Genoeg nee ook weer niet torenhoge kosten.. maar genoegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Kosten?
Rustig aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef JK1982 het volgende:
Nou, kom op met die foto's! Hij is toch al klaar?
Of moeten we de laatste foto's over 2 jaar verwachten?
Kan je dat es even uitleggen voor de leek Peu? Bedoel je dat je anders door de algemene roest de gaten niet meer ziet? Gevoelsmatig vind ik het gek om een auto te spuiten en dan pas te kijken waar je moet lassen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:48 schreef PeuRac het volgende:
Wow, ziet er strak uit, dit is zo te zien de 1e laag lak, om duidelijk te krijgen waar gelast/plamuurt moet worden?
't is inmiddels alweer 2 dagen verder...quote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef MaddoxX het volgende:
Straks post ik wel weer wat fotos als ik thuis ben =)
Je wilt niet weten hoe moe ik ben de afgelopen dagenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is inmiddels alweer 2 dagen verder...
Heb ik ook bij eend, ding is wel wat minder oud dan dit ding, maar loopt wel nog steeds als een zonnetjequote:Op zondag 27 januari 2008 15:45 schreef xxJeroenxx het volgende:
yep, allemaal basistechniek, de auto is 60 jaar oud. ik weet zeker als je hem goed behandeld dat ie het weer een jaartje of 100 doet.
bijna alles wat stuk gaat kun je repareren aan deze auto.
Beetje rap graag anders verlies ik de interesse.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:05 schreef MaddoxX het volgende:
post ze wel een x
Denk je nou echt dat ik ze nu hierdoor sneller ga postenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:58 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Beetje rap graag anders verlies ik de interesse.
Auto's van voor 1 januari '78 mogen een blauw kenteken dragen (ook als deze geimporteerd zijn).quote:Op maandag 25 februari 2008 20:08 schreef liquid-orange het volgende:
Nice. Hij is erg mooi geworden.
Hoe kan het dat ie een oltimer kenteken heeft, hij was toch geimporteerd, dan zou er een nieuw kenteken op moeten zitten.
1 op 10! Ik denk eerder 1 op 6.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:56 schreef UncleFunk het volgende:
Die wagen is hartstikke mooi geworden! De kleur vind ik trouwens maar niks, maar goed, dat is smaak. Wat rijdt zo'n ding nou, 1 op 10?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:34 schreef xxJeroenxx het volgende:
Hij loopt 1 op 10 maar moet nog goed afgesteld worden daarna denk ik 1 op 12. Maar ik heb m loodvrij gemaakt. Wat betreft de kleur...... het is de orriginele kleur en ik vind m mooiHet interieur moet ik ook nog doen, stoelen bekleden, deurpanelen en de huif achter erop. Maar dat is wat voor de zomer als het lekker warm is.
Het rijden gaat goed loopt 120 max!! en de vering is heel erg stug.
en b.t.w. de mensjes wat hem niet mooi vinden.... we gaan niet allemaal in een getuned speelgoedautotje rijden.
Dus als iemand zegt dat die hem niet mooi vind ga jij er gelijk vanuit dat die mensen getuned-de speelgoedautotjes willen zien? Beetje beperkte gedachte.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:34 schreef xxJeroenxx het volgende:
en b.t.w. de mensjes wat hem niet mooi vinden.... we gaan niet allemaal in een getuned speelgoedautotje rijden.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dus als iemand zegt dat die hem niet mooi vind ga jij er gelijk vanuit dat die mensen getuned-de speelgoedautotjes willen zien? Beetje beperkte gedachte.
quote:Dan was die tenminste nog cool geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |