Ik heb de film gezien, maar kan me niks herinneren van de omgeving.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is dat ook waar ze in Pride & Prejudice gaan wandelen? Ik zou dan naar dat landgoed gaan waar die duik-in-het-water-scène is![]()
Die google ads bovenaan sluiten ook weer heerlijk aan op die Soempie actie van net.quote:
De serie natuurlijk!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien, maar kan me niks herinneren van de omgeving.
Dat is het volgens mij!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:37 schreef iamredleader het volgende:
Ziet er inderdaad een beetje maf uit. Heb ik ook af en toe, trek me er niks van aan. Als ik maar kan (slow)chatten
Oh, en ook een goeie tip om te wandelen: the Lake District
ohquote:
Ik ook niet (zo veel), maar mensjes kijken daar is een bezigheid op zich...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:39 schreef SaskiaR het volgende:
Van pub naar pub wandelen lijkt me minder geslaagd (ik drink niet...).
Pemberlyquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij!!!
Ff opzoeken hoe dat huis ook weer heet
Boh, ik ben nu al gewend aan de baggerlayoutquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met die nieuwe lay-out dus kan het niet met zekerheid zeggen.
Maar ik heb dit in het verleden ook wel eens gehad en plotseling was kort daarna alles weer normaal...
Doe eens 'Control-F5' en/of leeg je cache eens, wil ook nog wel eens soelaas bieden...
Ik had er al de hele morgen niet aan gedacht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanmiddag hoort er een pakketje bezorgd te worden. Ik hoop dat de postbode snel komt, heb ik dat weer gehad en kan ik rustig iets anders gaan doen
Ik heb zo'n ding (iets ouder model uiteraard) al 10 jaar, flos/tandestoker me een ongeluk, ga keurig 2 keer per jaar ter controle naar de tandarts, laat dan mijn tandsteen verwijderen en de nicotine-aanslag en ga bij klachten ook meteen op pad. Daar ligt het dus niet aan...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien moet je deze aanschaffen én gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |