaar cruise maakt het niet uit voor ons bedrijf. Ik mag dus kiezen benzine of diesel.
    Dus meneer werkt voor Randstad of voor een van haar dochter maatschappijen..
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
    pi_56861879
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 13:25 schreef Adolecens het volgende:

[..]

[..]

Dus meneer werkt voor Randstad of voor een van haar dochter maatschappijen..
    Dit soort voorwaarden hebben heeeeeeeel veeeeeeeel bedrijven....
    pi_56862340
    Mooi voor BMW gaan die achterwiel aandrijving is juist leuk.

Ik heb ook getwijfeld tussen audi en BMW en voor bmw gekozen om 2 redenen. De levertijd van audi is 2 tot 3 maanden langer! (hier in belgie) en dat stuur van audi..... dat vind ik nou echt enorm lelijk!
    Als weinig helpt, help veel meer.
    Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')