abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:58:51 #201
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56056134
Sjah verdomd mooi dingetje weer hoor.
pi_56056149
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
al met al concludeer ik dat ik nog steeds heel blij ben met mn MacBook. die is krachtiger dan de MacBookAir en ik moet eerlijk zeggen dat ik wit nog steeds erg mooi vindt ook.
maar de MacBookAir is ook erg mooi vind ik. ik wil m graag eens in het echt zien, om er eens aan te voelen.
Precies, mijn MacBook heeft meer de technische dienst gezien dan mijn slaapkamer, maar hij is idd wel "beter" dan dit ding. Maar mooier, tja.. afgezien van de zwarte toetsen vind ik hem echt onwijs mooi.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56056153
Ik vind het niet zo mooi dat hij zo schuin afrondt. Maarja voor de rest

Geen geld alleen, en al helemaal niet nodig
pi_56056169
Die software-updates en de guided tour waren de druppels. Den deze kan weer volume packs gaan kopen aan 5 euro/5 GB
pi_56056172
Inderdaad , het zou mooier zijn geweest als hij recht is aan de onderkant .
pi_56056174
Ja, leuk hoor, die MacBook Air. Een dunne MacBook, meer is het niet.

Maar hebben we verdomme 10.5.2 al?
Koop je een MacBook Air, kan je er niet eens fatsoenlijk meer downloaden en surfen tegelijk.. Ook leuk...
pi_56056177
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Yup, nog steeds.

Die 1.1.3 wacht ik graag af, want daar zit wel wat nuttigers is dan een iTunes-store en een multi-functionele home-button.
Idd. Zal wel weer spannend worden de komende paar weken qua Anysim enzo. Ik hoop niet dat de hackers zich nu helemaal blind staren op alle nieuwe bootloaders en de 3.9 bootloaders niet vergeten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56056215
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:00 schreef Kadiladio het volgende:

Koop je een MacBook Air, kan je er niet eens fatsoenlijk meer downloaden en surfen tegelijk.. Ook leuk...
Waarom nie? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_56056275
Ow, de micro-DVI -> DVI en VGA adapters zitten er bij. Dat valt dan weer mee.. Maar daar is het apparaat dus ook voor bedoeld, reizende personen die van presentatie naar presentatie moeten.

Voor mij blijft het dus bij ermee spelen in de winkel. Heb het echt het geld en het nut er niet voor.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_56056279
Ok, gister dus de Touch gekocht en nú al een dode pixel. Of iig iets wat er op lijkt. Het is een lichtgevend minuscuul puntje wat je amper ziet. Enkel als je er dicht bovenop kijkt, en het op een zwarte achtergrond is. Anders zie je het dus niet. Maarja, dit valt niet onder de garantie lijkt me?

En ik zie het ook niet echt als een reden om een nieuwe te claimen. Maar het kan ook een luie pixel oid zijn toch? Want ik heb er al wat dingetjes over gelezen namelijk. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen nu Erg jammer dat een product van 400 euro niet 100% functioneert.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_56056289
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom nie? .
Omdat Apple verzuimt een oplossing te vinden voor de Airport Kernel panics.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:06:17 #212
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_56056316
Luie pixels doe je als fabrikant ook weinig aan.
pi_56056329
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:04 schreef Blistering het volgende:
Ok, gister dus de Touch gekocht en nú al een dode pixel. Of iig iets wat er op lijkt. Het is een lichtgevend minuscuul puntje wat je amper ziet. Enkel als je er dicht bovenop kijkt, en het op een zwarte achtergrond is. Anders zie je het dus niet. Maarja, dit valt niet onder de garantie lijkt me?

En ik zie het ook niet echt als een reden om een nieuwe te claimen. Maar het kan ook een luie pixel oid zijn toch? Want ik heb er al wat dingetjes over gelezen namelijk. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen nu Erg jammer dat een product van 400 euro niet 100% functioneert.
Herkenbaar, mijn iPod Nano had het ook. Gelijk terug gebracht. Gelukkig doen ze daar bij de Media Markt niet moeilijk over. Ik kan mezelf wijs maken dat het me niet boeit, maar het blijft aan me knagen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:06:59 #214
13783 Anthraxx
pi_56056330
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef Kadiladio het volgende:

[..]

Er zal vast eerdaags wel een update tevoorschijn komen. Niet elke update wordt gemeld dmv een keynote.
pi_56056347
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Er zal vast eerdaags wel een update tevoorschijn komen. Niet elke update wordt gemeldt dmv een keynote.
2-3 maanden is wel erg lang voor zo'n probleem, nietwaar?
pi_56056354
quote:

[..]

Ah okay. Niks van meegekregen, heb hier een MB en iMac draaien op een Airport Express en nog nooit voorbij zien komen zo'n panic. Is het nog onder bepaalde omstandigheden ofzo?
pi_56056357
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Idd. Zal wel weer spannend worden de komende paar weken qua Anysim enzo. Ik hoop niet dat de hackers zich nu helemaal blind staren op alle nieuwe bootloaders en de 3.9 bootloaders niet vergeten.
Volgens zijn de 3.9 bootloaders toch nog het gros van de iPhone gebruikers...? Anders moet ik toch een stukje grond in Amerika gaan kopen

De NL-store is bij mij trouwens niet bereikbaar. Iemand een idee van de prijs van die Time Capsule? Ik ben daar wel erg in geintereseerd.
Calmer than you are
pi_56056373
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat de Leopard installatie op de Macbook Air doormiddel van een USB-stick gaat. Zou wel tof voor andere Mac-computers zijn.
Helaas dus niet Ik vraag me af of je Leopard vanaf een andere Mac kan installeren dan..
pi_56056406
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Volgens zijn de 3.9 bootloaders toch nog het gros van de iPhone gebruikers...? Anders moet ik toch een stukje grond in Amerika gaan kopen

De NL-store is bij mij trouwens niet bereikbaar. Iemand een idee van de prijs van die Time Capsule? Ik ben daar wel erg in geintereseerd.
$299 voor de 500Gb versie in de US. Euro prijzen zullen wel net zo zijn of een fractie lager wat nu de mode is kennelijk.
pi_56056415
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Net was 't nog 299 euro voor de 500 GB .

De koers daalt ..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:11:53 #221
13783 Anthraxx
pi_56056455
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:07 schreef Kadiladio het volgende:

[..]

2-3 maanden is wel erg lang voor zo'n probleem, nietwaar?
En als het "Microsoft" heette dan duurde het een jaar. Niemand weet waar het aan ligt. Het kan software zijn, het kan ook een brakke chip zelf zijn die niet goed functioneert op een 1 of andere manier. Dan ligt het probleem toch wel moeilijker om daar iets omheen te schrijven.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:12:04 #222
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56056467
quote:

[..]

Ik geloof dat verder hier niemand er last van heeft, maar je doet wel alsof iedereen met een Mac er last van heeft.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_56056484
Nou, 299 euro vind ik op zich te doen. Mogelijk nog wat goedkoper via Surfspot. Volgens mij gaat dat mijn nieuwe Apple aankoop worden. De tweede al van 2008.
Calmer than you are
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:12:53 #224
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56056492
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Herkenbaar, mijn iPod Nano had het ook. Gelijk terug gebracht. Gelukkig doen ze daar bij de Media Markt niet moeilijk over.
Nee, die leggen ze gewoon weer terug in de winkel en verkopen ze toch wel weer
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_56056493
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Herkenbaar, mijn iPod Nano had het ook. Gelijk terug gebracht. Gelukkig doen ze daar bij de Media Markt niet moeilijk over. Ik kan mezelf wijs maken dat het me niet boeit, maar het blijft aan me knagen.
Mja, punt is dus dat ik niet 100% zeker weet of het een dode pixel is. En tsja, het is niet zo dat ik er last van heb tijdens een film bijv...

Maarja, het blijft wel aan je knagen. Maar de kans dat ik een nieuwe krijg is nihil denk ik, want ze zullen écht niet omdat ik 1 ''dode'' ''pixel'' heb een nieuwe geven..

EDIT:

Overigens heb ik de Touch gekocht bij een officiële Apple store.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')