Precies, mijn MacBook heeft meer de technische dienst gezien dan mijn slaapkamer, maar hij is idd wel "beter" dan dit ding. Maar mooier, tja.. afgezien van de zwarte toetsen vind ik hem echt onwijs mooi.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
al met al concludeer ik dat ik nog steeds heel blij ben met mn MacBook. die is krachtiger dan de MacBookAir en ik moet eerlijk zeggen dat ik wit nog steeds erg mooi vindt ook.
maar de MacBookAir is ook erg mooi vind ik. ik wil m graag eens in het echt zien, om er eens aan te voelen.
Idd. Zal wel weer spannend worden de komende paar weken qua Anysim enzo. Ik hoop niet dat de hackers zich nu helemaal blind staren op alle nieuwe bootloaders en de 3.9 bootloaders niet vergeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, nog steeds.
Die 1.1.3 wacht ik graag af, want daar zit wel wat nuttigers is dan een iTunes-store en een multi-functionele home-button.
Waarom nie?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:00 schreef Kadiladio het volgende:
Koop je een MacBook Air, kan je er niet eens fatsoenlijk meer downloaden en surfen tegelijk.. Ook leuk...
Herkenbaar, mijn iPod Nano had het ook. Gelijk terug gebracht. Gelukkig doen ze daar bij de Media Markt niet moeilijk over. Ik kan mezelf wijs maken dat het me niet boeit, maar het blijft aan me knagen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:04 schreef Blistering het volgende:
Ok, gister dus de Touch gekocht en nú al een dode pixel. Of iig iets wat er op lijkt. Het is een lichtgevend minuscuul puntje wat je amper ziet. Enkel als je er dicht bovenop kijkt, en het op een zwarte achtergrond is. Anders zie je het dus niet. Maarja, dit valt niet onder de garantie lijkt me?
En ik zie het ook niet echt als een reden om een nieuwe te claimen. Maar het kan ook een luie pixel oid zijn toch? Want ik heb er al wat dingetjes over gelezen namelijk. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen nuErg jammer dat een product van 400 euro niet 100% functioneert.
Er zal vast eerdaags wel een update tevoorschijn komen. Niet elke update wordt gemeld dmv een keynote.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef Kadiladio het volgende:
[..]
Omdat Apple verzuimt een oplossing te vinden voor de Airport Kernel panics.
2-3 maanden is wel erg lang voor zo'n probleem, nietwaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zal vast eerdaags wel een update tevoorschijn komen. Niet elke update wordt gemeldt dmv een keynote.
Ah okay. Niks van meegekregen, heb hier een MB en iMac draaien op een Airport Express en nog nooit voorbij zien komen zo'n panic. Is het nog onder bepaalde omstandigheden ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef Kadiladio het volgende:
[..]
Volgens zijn de 3.9 bootloaders toch nog het gros van de iPhone gebruikers...? Anders moet ik toch een stukje grond in Amerika gaan kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Zal wel weer spannend worden de komende paar weken qua Anysim enzo. Ik hoop niet dat de hackers zich nu helemaal blind staren op alle nieuwe bootloaders en de 3.9 bootloaders niet vergeten.
Helaas dus nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat de Leopard installatie op de Macbook Air doormiddel van een USB-stick gaat. Zou wel tof voor andere Mac-computers zijn.
$299 voor de 500Gb versie in de US. Euro prijzen zullen wel net zo zijn of een fractie lager wat nu de mode is kennelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens zijn de 3.9 bootloaders toch nog het gros van de iPhone gebruikers...? Anders moet ik toch een stukje grond in Amerika gaan kopen
De NL-store is bij mij trouwens niet bereikbaar. Iemand een idee van de prijs van die Time Capsule? Ik ben daar wel erg in geintereseerd.
Net was 't nog 299 euro voor de 500 GB .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens zijn de 3.9 bootloaders toch nog het gros van de iPhone gebruikers...? Anders moet ik toch een stukje grond in Amerika gaan kopen
De NL-store is bij mij trouwens niet bereikbaar. Iemand een idee van de prijs van die Time Capsule? Ik ben daar wel erg in geintereseerd.
En als het "Microsoft" heette dan duurde het een jaar. Niemand weet waar het aan ligt. Het kan software zijn, het kan ook een brakke chip zelf zijn die niet goed functioneert op een 1 of andere manier. Dan ligt het probleem toch wel moeilijker om daar iets omheen te schrijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:07 schreef Kadiladio het volgende:
[..]
2-3 maanden is wel erg lang voor zo'n probleem, nietwaar?
Ik geloof dat verder hier niemand er last van heeft, maar je doet wel alsof iedereen met een Mac er last van heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef Kadiladio het volgende:
[..]
Nee, die leggen ze gewoon weer terug in de winkel en verkopen ze toch wel weerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn iPod Nano had het ook. Gelijk terug gebracht. Gelukkig doen ze daar bij de Media Markt niet moeilijk over.
Mja, punt is dus dat ik niet 100% zeker weet of het een dode pixel is. En tsja, het is niet zo dat ik er last van heb tijdens een film bijv...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn iPod Nano had het ook. Gelijk terug gebracht. Gelukkig doen ze daar bij de Media Markt niet moeilijk over. Ik kan mezelf wijs maken dat het me niet boeit, maar het blijft aan me knagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |