Nee, alleen de stomme babykrul aan de voorkant.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je je haar steil maken dan?
Mensen met krullen die hun haar steil willen maken
Ik heb (uiteraard!!) een vrouwelijke tandarts, maar het is een jong, zwartharig Indonesisch vrouwtje, model bijzettafeltje, maar wel leuk.quote:
Babykrulquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, alleen de stomme babykrul aan de voorkant.![]()
Hé, heb je m'n topic over Engeland gelezen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Speciaal voor onze vriend Mad een gejat Schots grapje. Ik hoop dat hij het kan waarderen. Ook voor de rest trouwens. Ik vond hem wel geinig.
[..]
Het is ook prettig dat een man dat eens een keer niet tegen een vrouw hoeft te zeggen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:18 schreef iamredleader het volgende:
Af en toe is het prettig dat een vrouw tegen je zegt: "doe je mond open" in plaats van "hou je bek dicht".
Bij mij doet de oude layout heel erg raarquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:22 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, ik heb de oude layout, hou niet van die nieuwe.
Maar dat is wel erg toevallig
Op mijn 'internet-PC' met Windows Millenium/IE 6.0 werkt de nieuwe layout niet eens goed, maar ik Fok! nu thuis vanaf mijn laptop die up-to-date is qua OS en browsers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Bij mij doet de oude layout heel erg raarik vond die ook fijner, maarja, het is niet meer te doen nu.
Ik zal ff kijken of ik een printscreen kan maken, momentjequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:25 schreef iamredleader het volgende:
Hoe bedoel je "hij doet raar?"
peak districtquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hé, heb je m'n topic over Engeland gelezen?
Heeft iemand nog tips voor een paar dagen wandelen ergens in Engeland?
Soho, Covent Garden, Piccadilly Circus, Leicester Square en alles daartussen in met veel pub-pauzes...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
Is dat ook waar ze in Pride & Prejudice gaan wandelen? Ik zou dan naar dat landgoed gaan waar die duik-in-het-water-scène isquote:
Je lijkt Soempie wel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanmiddag hoort er een pakketje bezorgd te worden. Ik hoop dat de postbode snel komt, heb ik dat weer gehad en kan ik rustig iets anders gaan doen
Maar ik weet wel wat er in het pakket zitquote:
En ik heb m'n neus nog niet volgespoten met cosmeticaquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik weet wel wat er in het pakket zit
De keren dat ik in Engeland was wandelde ik eigenlijk alleen maar van pub naar pubquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hé, heb je m'n topic over Engeland gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |