abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56059725
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook ja.. Heb je een dergelijk leasebedrag te besteden, volgens profiel is TS zelfstandig ondernemer, en dan ga je hier op een forum vragen wat je moet doen.

Een Volvo V70 die rijdt als een Amerikaan? Kan me er weinig bij voorstellen eerlijk gezegd, hoe kom je aan die info TS? Dus bel gewoon dealers in de buurt op en ga als de bliksem rijden in die hokken, dan weet je tenminste waar je over praat. Daarna kun je kijken welke opties overblijven en kun je met de prijs- en accessoirelijst in de hand het totaalpakket gaan vergelijken.
[..]

Is het nou zo behelpen in dat ding dan? Of heb je echt maar nét voldoende budget om een auto in die klasse te rijden, zodat je daarom de meest kale uitvoering moet nemen met de meest lichte motor? Eventueel kun je ook voor een benzine-uitvoering gaan, dat scheelt waarschijnlijk in de aanschafprijs. Daarvoor in de plaats kun je wellicht een luxere uitrusting kiezen.

Ps: neem liever de 2,7 of 3,0 TDI ipv de 2,5. Die schijnen goedkoper te zijn in onderhoud
Ehm, ik was zelfstanding ondernemer. Ik werk nu al een aantal jaar bij een Amerikaanse organisatie.
En ja, het budget is zo weinig dat ik maar net genoeg geld heb voor een kale 5 of A6.
Het bedrag is Euro 1290,- per maand incl brandstof
35k per jaar en een contract van 4 jaar

benzine is leuk voor de bijtelling, maar dan kan je echt geen 6-cilinder rijden kan ik je melden.
Hoe kom je nou aan een 2.5 Tdi. Volgens mij heeft de A4 alleen een 2.7 en een 3.0 Tdi als 6 cilinders
pi_56059781
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef XL het volgende:
De Audi wil je niet dood in gevonden worden. Punt. De BMW wil je full options... dus in de drie serie. De drie touring met dikke diesel is onwijs vet, maar heeft net zo weinig ruimte als de sedan. De Volvo V70 is mooi, maar niet half zo mooi als en bij mijn leasemaatschappij minder voordelig dan de veel gavere nieuwe Volvo XC70.

Tadaa, keuze gemaakt. Geen dank.

Skoda, Peugot, Volkswagen is alleen leuk als je op lage bijtelling kickt.
Audi vind ik een nette bak. BMW is na 4 jaar odinair en heeft altijd aparte lui achter het wiel en een Volvo is burgelijk.. Zo -> alle voor oordelen voorbij en klaar..
XC70 is helaas te duur. Vind het best een aardige bak, maar het evenwichtspunt is te hoog
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:24:29 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56059889
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef draaijer het volgende:

[..]

Audi vind ik een nette bak. BMW is na 4 jaar odinair en heeft altijd aparte lui achter het wiel en een Volvo is burgelijk.. Zo -> alle voor oordelen voorbij en klaar..
XC70 is helaas te duur. Vind het best een aardige bak, maar het evenwichtspunt is te hoog
Als je uit een Audi komt rijdt een Volvo als een traktor. Dat is waar. BMW is pas na 8 jaar ordinair. De eerste periode na lease is hij nog steeds te duur als 'turkenbak'. Dat die BMW's er nog enigzins jong uitzien was gewoon het goede design destijds.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56059993
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:13 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik hou wel van wat luxe.. ha ha ha iedereen die ik spreek vindt de nieuwe kont minder mooi. Ik vind 'm echt veel mooier. Ook met die ledjes.. yum yum

Ik wil gewoon graag weer xenon
Tevens wil ik leer en mijn schatje verwarming. Dus ik denk de 2.4D summum mijn voorkeur geniet. Maar die is volgens mij net Euro 5, per maand te duur
Xenon had ik er ook graag opgehad inderdaad
Maar leer en stoelverwarming zit in deze ook

En ja een volvo burgerlijk, wordt gezegd inderdaad. Misschien heb ik daardoor de dakrails eraf gelaten en dat gave spoilertje achterop laten zetten

Maargoed na deze week gaat hij over na me pa . Heb hem een jaartje gereden omdat die van hem er pas nu uitging. Dus ik mocht weer iets anders uitkiezen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_56062263
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ehm, ik was zelfstanding ondernemer. Ik werk nu al een aantal jaar bij een Amerikaanse organisatie.
En ja, het budget is zo weinig dat ik maar net genoeg geld heb voor een kale 5 of A6.
Het bedrag is Euro 1290,- per maand incl brandstof
35k per jaar en een contract van 4 jaar

benzine is leuk voor de bijtelling, maar dan kan je echt geen 6-cilinder rijden kan ik je melden.
Hoe kom je nou aan een 2.5 Tdi. Volgens mij heeft de A4 alleen een 2.7 en een 3.0 Tdi als 6 cilinders
Ok, duidelijk!

Maargoed, die 2,5 is er dus zelfs al uit. Kan je daar namelijk hele verhalen over vertellen, afkomstig van een medewerker van een Audi-dealer..

Zou persoonlijk dan denk ik ook voor een dikke A4 gaan ipv een kale A6.
pi_56153597
Hmm, vandaag heb ik proefgereden in de Nieuwe Audi A4 2.7 TDi met automaat.. Dat is toch eigenlijk wel een vreselijk lekkere bak. Xenon, leer, navi, achteruit rij camera etc.. Echt helemaal klaar.
Ik heb een klein uurtje in gereden, maar ik moet zeggen die rijdt eigenlijk heeeeeel erg lekker. Het geluid van de 6-cilinder is erg mooi. Hij is stiller dan mijn vorige A4 benzine..

Bevalt er goed, maar ik moet nog even wennen aan de afmetingen. Ik had de V70 als voorkeur in mijn hoofd.. Hmm nu nog maar even de V70 proberen
pi_56165669
Ik zou voor de Volvo gaan of de Audi gaan.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:12:12 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56166597
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:51 schreef draaijer het volgende:
Hmm, vandaag heb ik proefgereden in de Nieuwe Audi A4 2.7 TDi met automaat.. Dat is toch eigenlijk wel een vreselijk lekkere bak. Xenon, leer, navi, achteruit rij camera etc.. Echt helemaal klaar.
Ik heb een klein uurtje in gereden, maar ik moet zeggen die rijdt eigenlijk heeeeeel erg lekker. Het geluid van de 6-cilinder is erg mooi. Hij is stiller dan mijn vorige A4 benzine..

Bevalt er goed, maar ik moet nog even wennen aan de afmetingen. Ik had de V70 als voorkeur in mijn hoofd.. Hmm nu nog maar even de V70 proberen
Als je bijstelt naar een klasse lager moet je natuurlijk wel de uitgeruste BMW 3 een kans geven tegen je geliefde Audi.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56166833
De nieuwe A4 (bijvoorkeur 6 cilinder diesel) of de V70 D5, als benzine ook mag een V70 3.2.
V10
pi_56169451
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef XL het volgende:
De Audi wil je niet dood in gevonden worden. Punt.
Wat is er mis met audi dan? als ik vrij mocht kiezen uit deze 3 merken nam ik zeker de audi.

Maar als ik op gezin zou kijken zou ik gaan voor de volvo. Nummer 1 in veiligheid.
  zondag 20 januari 2008 @ 02:00:19 #61
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_56169811
Een A6 2.0 TDI Pro-Line is toch niet slecht aangekleed?

Daarnaast is de nieuwe A4 natuurlijk wel supergaaf. En mocht dat niet doorgaan, voor de Volvo gaan.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56170261
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef floris.exe het volgende:
Ik zou voor de Volvo gaan of de Audi gaan.
same here.
  zondag 20 januari 2008 @ 03:59:47 #63
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_56171131
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Iedereen heeft al een Passat.. Dat is voor mij nog een reden om het niet te doen
Tsja, gewoon een Saab kopen dus
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_56171539
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:59 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Tsja, gewoon een Saab kopen dus
Ha ha, een Saab heb ik gehad. Maar sinds het moment dat het een halve Opel is, ben ik er klaar mee
pi_56171545
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:12 schreef XL het volgende:

[..]

Als je bijstelt naar een klasse lager moet je natuurlijk wel de uitgeruste BMW 3 een kans geven tegen je geliefde Audi.
Een collega van mij heeft de 325D touring. Wij zijn hier met z'n 2en mee naar Frankfurt gereden naar de IAA. Ik moet zeggen de motor is echt FANTASTISCH. Alleen is de BMW in de kofferbak echt niet om aan te zien. Door de achterwiel aandrijving is die zoo klein

Gezien het model ook alweer een paar jaar meedraait, wil ik geen BMW. Dat geldt dus eingelijk ook voor de 5er
pi_56171546
quote:
Op zondag 20 januari 2008 02:00 schreef Mikkie het volgende:
Een A6 2.0 TDI Pro-Line is toch niet slecht aangekleed?

Daarnaast is de nieuwe A4 natuurlijk wel supergaaf. En mocht dat niet doorgaan, voor de Volvo gaan.
Klopt, maar de Pro-Line past er niet in. Ik weet het, ik weet het.. De A6 Avant kan er maar net in.
  zondag 20 januari 2008 @ 09:14:26 #67
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56171767
quote:
Op zondag 20 januari 2008 01:36 schreef gias het volgende:

[..]

Wat is er mis met audi dan? als ik vrij mocht kiezen uit deze 3 merken nam ik zeker de audi.

Maar als ik op gezin zou kijken zou ik gaan voor de volvo. Nummer 1 in veiligheid.
Audi mist emotie in zijn rijgedrag. Het is gewoon een dure opel. Het summum van gemiddeld. De berijders van audi's zijn de leasers die niet om auto's geven. Die nemen de audi omdat hij op dit moment hip is. Dat krijgt audi voor elkaar met het goede design, maar dat is ook het enige dat ze bij audi goed doen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 20 januari 2008 @ 09:45:09 #68
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56171886
Ga nou eens rijden met die 520. Ik vraag mij (ook)af of die motor geschikt is; de 520d is echter maar 70 KG zwaarder dan een 320d; dus dat scheelt niet zoveel. Alhoewel je natuurlijk eigenlijk een 6 cylinder wilt.

En Turkenbak wel/niet. Eerst was Mercedes een Turkenbak, toen BMW, en nu/binnen een paar jaar Audi.
Kennelijk hebben Turken meer verstand van auto's dan de gemiddelde Nederlander.
Vreemd trouwens dat je wel Volvo en geen Ford kunt leasen; Dikke Mondeo als leasewagen is helemaal nog niet zo gek.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56175647
quote:
Op zondag 20 januari 2008 09:14 schreef XL het volgende:

[..]

Audi mist emotie in zijn rijgedrag. Het is gewoon een dure opel. Het summum van gemiddeld. De berijders van audi's zijn de leasers die niet om auto's geven. Die nemen de audi omdat hij op dit moment hip is. Dat krijgt audi voor elkaar met het goede design, maar dat is ook het enige dat ze bij audi goed doen.
Ach gelukkig is dat maar een bescheiden mening en vind een ervaart een ieder dat weer anders.
Zo vind ik dat hetzelfde van BMW en mis ik daar elke vorm van emotie en kan het merk mij dan ook niet in de verste verte bekoren.

Zo heeft een ieder wel zijn voors en tegens op bepaalde merken.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:42:07 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56179397
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ach gelukkig is dat maar een bescheiden mening en vind een ervaart een ieder dat weer anders.
Zo vind ik dat hetzelfde van BMW en mis ik daar elke vorm van emotie en kan het merk mij dan ook niet in de verste verte bekoren.

Zo heeft een ieder wel zijn voors en tegens op bepaalde merken.
Je kunt natuurlijk niet ontkennen dat een BMW-motor veel lomper is dan een audi. Bovendien maakt die achterwielaandrijving je auto onmiskenbaar een stuk meer een rijdersauto dan de voorwielaangedreven auto's. De quattro's van Audi zijn dan wel weer alleraardigst in rijgedrag. In BMW's met x-Drive heb ik nog niet gereden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56179448
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk niet ontkennen dat een BMW-motor veel lomper is dan een audi. Bovendien maakt die achterwielaandrijving je auto onmiskenbaar een stuk meer een rijdersauto dan de voorwielaangedreven auto's. De quattro's van Audi zijn dan wel weer alleraardigst in rijgedrag. In BMW's met x-Drive heb ik nog niet gereden.
Niet ontkennen, wel verafschuwen. Ik vind het helemaal niks.
En daarom vind een topic als deze ook niet veel toegevoegde waarde voor het maken van een keus voor een auto
  maandag 21 januari 2008 @ 01:20:51 #72
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_56191098
quote:
Op zondag 20 januari 2008 09:45 schreef Hyperdude het volgende:
Dikke Mondeo als leasewagen is helemaal nog niet zo gek.
Dat dacht ik ook al, erg mooie kar en daar kun je voor de leaseprijs van TS een volgehangen topversie station van kopen...

Alleen is het wellicht wel een doorsnee bak waar over een tijdje half goed vertegenwoordigend Nederland in rond rijdt...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56193451
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef draaijer het volgende:

[..]

Passat vind ik echt een vreselijke bak.
Kaal en foei lelijk van binnen en hij zit voor geen meter. Je zit super hoog en met 4 personen in Duitsland over de snelweg is het een zwalk bak blegh.

A4 vind ik wel mooi. Xenon met ledjes en een 6-cilinder.. Maar is wel een heel stuk kleiner dan de V70
En die rijd ik, en past makkelijk met twee koters. Voor die twee vakanties per jaar, neem ik de box op het dak wel...

Mooie S-line, en knallen, of wachten op de nieuwe (dus toch maar even niet bestellen...) Ik zou het wel weten, de nieuwe A4 Avant 3.0 TDI
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  maandag 21 januari 2008 @ 17:13:34 #74
154149 ManInLove
Real wisdom is a rare gift
pi_56202919
Als je vnl in Nederland rijdt, is de 2.0 TDi ook een optie. Je kunt de 140pk versie zelfs met behoud van garantie laten chiptunen tot 170 pk...
pi_56206532
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:13 schreef ManInLove het volgende:
Als je vnl in Nederland rijdt, is de 2.0 TDi ook een optie. Je kunt de 140pk versie zelfs met behoud van garantie laten chiptunen tot 170 pk...
Klopt, maar de 2.7 kan je van 190 naar 220 pk chjppen
pi_56206841
quote:
Op maandag 21 januari 2008 01:20 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, erg mooie kar en daar kun je voor de leaseprijs van TS een volgehangen topversie station van kopen...

Alleen is het wellicht wel een doorsnee bak waar over een tijdje half goed vertegenwoordigend Nederland in rond rijdt...
Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dus
pi_56218300
eensch. Ford... hmm....
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:54:58 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56229601
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef draaijer het volgende:

[..]

Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dus
Hoe zit dat eigenlijk?
Hebben Volvo V70 en Ford Mondeo dezelfde motoren en onderstel?
Als ik op carbase kijk lijkt het wel verrekte veel op elkaar; iig. de motoren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56232862
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:54 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk?
Hebben Volvo V70 en Ford Mondeo dezelfde motoren en onderstel?
Als ik op carbase kijk lijkt het wel verrekte veel op elkaar; iig. de motoren.
De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.
Ik vind een Ford toch een aantal treden lager staan.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:14:02 #80
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56233041
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.
Ik vind een Ford toch een aantal treden lager staan.
Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.
Die Mondeo is, denk ik, geen slechte tweedehands particuliere koop over een paar jaar.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56233335
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.
Die Mondeo is, denk ik, geen slechte tweedehands particuliere koop over een paar jaar.
Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha ha
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:29:02 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56233443
Ga nou eens een 520 rijden man.
Dan heb je ze allemaal gehad, toch?
Op deze manier schiet het echt niet op met dit topic.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56233476
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha ha
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_56233796
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
Indeed
pi_56233903
Nieuwe A4 2.7TDI met wat meuk(sowieso quattro met dat koppel) erop, niet meer over nadenken Kan ja altijd nog een lekkere chip erin laten zetten
pi_56233982
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.
De Volvo V70 is nagenoeg helemaal compleet. Leer, elek. stoelen, parkeersensoren bla bla bla

De A4 2.7 Tdi, kan met een Pro Line pakket.. Dus Xenon en nog wat gadgets.

Mij hoor je niet klagen hoor.
pi_56234014
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Sloper het volgende:
Nieuwe A4 2.7TDI met wat meuk(sowieso quattro met dat koppel) erop, niet meer over nadenken Kan ja altijd nog een lekkere chip erin laten zetten
Chip mag niet, maar wat niet mag is wel heel erg leuk.
De D5 gaat naar 226 PK en de 2.7.& TDi naar ca. 230 PK
pi_56234113
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leer Dan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
pi_56236469
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef draaijer het volgende:

[..]

True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.
De Volvo V70 is nagenoeg helemaal compleet. Leer, elek. stoelen, parkeersensoren bla bla bla

De A4 2.7 Tdi, kan met een Pro Line pakket.. Dus Xenon en nog wat gadgets.

Mij hoor je niet klagen hoor.
Als het tussen die 2 zou gaan, zou ik waarschijnlijk voor de V70 gaan. Die heb ik gevoelsmatig hoger in rang staan (qua status enzo dan).

Veel plezier met uitzoeken!
Ik hoop deze zomer hetzelfde plezier te mogen beleven (iets andere prijsklasse, maartoch )
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_56240320
Ik heb zelf een A5 diesel besteld dus ik zou zeggen ga voor de A4
pi_56241535
Een kale auto is niks. Armoede, zo'n grote dure auto rijden maar dan zonder opties. Vroeger had je daarvoor bv de 5-serie wieldop edition.

En zo'n D5 is een geweldige motor, als je dan veel opties hebt in een mooie gloednieuwe auto zou dat voor mij een makkelijke keuze zijn
pi_56243873
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leer Dan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Ik heb een tijdje in een A6 2.7TDI, zonder quattro gereden. En die kwam eigenlijk echt tractie tekort. Het TC-lampje draaide echt overuren als je een beetje rap optrok of door de bocht ging. Kan je niet ipv leer, de quattro nemen?
pi_56243993
overigens is een 2.0TDI 170pk quattro ook niet behelpen hoor....
pi_56246039
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leer Dan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Nog een beetje puzzelen om ook die 35 E op te maken

Ben je d'r nou uit dan?
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:12:19 #95
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_56246988
Zou zelf voor de Volvo gaan...
Zo vol als mogelijk hangen met opties...

Misschien zelfs een iets tammere motor erin...

[ Bericht 21% gewijzigd door MikeyMan op 23-01-2008 12:23:49 ]
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_56249784
Volvo is zo groot...

Ik heb hiervoor de V70 gereden, en moet eerlijk bekennen dat buiten een verhuizing, die ruimte niet gebruikt wordt. Ik heb echt plenty aan de avant A4, ook met een drie weken durende vakantie met de auto. Da's 1 keer per jaar, en dan gooi ik er een ski-box op. De 1 -weekse wintersport met drie vrienden gaat allemaal in de wagen. (en da's altijd leuk door duitsland )
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
pi_56249828
Duidelijk. Volvo.
pi_56252786
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef Sloper het volgende:
overigens is een 2.0TDI 170pk quattro ook niet behelpen hoor....
Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.
V10
pi_56253085
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef M5 het volgende:

[..]

Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.
De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
pi_56253296
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Sloper het volgende:

[..]

De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
Geen 170 pk 2.0 TDI, en dus ook niet i.cm. quattro

Huidige diesels voor de A4:

- 2.0 TDI 143 pk (Common-Rail)
- 2.7 TDI
- 3.0 TDI quattro

Andere opties zijn er voorlopig niet.
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')